واضح آرشیو وب فارسی:سایت ریسک: دانشکده معماری نمای خارجی men 05 شهريور 1389, 17:03سلام به همه.کاراتوم معرکست.میشه یکی این کارو بام کرکسیون کنه که کارم بهتر شه.ممنون راستی vray sp4 ps render Time:2:19 *farshid* 05 شهريور 1389, 17:53سلام از نظر معماری نقد کنیم یا هویجوری؟ کار خوبیه... ولی چون گذاشتین که نقد شه فقط ایرادای کار رو میگم -بزرگترین مورد کار زاویه نه چندان مناسبیه که اتنخاب کردین. بهتر بود دوربینو نزدیکتر میبردین... اینجوری که رندر گرفتین نصف رندرتون شده زمین و آسمون خدا... -دیتایل های افزودنی شامل درخت و محوطه سازی تو کارتون دیده نمیشه... -تکسچرینگ خیلی سرسری شده. - نور خورشید در مقابل نور آسمون خیلیییییی خیلی کم فروغه ... واسه همین کل رندرت مود رنگی آبی پیدا کرده - اون قسمت نورگیر هم شده کپ موزه هنر های معاصر تهران - ورودی مشخصه کجاست ولی خوب تعریف نشده... فقط سوراخ شده ولی برای تجربه اول کار خوبیه امیدوارم ادامه بدی... حتما unwrap رو یاد بگیر... خیلی کمک میکنه men 05 شهريور 1389, 18:13از لحاظ رندر برسی کنید معماریم نظراتتون رو بگیدا ولی رندر مهمتره واسم.لطفا و ایرادها و راهکاراتون رو بگید.ممنون. زاویش؟خب باید طوری میبود که نمای جلو رو تقریبا پوشش بده ساختمون هم یکم کشیدست و منم گفتم سه رخ بگیرم بهتره شاید.فقط ساختمونه محوطش هنوز نرسیده. راجع به تکسچرینگ میشه بیشتر توضیح بدید؟یعنی از تکسچرهای بیشتری استفاده کنم؟یا اینکه منظورتون uvw ؟بیشتر توضیح بدید. ممنون *farshid* 05 شهريور 1389, 20:23از لحاظ رندر برسی کنید معماریم نظراتتون رو بگیدا ولی رندر مهمتره واسم.لطفا و ایرادها و راهکاراتون رو بگید.ممنون. زاویش؟خب باید طوری میبود که نمای جلو رو تقریبا پوشش بده ساختمون هم یکم کشیدست و منم گفتم سه رخ بگیرم بهتره شاید.فقط ساختمونه محوطش هنوز نرسیده. راجع به تکسچرینگ میشه بیشتر توضیح بدید؟یعنی از تکسچرهای بیشتری استفاده کنم؟یا اینکه منظورتون uvw ؟بیشتر توضیح بدید. ممنون منظورم اینه که ... متریال دهی فقط assign کردن یه متریال به آبجکت ها نیست باید همه آبجکت ها انرپ بشن... unwrap uvw کردن آبجکتها بود منظورم نه uvw خالی. در ضمن به نظر من واجب نیست کل ساختمون تو رندرتون دیده بشه... بهتره از 3 4 زاویه مختلف ویو بگیرید . چون رندرش براتون مهمه یه مقدار بیشتر روش نظر بدم... 1- بهتره آسمون رو تو همون مکس بسازین ( یا با اساین کردن متریال vray light به یک plan و یا استفاده ازhdri یا مپ معمولی) 2- اگه میخواین آسمون رو تو فوتوشاپ اضافه کنین بهتره از alpha channel استفاده کنید. 3- بامپ شیشه ها زیاد خوب نشدن و در واقع ** شدن. 4- reflect شیشه ها خوب و مناسب شدن...:rose: 5- بهتره یه مدول از تایل های بتنی رو مدلسازی کنید و سه جهار تیپ تکسچر براش بسازین تا هم حجم تایل ها زیباتر جلوه کنن و هم ریتم تکراری تکسچرتون اینجوری تو ذوق نزنه. 6- در ضمن اینم بگین که این کار برای چیه... طرح معماری؟؟؟ تمرین؟؟؟ هویجوری یا چییییییی موفق باشی :rose::rose::rose::rose: men 05 شهريور 1389, 20:56دمت گرم پسر.ترکوندی ممنون واسه نظرات سعی میکنم اصلاح کنم..unwarp که بلد نیستم میرم سرچ میکنم یاد بگیرم.آسمون هم hdri بود alpha گرفتم و رفتم تو فوتوشاپ حدفش کردم و اینو گذاشتم.اصلا شیشه ها بامپ ندارن اونا مثلا پشتشون کرکرست یه دونه هم مثلا پردست. نه ولی 2 تاشون دارن اون پنجره گنده ها بامپ دارن.خیلی ضایع میوفتادن توی رندر گفتم بامپ بدم یکم بلورشه که اینطوری چیز شد. تایل منظورتون دیواره؟فقط متریال asingn کردم.کف هم vray displacment دادم. اگه واسه طرح پایان ترم 1 کارشناسی ناپیوسته باشه,خیلی بده؟ gezler 07 شهريور 1389, 14:51از نظر مکس که فرشید گفت همرو . اما یکی دوتا هم من نقد بکنم . آدمی که پلان اول گذاشتی باید خیلی روش دقت بیشتری بکنی !! پاش تو زمینه . تو ذوق میزنه . اما دانشجوی مقابل پله ها عالیست . لبه های ساختمون رو برای عوض کرد آسمون بریدی اونهم بصورت ** . شیشه ی قسمت راست بنات بد شده که میگی بامپ نیست ... پس چیه ؟ اون نورگیرهای سقفی بدجوری بهم پیچیده اند و ورودی ای که تعریفی نداره . اون بخشهایی که اومد فلو کن کارت رو ضعیف کرده تا قوی . در نهایت به نظرم قسمت ضعیف کارت اون بخشیه که نوشتی Architectural University !!! دوست عزیز مگه رستورانه ؟؟؟؟؟؟ تورو خدا روی این تایل بتنی اگه قراره چیزی بنویسی نئون نذار !!! خواستی چند نمونه برات بذارم .. بیا روی نمات رو عمق بده بجای بعد .... men 10 شهريور 1389, 15:42سلام.ممنون واسه نظرات.فقط چندتا سوال کوچولو داشتم. 1-لبه های ساختمون رو برای عوض کرد آسمون بریدی اونهم بصورت ** .__________من jpg سیو میگیرم هم معمولی هم آلفا بعد میبرم توی فوتوشاپ با پلاگین mask pro بکگراند رو جدا میکنم و بکگراندو توی فوتوشاپ با قاطی کردن چندتا عکس و رنگاشون میسازم.حالا چرا توی مکس نمیسازم؟چون میخوام توی قسمت envorment یا دکمه 8 یه عکس hdri بدم که نوری که توی فضا پخش میشه مثلا طبیعی به نظر بیاد.چون من یدونه hdri دارم و بکگراندشام با صحنه هام نمیخوره معمولا مجبورم همیشه بکگراندو توی فوتوشاپ عوض کنم.خب یه راه دیگه هم هست که صحنه های evermotion رو دیده باشید اون یه پلان میده و روش آسمونش رو میندازه ولی باید کیفیت تکسچر آسمون بالا باشه که پیکسل پیکسل نشه بکگراند.من همین دو روش رو بلدم.ممنون میشم اگه شما روش بهتری یادم بدید. 2-اون بخشهایی که اومد فلو کن کارت رو ضعیف کرده تا قوی_________اینو من نمی فهمه یعنی چی.فلو کردن یهنی چی؟شرمنده خیلی مبتدیم مثل اینکه. 3-تورو خدا روی این تایل بتنی اگه قراره چیزی بنویسی نئون نذار ________به قرآن نئون نیست توی متریال هایی که داشتم یه آهن قدیمیه رنگ پریده بود که گذاشتم. 4-بیا روی نمات رو عمق بده بجای بعد __________اینم بلد نیستم .میشه چندتا نمونه بذاری. بازم ممنون واسه نظرات نعیم7 15 شهريور 1389, 13:44سلام. حجم کل ساختمان حالت افقی دارد و دو طرف درب ورودی در طبقه همکف 2 عامل ایجاد مانع در برابر حرکت افقی ساختمان است که بنظر من اگر نوار سفید رنگ زیر نوشته در سمت راست عکس را تا آخر و البته با ضخامتی برابر 4/3 ضخامت فعلی امتداد میدادید این عوامل که در برابر حرکت افقی ساختمان قرار دارند به احجام افقی تبدیل میشدند. امید وارم موفق باشید. men 15 شهريور 1389, 18:54ممنون واسه نظرت منم اون خط سفید رو واسه همین گذاشتم به نظرت کوچیکترش کنم و تعدادش هم بیشتر کنم تاکیدش بیشتر میشه؟ سایت ما را در گوگل محبوب کنید با کلیک روی دکمه ای که در سمت چپ این منو با عنوان +1 قرار داده شده شما به این سایت مهر تأیید میزنید و به دوستانتان در صفحه جستجوی گوگل دیدن این سایت را پیشنهاد میکنید که این امر خود باعث افزایش رتبه سایت در گوگل میشود
این صفحه را در گوگل محبوب کنید
[ارسال شده از: سایت ریسک]
[مشاهده در: www.ri3k.eu]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 2756]