تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 28 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):نماز قلعه و دژ محکمی است که نمازگزار را از حملات شیطان نگاه می دارد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1816488522




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

شبیه سای معماری نئوکلاسیسیزم (ویلای ایتالیایی) -


واضح آرشیو وب فارسی:سایت ریسک: نئوکلاسیسیزم (ویلای ایتالیایی) *farshid* 26 دي 1389, 19:45سلام خدمت دوستان عزیزم :rose: یه چند روزی روش کار کردم امیدوارم خوشتون بیاد یه طرح نئوکلاسیک برای یه ویلاست... طراحی و مدلینگ و رندرینگ با من بوده مدلسازی کار تو اتوکد انجام شده و تو مکس مشکلاش برطرف شده... تکسچر ها رو تو فوتوایمپکت ساختم اکثر حجم ها UNWRAP شدن برای رندر از VRAY1.5 SP5 استفاده کردم برای پست پروداکشن هم از فوتو ایمپکت استفاده کردم چمن هارو مدل کردم بعد از تکسچرینک تبدیلشون کردم به Vray proxy پروکسی ها هم با vray scatter رو زمین پخش شدن... برای الگوی پخش و اشل دو ماسک جداگانه براشون ساختم سنگریزه های کف هم بعد از مدلینگ تبدیل به پروکسی شدن و با اسکتر رو زمین پخش و پلا کل کفسازی یه باکسه که با ساختن یه تکسچر مخصوص برای displacement به این حالتی که میبینین در اومده. متریال آب هم یه رنگ دیفیوز تیره داره با رفرکشن سفید و یه تکسچر بتن برای بامپ و رفلکشن dof هم با دوربین فیزیکال vray شبیهسازی شده دیگه... همینا نظر یادتون نره :wink: () امین تری دی 26 دي 1389, 19:51ایول بابا محشر بود واقعا لذت بردم :rose: gs-graphic 26 دي 1389, 19:59آفرین فوق العاده زیبا شده. Borhan72 26 دي 1389, 20:12اين خيلی خيلی عاليه... خيلی لذت بردم... فقط چراغا يه مقدار انگار Flat هستن... ولی كار جدآ حرف نداره و خيلی قويه... به نظرم اگه يه كم ابر هم تو آسمونش بود ، خوشگل تر ميشد... :rose: *farshid* 26 دي 1389, 20:40ایول بابا محشر بود واقعا لذت بردم :rose: مرسی امین جان لطف داری ممنون :rose: آفرین فوق العاده زیبا شده. tnx buddy اين خيلی خيلی عاليه... خيلی لذت بردم... فقط چراغا يه مقدار انگار Flat هستن... ولی كار جدآ حرف نداره و خيلی قويه... به نظرم اگه يه كم ابر هم تو آسمونش بود ، خوشگل تر ميشد... :rose: سلام مستر برهان جان خان ممنون خوشحالم که خوشت اومده چراغا فلتن حق داری (ویری لایت هستن و همینجورین کلا :)) اگه راهشو میدونی بگو عزیزم آسمون هم قبلا ابر داشت یه افکت قوی به آسمون دادم ابراش invisible شدن... ممنون از وقتی که واسه نظر دادن گذاشتین ممنون:rose: .:PAR3A:. 26 دي 1389, 20:56فرشید جان فوووووق العادس... اون متریال آب توی حوض اون جلو حس میکنم یه کوچولو میشد بهتر باشه... موفق باشی ;) *farshid* 26 دي 1389, 21:22فرشید جان فوووووق العادس... اون متریال آب توی حوض اون جلو حس میکنم یه کوچولو میشد بهتر باشه... موفق باشی ;) سلام عزیزم ممنون مقسی من آب هایی که سابقا میساختم خیلی خاص و جیوه مانند بودن این بار خواستم یه چیزه کم حاشیه تری باشه و زیاد هم به چشم نیاد یکم شاید رفلکتش کم باشه حق داری :rose: ممنون از پیشنهادت majid.shiraz 26 دي 1389, 21:40خیلی خوب شده خیلی خیلی خوب شده:shock: فقط زیر طاق بیش از حد اکسپوز شده وی ری اسکتر رو از کجا میتونم دان کنم؟ E-power 26 دي 1389, 21:52بابا ایول خیلی عالیه منم لذت بردم . فقط یه چیزی, کلا یکم لبه های ساختمونتون تیزه , اگه اینقدر تیز نباشه و مثلا یکمی خرابی هم داشته باشه بد نیست البته این نظر شخصی منه. موفق باشید......... :wink: *farshid* 26 دي 1389, 21:58خیلی خوب شده خیلی خیلی خوب شده:shock: فقط زیر طاق بیش از حد اکسپوز شده وی ری اسکتر رو از کجا میتونم دان کنم؟ سلام مجید ممنون لطف دارین شما وی ری اسکتر رو از سایت () میتونی دانلود کنی... سرچ کن اگه پیدا نشد تو فرومش حتما پیدا میشه اگه نشد هم () رو سرچ کن. مرسی از نظرت *farshid* 26 دي 1389, 22:01بابا ایول خیلی عالیه منم لذت بردم . فقط یه چیزی, کلا یکم لبه های ساختمونتون تیزه , اگه اینقدر تیز نباشه و مثلا یکمی خرابی هم داشته باشه بد نیست البته این نظر شخصی منه. موفق باشید......... :wink: سلام آقای مکسول ساختمون جدیدالاحداثه:wink: مسلما شما راست میگین... لبه های شکسته خیلی بهتر میکرد کار رو... ولی وقت نداشتم از این کارا بکنم :rose: ممنون از نظرت دوست عزیز .:taymaz:. 26 دي 1389, 23:03سلام کارتون واقعا عالی شده تبریک میگم چندتا سوال یکم در مورد فوتو ایمپکت توضیح میدین چیه؟ و اون حالت گیاه که چسبیده به دیوار رو چطوری در میارین؟!(منظورم تصویر اولی از سمت چپه) موفق باشید 3D Art 26 دي 1389, 23:48درود فرشید جان گل که استاد طراحی و فضاسازی خارجی هستی فرشید جان این کارها رو برای دل خودت که نمیزنی ؟ برای شرکت یا شخص خاصی کار میکنی ؟ .:. soroosh .:. 26 دي 1389, 23:53تبریک میگم فرشید جان. اثر خیلی زیبایی شده. به خصوص کامپوزیت که خیلی خوب به کار میخوره و خوب هماهنگ شده با صحنه. انتخاب کادر و همه چی عالیه. ضمنا بابت شات های نزدیک یا ماکرو یا ... هم ممنون. جزئیات خیلی خوبی را نشون میدادن. موفق باشی همیشه. Mj 27 دي 1389, 03:15بسیار زیبا و خواستنی کار کردی خسته نباشی:rose: Amin 4D 27 دي 1389, 06:05تبریک. کار فوق العاده ای شده. بسی لذت بردیم. :shock: منم در مورد آسمون نظرم اینه که کاش یکم ابراش هم دیده می شد. در مورد یه کم خرابی و شکستگی توی ساختمون هم موافقم من. :green: در کل عالی بود کارتون، از طرف من پیشنهاد برای تاپ گالری. موفق باشید. ali hasanzadeh 27 دي 1389, 07:03آقا خیلی عالی شده خسته نباشی:cool: amirsadraii 27 دي 1389, 07:27سلام واقعا قشنگه وجای چون وچرا نداره. Hamed 27 دي 1389, 07:28سلام و بازهم یه کار اکستریور از فرشید جیگرم حال اومد فرشید باریکلا فقط چون من سوادم کمه خواستم بپرسم نئوکلاسیک یعنی چی؟؟؟ علی علی Farrokh 27 دي 1389, 09:22خواستم اولش بپرسم حالا چرا نئو کلاسیک ؟ گفتم حتما بهم می گی دلم خواسته یا دوست داشتم :green: پس نمی پرسم ای کاش همه ی کارای سه بعدی سازی معماری به این زیبایی و کیفیت می بود من خیلی ازش خوشم اومد منتها با اونی که نور از پشت دوربین بهش خورده مخالفم هیچ عکاسی پشت به نور عکس نمی گیره نکته ی بعد اون ویری لایته بود که من تست رندراتو دیدم (هرچند نرسیدم نظر بدم ) فکر کردم فعلا همین جوری گذاشتیشون با سنگا و چمن خیلی حال کردم کل کار هم عالی بود مخصوصا اینکه تکسچرینگتو با unwrap کردن مدلا انجام دادی با اجازت می ذارمش تاپ گالری و خواهشا یه توضیحی هم در مورد نحوه ی unwrap کردن مدلا بده با همین دیتیلای نهاییشون آنرپ کردی یا اینکه بعد از تکسچرینگ بهشون دیتیل دادی سر در گم کننده نبود ؟ از چه نوع مپینگی استفاده کردی آیا پلاگین های مخصوص این کار رو استفاده کردی یا نه ؟ ممنون CG_Master 27 دي 1389, 09:46فرشید قرار نبود از این کارا کنی تو سایت ها.... من تازه فکم رو جا زدم باعث شدی دوباره فکم بیاد پایین بگم ااااااااااااااااااااااااا ه رندش خوب شده در حد تمام تیم های ملی ... آفرین واسه دیواراش که کثیف شده از چه متریالی استفاده کردییییییییییییی؟ واسه هر نما زاویه نور رو تغیر دادییی؟ چاکلم چوچووووووو موفق باشی hellboy3d 27 دي 1389, 09:57سلام فرشید جان کار بسیار عالی شده خیلی دوست داشتم فقط اگر از نوری که تو رندر اول سمت راست انداختی تا خالص تر بشه بهتر بود در کل بهت خسته نباشید میگم از نظر من تاپ گالری ....:paint: موفق باشی *farshid* 27 دي 1389, 11:00سلام کارتون واقعا عالی شده تبریک میگم چندتا سوال یکم در مورد فوتو ایمپکت توضیح میدین چیه؟ و اون حالت گیاه که چسبیده به دیوار رو چطوری در میارین؟!(منظورم تصویر اولی از سمت چپه) موفق باشید مرسی ممنون photo impact یه نرم افزار گرافیکیه ... کاملا شبیه فوتوشاپه کار کردن باهاش برای من خیلی راحت تره... چون از بچگی باهاش بزرگ شدم گیاهان رونده با یه اسکریپت به نام ivy gnerator ساخته شده تنظیمات زیاد و به دردبخوری هم داره میتونی از سایت رسمیش به صورت رایگان دانلودش کنی (یه نسحه استندالون هم داره که میتونی خروجی های مختلف ازش بگیری) در واقع یه spline میسازه که شاخه شاخس بعد یه ضخامت براش تعیین میکنه بعد یه سری صفحه رو این شاخه ها میسازه ... متریالشم اتوماتیک اساین مینکه... خودتم میتونی متریال بسازی براش *farshid* 27 دي 1389, 11:06درود فرشید جان گل که استاد طراحی و فضاسازی خارجی هستی فرشید جان این کارها رو برای دل خودت که نمیزنی ؟ برای شرکت یا شخص خاصی کار میکنی ؟ به به مستر افشین گل درود مرسی ممنون این کار واسه هارت خودم بود :). واسه دلم یعنی هویجوری منتظر کارای هویجوریه دیگه ای هم باش... اگه کار بیرون بود مسلما در این حد روش کار نمیکردم :wink:. بدرود :rose: تبریک میگم فرشید جان. اثر خیلی زیبایی شده. به خصوص کامپوزیت که خیلی خوب به کار میخوره و خوب هماهنگ شده با صحنه. انتخاب کادر و همه چی عالیه. ضمنا بابت شات های نزدیک یا ماکرو یا ... هم ممنون. جزئیات خیلی خوبی را نشون میدادن. موفق باشی همیشه. مرسی سروش جان خوشحالم که پسندیدی موفق باشی یورسلف :rose: بسیار زیبا و خواستنی کار کردی خسته نباشی:rose: tnx ممنون تبریک. کار فوق العاده ای شده. بسی لذت بردیم. :shock: منم در مورد آسمون نظرم اینه که کاش یکم ابراش هم دیده می شد. در مورد یه کم خرابی و شکستگی توی ساختمون هم موافقم من. :green: در کل عالی بود کارتون، از طرف من پیشنهاد برای تاپ گالری. موفق باشید. مرسی امین جان نقدتو 100% قبول دارم موفق باشی *farshid* 27 دي 1389, 11:13سلام و بازهم یه کار اکستریور از فرشید جیگرم حال اومد فرشید باریکلا فقط چون من سوادم کمه خواستم بپرسم نئوکلاسیک یعنی چی؟؟؟ علی علی مغسی حامد جان نئو کلاسیک... یه سبک معماریه که حدودا سال 1950 شکل گرفت و در واقع یه نوع عکس العمل یا آنتی تز در مقابل جنبش مدرنیسم بود. میتونیم این سبک رو زیرمجموعه ای از سبک پست مدرن هم بدونیم. و هدفش احیاء فرم های سنتی و ظاهرسازی برای عوام بوده... یعنی یک پوسته ی سنتی بر روی امکانات مدرن رفرنس این سبک هم بناهای رومی یونانی و مخصوصا بناهای عصر رونسانس ایتالیاس(1500) حالا اگه یه طرح داخلی با الگوهای سنتی ایرانی بسازی میتونی بگی که نئوکلاسیک کار کردم. :rose: *farshid* 27 دي 1389, 11:25خواستم اولش بپرسم حالا چرا نئو کلاسیک ؟ 1-گفتم حتما بهم می گی دلم خواسته یا دوست داشتم :green: پس نمی پرسم ای کاش همه ی کارای سه بعدی سازی معماری به این زیبایی و کیفیت می بود 3و2-من خیلی ازش خوشم اومد منتها با اونی که نور از پشت دوربین بهش خورده مخالفم هیچ عکاسی پشت به نور عکس نمی گیره 4-نکته ی بعد اون ویری لایته بود که من تست رندراتو دیدم (هرچند نرسیدم نظر بدم ) فکر کردم فعلا همین جوری گذاشتیشون 5-با سنگا و چمن خیلی حال کردم کل کار هم عالی بود مخصوصا اینکه تکسچرینگتو با unwrap کردن مدلا انجام دادی 6-با اجازت می ذارمش تاپ گالری 7-و خواهشا یه توضیحی هم در مورد نحوه ی unwrap کردن مدلا بده با همین دیتیلای نهاییشون آنرپ کردی یا اینکه بعد از تکسچرینگ بهشون دیتیل دادی سر در گم کننده نبود ؟ از چه نوع مپینگی استفاده کردی آیا پلاگین های مخصوص این کار رو استفاده کردی یا نه ؟ ممنون اول از همه ممنون از وقتی که میذاری برای بچه ها و میای نظر میدی و ممنون بابت تاپ گالری :rose: 1- خوب شد نپرسیدی چون خودمم دارم از خودم همین سوالو میپرسم 3و2- خوشحالم که خوشت اومده در مورد محل دوربین هم حق داری چرا عکاس ضدنور عکس نمیگیره؟ چون میخواد بکگراند که همون آسمونه اوربرایت نباشه ولی من کاملا میخواستم آسمون اوربرایت باشه :) ولی حق داری بهتر بود نور از یه سمت دیگه به کار میزد . 4- اونم قبول دارم بهتر بود یه فرم دیگه یا یه فریمی داشتن تا اینجوری تو چشم نباشه 5- سنگ و چمن و ... رو برای بار اولم بود که میساختم تجربه جالب و لذت بخشی بود در واقع سنگ رو تو فوتوایمپکت ساختم نه تو مکس 6- مرسی بابت تاپ ... دستت درد نکنه راضی به زحمت نبودیم :wink: در مورد آنورپ هم بعدا توضیخ میدم الان باید برم تهران امتحان دارم :) دو روز دیگه تکسچرایی که ساختم رو میزارم اینجا تا نظر بدی عزیزم :rose: rezaoptic 27 دي 1389, 12:52بله بله بله بله بله بله بله بله بله بله بله بله . بازم ترکوندی که . این هفته تاپ گالری خیله شلوغ شده. چی دارم میگم اصلا. کیه کیــــه کیـــــــــــــــــــه کیـــــــــــــــــــــــ ـــــــــــــــــــــــــ ــــــــــــــــــــــــه . *farshid* 27 دي 1389, 13:47فرشید قرار نبود از این کارا کنی تو سایت ها.... من تازه فکم رو جا زدم باعث شدی دوباره فکم بیاد پایین بگم ااااااااااااااااااااااااا ه رندش خوب شده در حد تمام تیم های ملی ... آفرین واسه دیواراش که کثیف شده از چه متریالی استفاده کردییییییییییییی؟ واسه هر نما زاویه نور رو تغیر دادییی؟ چاکلم چوچووووووو موفق باشی فکتو بخورم خامخام :green: سلام هادی جون مرسی مخلصیم داداش دیوار کثیف... متریال معمولی vray یه تکسچر کلی ساختم برای دیوار های اصلی بعد برا اساس الگوی شره آب تکسچر خای بامپ و رفلکت رو ساختم... یه تکسچر هم برای دیسپلیسمنت ساخته بودم که ترک روی دیوار های رو شبیه سازی کنه... نتیجه خوبی هم داد ولی نمیدونم چرا بیخیالش شدم :) یعنی دیوار های کثیف رو نقاشی کردم دوباره از امبینت اکولوژن هم استفاده کردم تا گوشه های یه کم تاریکتر و کثیفتر به نظر بیان... زاویه نور رو هم بر اساس حالتی که میخواستم سایه ها ایجاد کنن تنظیم کردم ممنون به خاطر وقتی که واسه نظر دادن گذاشتی :rose: *farshid* 27 دي 1389, 13:51سلام فرشید جان کار بسیار عالی شده خیلی دوست داشتم فقط اگر از نوری که تو رندر اول سمت راست انداختی تا خالص تر بشه بهتر بود در کل بهت خسته نباشید میگم از نظر من تاپ گالری ....:paint: موفق باشی سلام عزیزم ممنون حرفه ای سطر سوم و نفهمیدم چی گفتی دوباره دوباره یه بار فایده نداره قربوووونت:rose: بله بله بله بله بله بله بله بله بله بله بله بله . بازم ترکوندی که . این هفته تاپ گالری خیله شلوغ شده. چی دارم میگم اصلا. کیه کیــــه کیـــــــــــــــــــه کیـــــــــــــــــــــــ ـــــــــــــــــــــــــ ــــــــــــــــــــــــه . قوربونیییت برویم پسر گلیییم :rose: بچه ها اونقدر کارشون خوب شده که لاجرم باید برن تاپ مخصوصا دوستانی که تو کار کاراکتر و اتوموتیو هستن واقعا حرفه ای کار میکنن .:taymaz:. 27 دي 1389, 17:30مرسی ممنون photo impact یه نرم افزار گرافیکیه ... کاملا شبیه فوتوشاپه کار کردن باهاش برای من خیلی راحت تره... چون از بچگی باهاش بزرگ شدم گیاهان رونده با یه اسکریپت به نام ivy gnerator ساخته شده تنظیمات زیاد و به دردبخوری هم داره میتونی از سایت رسمیش به صورت رایگان دانلودش کنی (یه نسحه استندالون هم داره که میتونی خروجی های مختلف ازش بگیری) در واقع یه spline میسازه که شاخه شاخس بعد یه ضخامت براش تعیین میکنه بعد یه سری صفحه رو این شاخه ها میسازه ... متریالشم اتوماتیک اساین مینکه... خودتم میتونی متریال بسازی براش این پلاگین فقط تو v-ray کار میکنه؟تو منتال کار نمیکنه؟ همشون 32بیت هست شما تو 64 بیت کار کردی باهاش؟! اینم وب سایت برا دانلود پلاگین البته با اجازه () *farshid* 27 دي 1389, 17:56این لینکی که دادین مربو میشه به نسخه استندالون من اینجا میذارم برات حالشو ببر نسخه 3dsmax9 تا 3dsmax2011 هم 32bit هم 64bit راهنمای نصبشم هست با این موتورها سازگاری داره vray mental scanline radiosity maxwell brazil honda suzuki الی آخر آآآآآآه که چقدر من نمکم :) *farshid* 27 دي 1389, 18:29& اینم هست جا نشد بذارم تو پست اول :wink: بابا یکم جا بدین ملت نفس بکشن 5 تا بندانگشتی کمه Alireza Saeedi 27 دي 1389, 20:39واقعا کار خیلی زیبایی شده داداشی !! بسی حال کردم !! با اجازت پریویو هات رو سیو کردم تو آرشیو بهترین کارایی که دیدم !! :"> ( برای ایده گرفتن در آینده ) تاپ گالری هم انصافا حقت بود ... موفق باشی دوس جان !! Hi MAJID 27 دي 1389, 20:46wooooow :shock: مثل همیشه عالی و بی نقص :rose: بهتون تبریک میگم واقعا زیبا شده :oops: hellboy3d 27 دي 1389, 22:14سلام فقط اگر از نوری که تو رندر اول سمت راست انداختی(حذف بشه) تا خالص تر بشه بهتر می شد ببخشید... بازم تبریک میگ دوباره دیدم کلی لذت بردم .....راستی یادم رفت دیده پرنده نداره یا دید از بالا یا انسانی (بزنی بد نیست) موفق باشین .:taymaz:. 28 دي 1389, 00:40این لینکی که دادین مربو میشه به نسخه استندالون من اینجا میذارم برات حالشو ببر نسخه 3dsmax9 تا 3dsmax2011 هم 32bit هم 64bit راهنمای نصبشم هست با این موتورها سازگاری داره vray mental scanline radiosity maxwell brazil honda suzuki الی آخر آآآآآآه که چقدر من نمکم :) آقا واقعا ممنون من اینو دانلود کردم فقط چطوری اجرا میشه و کجاست چون فقط کپی کردم تو روت برنامه مکس ولی الان هرچی میگردم نیست؟:shock: ali_118 28 دي 1389, 01:55 تبریک میگم، شما موفق شدی سخت ترین اسم در تاریخ گالری سه بعدی رو برای تاپیک ات انتخاب کنی * * توی رندر آخری که گزاشتی، با توجه به جهت سایه ها خورشید پشت دوربینته در حالی که در سمت راست تصویر افکت تابش مستقیم خورشید به لنز دیده میشه، که فکر میکنم به علت علاقه ی وافر شما به این افکت باشه :wink: متریال چمن ات فقط تکسچر ئه ؟ وقتی که در کنار نور خورشید و مخصوصا اون لامپ ها روی زمین استفاده شده بهتره که یه مقدار transparency رو داشته باشه و نور اون لامپ ها که دوستان هم گفتند خیلی Solid شده، اگه رندر شب بود میشد چشم پوشی کرد، اما خب توی روز رندر گرفته شده و خورشید توی کار هست (که ظاهرا گفتین که تکنیک دیگه ای براش در نظر نداشتین) زاویه دوربین توی رندر آخر بهتر شده کاریه که از نظر تکنیکی خیلی قویه و خیلی براش زحمت کشیدی، اما از نظر من با کارهایی که شما روی این پروژه انجام دادی چیز خیلی بهتری باید در میومد روی طراحی نظر نمیدم چون در تخصص من نیست، هر چند که اینجا بیشتر نقد معماری به کارهای معماری زده میشه تا نقد تکنیکی و گرافیکی به هر حال یه چیزی توی این کار هست که باعث میشه من نتونم باهاش ارتباط برقرار کنم، و از نظر من اون جذابیت و چشم نوازی لازم رو نداره و صد البته که سلیقه یه چیز شخصیه . . . موفق باشی Ultra 3D 28 دي 1389, 05:45سلام فرشید جان کارت کامله ! ... یعنی مدل و متریال و نور پردازی و پستپروداشکن قوی من الان هر چی می خوام بگم می بینم تکراری می شه ... بچه ها انواع حالت تعجب رو رفتن ... من هم مثل اونا من خودم اونقدر کار تجاری زدم که دلم لک زده برای یک کار هنری خوب .... این کارای تجاری هم که می دونی ... حول حولکی و بی کیفیت با کلی اشکال ... ولی در کل 2 تا چیز من تو کارات می بینم که کارات رو با کارای دیگه متمایز می کنه 1- تکیچرهای با کیفیت و متریال های خوب 2- ادیتی که بعد از رندر می کنی ... پست پروداکشن های خوب 3dsmax_davood 28 دي 1389, 09:03درود تمام تعریفها رو دوستان کردن و برازنده شماست ولی این کار هنری وزیبا اگه یه رندر در شب هم داشت دیگه حرف نداشت منتظر یه رندر زیبا در شب هستم :rose: Farrokh 28 دي 1389, 09:17فرشید جان کار دومی خیلی بهتر شده به نظرم با اون رندر توی پست اول که همه روش نقد دارن جایگزینش کن ضمنا به نظرم سنگ ریزه هات تو هوا هست یه چیز دیگه تایم رندرت با این همه دیسپلیسمنت چقدر شده ؟ موقع رندر رم پر نمی شد و سیپی یو با نصف توانش کار نمی کرد؟ Farrokh 28 دي 1389, 09:19فرشید جان بیا اصلا خودم برات رندر ششم رو اتچ کردم برو حالشو ببر :green: *farshid* 28 دي 1389, 23:09تبریک میگم، شما موفق شدی سخت ترین اسم در تاریخ گالری سه بعدی رو برای تاپیک ات انتخاب کنی توی رندر آخری که گزاشتی، با توجه به جهت سایه ها خورشید پشت دوربینته در حالی که در سمت راست تصویر افکت تابش مستقیم خورشید به لنز دیده میشه، که فکر میکنم به علت علاقه ی وافر شما به این افکت باشه :wink: متریال چمن ات فقط تکسچر ئه ؟ وقتی که در کنار نور خورشید و مخصوصا اون لامپ ها روی زمین استفاده شده بهتره که یه مقدار transparency رو داشته باشه و نور اون لامپ ها که دوستان هم گفتند خیلی Solid شده، اگه رندر شب بود میشد چشم پوشی کرد، اما خب توی روز رندر گرفته شده و خورشید توی کار هست (که ظاهرا گفتین که تکنیک دیگه ای � سایت ما را در گوگل محبوب کنید با کلیک روی دکمه ای که در سمت چپ این منو با عنوان +1 قرار داده شده شما به این سایت مهر تأیید میزنید و به دوستانتان در صفحه جستجوی گوگل دیدن این سایت را پیشنهاد میکنید که این امر خود باعث افزایش رتبه سایت در گوگل میشود




این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: سایت ریسک]
[مشاهده در: www.ri3k.eu]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 4028]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن