تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 7 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):يا على دانشمند سه نشانه دارد: راستگويى، حرام‏گريزى و فروتنى در برابر همه مردم.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1812869959




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

رييس جمهوري در آيين گراميداشت روز جهاني ارتباطات / تمام تجهيزات ارتباطي بايد در خدمت تنظيم روابط انساني باشد


واضح آرشیو وب فارسی:ايرنا: رييس جمهوري در آيين گراميداشت روز جهاني ارتباطات / تمام تجهيزات ارتباطي بايد در خدمت تنظيم روابط انساني باشد
سياسي. قوه مجريه. رييس جمهور
رييس جمهوري اسلامي ايران با بيان اينكه همه استعدادهاي انسان در روابط اجتماعي شكوفا مي‌شود ، گفت : تمام تجهيزات ارتباطي و پيشرفت‌هاي آن بايد در خدمت تنظيم روابط انساني باشد.

دكتر محمود احمدي نژاد سه شنبه شب در آيين گراميداشت روز جهاني ارتباطات در جمع دست اندركاران حوزه ارتباطات و فناوري اطلاعات گفت:همه عظمت ، تجلي و شكوفايي انسان در يك بستر انساني اتفاق مي‌افتد و محور اصلي اين بستر ارتباط انسانها با يكديگر است.

به گزارش خبرنگار سياسي ايرنا، رييس جمهوري افزود: همه استعدادهاي انسانها در روابط اجتماعي شكوفا مي‌شود، ارتباط انسانها يك اصل و ضرورتي انكار ناپذير است و بدون آن حيات ادامه نمي‌يابد.

رييس جمهوري با اشاره به توسعه فناوري و ارتباطات در عصر حاضر خاطرنشان كرد: عده‌اي با اهداف سياسي و براي تسلط بر ملتها اقداماتي با ابزارهاي ارتباطي و اطلاعاتي انجام دادند اما ضمير پاك انسانها امروز از اين ابزار استفاده كرده و با توسعه آن را در خدمت كمال انساني قرار داده است احمدي نژاد با تاكيد بر اهميت جايگاه و اثرگذاري فناوري ارتباطات در جهان امروز به دست- اندركاران اين حوزه در داخل كشور توصيه كرد كه كار خود را گسترش دهند .

رييس جمهوري اظهار داشت: هرچند در داخل كشور در سالهاي اخير كارهاي بسيار خوبي در اين حوزه انجام شده اما بايد بگويم كه در عرصه ارتباطات جهاني در مرحله اول هستيم و بايد كار خود را در اين مسير توسعه و گسترش دهيم احمدي نژاد با بيان اينكه اتفاقهاي مباركي در اين عرصه به وقوع افتاده است به امضاي قرار داد همكاري شركت‌هاي زير مجموعه وزارت ارتباطات و فناوري اطلاعات با دانشگاهها اشاره كرد
و گفت : اين اتفاق خوب و برقراري ارتباط بين صنعت و دانشگاه در حوزه ارتباطات آغازي براي يك جهش بزرگ در عرصه ارتباطات و فناوري كشور خواهد بود.

رييس جمهوري با بيان اينكه همت و اراده بلند ايراني مي‌تواند به سرعت فاصله‌ها را در نوردد و به عرصه پيشتازي برسد، تصريح كرد: اميدوارم كه هر سال شاهد اينگونه توفيقات در عرصه‌هاي مختلف علمي و صنعتي كشور باشيم.

احمدي نژاد در بخش ديگري از سخنانش به موضوع نيروي انساني در حوزه ارتباطات با اشاره به اينكه امروز زمينه وسيعي در جهان براي پذيرش انديشه ايراني و اسلامي ايجاد شده است گفت : اين دانشگاهها هستند كه مي توانندد فضاي خالي موجود را پر كنند.

رييس جمهوري خاطرنشان كرد: امروز در جهان خريداران ميلياردي در انتظار دريافت پيام ملت ايران هستند و از ملت ما مطالبه مي‌كننند و ماموريت انقلابي ما نيز همين است كه به اين مطالبات پاسخ دهيم .

رييس جمهوري در پايان سخنان با اشاره به تلاشها و اقدامات صورت گرفته در وزارت ارتباطات و فناوري اطلاعات از وزير ، معاونان و دست اندركاران اين وزارت خانه قدرداني كرد.

آيين گراميداشت روز جهاني ارتباطات با حضور رييس جمهوري،معاون علمي و فناوري رييس جمهوري ، جمعي از نمايندگان مجلس، وزير ارتباطات و فناوري اطلاعات و معاونان اين وزارت خانه و همچنين روساي دانشگاهها و مراكز علمي تحقيقاتي كشور و دست اندركاران حوزه ارتباطات كشور در سالن شهيد قندي وزارت ارتباطات و فناوري اطلاعات برگزار شد.

قدرداني افرادي كه در جهت رشد و تعالي ارتباطات و فناوري اطلاعات تلاش كرده‌اند از ديگر برنامه‌هاي آيين امشب بود.

در اين مراسم همچنين قرار داد همكاري شركت ارتباطات سيار، مركز تحقيقات مخابرات و سازمان فضايي كشور با ‪ ۱۵‬دانشگاه معتبر كشور در حضور رييس جمهوري امضا شد و پروانه اپراتور اول ، سوم و شركت واي مكس به مجريان آنها ارايه شد .

پيش از سخنان رييس جمهوري نيز وزير ارتباطات و فناوري اطلاعات و رييس شركت مخابرات ايران در سخناني گزارشي از اقدامات انجام شده در سال گذشته براي توسعه ارتباطات كشور ارائه كردند.
 چهارشنبه 25 ارديبهشت 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 163]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن