تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 24 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام سجاد (ع):هر كس در هيچ كارى به مردم اميد نبندد و همه كارهاى خود را به خداى عزوجل واگذارد، خداو...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815563676




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

استاندار لرستان:لرستان 490 شهيد زن تقديم انقلاب كرده است


واضح آرشیو وب فارسی:مهر: استاندار لرستان:لرستان 490 شهيد زن تقديم انقلاب كرده است
خرم آباد - خبرگزاري مهر: سيد حسين صابري گفت: لرستان 490 شهيد زن در دوران دفاع مقدس تقديم انقلاب كرده است.

به گزارش خبرنگار مهر در خرم آباد، استاندار لرستان، شب گذشته در يادواره شهداي زن استان لرستان اظهار داشت: لرستان با تقديم 490 شهيد زن و بيش از 310 جانباز زن، دين خود را به آرمانهاي انقلاب و امام راحل ادا كرده است.

وي با تاكيد بر اينكه زنان ايران اسلامي در همه عرصه ها همگام با مردان نقش آفريني كرده اند، عنوان كرد: زنان بايد در همه عرصه هاي زندگي خود به حضرت زهرا (س) اقتدا كنند.

صابري با اشاره به ضرورت نهادينه شده فرهنگ شهيد و شهادت در جامعه، خواستار برگزاري دوره اي يادواره شهداي زن در شهرستانهاي اين استان شد.

در ادامه اين مراسم مشاور وزير آموزش و پرورش در امور بانوان و مديركل دفتر امور زنان اين وزارتخانه اظهار داشت : در جريان انقلاب اسلامي بيش از شش هزار و 118 شهيد زن جان خود را فداي انقلاب و آرمانهاي امام راحل كردند.

مهري سويزي با اشاره به نقش زنان در پيروزي انقلاب اسلامي بيان داشت: اگر پشتيباني و همت زنان نبود اين كوششها به نتيجه نمي رسيد.

وي همچنين با تشريح ابعاد شخصيتي حضرت زينب (س) يادآور شد: الگوگيري از شخصيت حضرت زينب(س) منحصر به زنان نيست و هركسي كه رسالت آن حضرت را درك كرده است بايد رهرو راه ايشان باشد.

يادواره شهداي زن استان لرستان با همكاري دفتر امور بانوان استانداري، بنياد شهيد، سازمان ملي جوانان، نيروي مقاومت بسيج، سازمان آموزش پرورش لرستان، شهرداري و شوراي شهر خرم آباد به منظور تجليل از مقام شهداي زن استان لرستان برگزار شد.
 چهارشنبه 25 ارديبهشت 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 166]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن