واضح آرشیو وب فارسی:سایت ریسک: کمک در ساخت لباس MSB_GRAPH 01 شهريور 1389, 15:31سلام دوستان میشه ابزار های که تو تری دی مکس با ون لباس طراحی میکنن بگین،که خودش چروک کنه ما چروک نسازیم و یک جورای راحت تر از ادیت پلی باشه.آموزش ها رو هم بگین که بهتر میشه خیلی خیلی ممنون میشم موفق باشید. MSB_GRAPH 02 شهريور 1389, 22:38خیلی جالبه هیچ کدام از دوستان هیچ پیامی ندادن بابا شما که حرفه هستن آره شما کمک کنید ممنون میشم. sharktech 02 شهريور 1389, 23:03آموزش ساخت پارچه تو help خود مکس هست. و شما با استفاده از پلاگین cloth به راحتی می تونین لباس مثل پیراهن, تیشرت , شلوار و ... رو به راحتی بسازین. روش کار پلاگین cloth تقریبا مثل دنیای واقعی هست و شما تیکه های لباس رو بر اساس الگوی لباس توسط spline فقط خط دور الگو رو میکشین و توسط پلاگین cloth اون رو به هم ربط میدین (دوخت میدین !). بعد هم تو تن یه آدم یا هر چیز دیگه ای میکنین و میزنین و مکس شروع میکنه به شبیه سازی لباس و پارچه طبق حرکت اون آدم. MSB_GRAPH 03 شهريور 1389, 22:24ممنون از راهنمایی که کردی ولی یک مشکل هست این که حتما باید از Garment Maker استفاده کنی و این همه رو مثلث میکنه و این که تازه ون جا که میخواهی سیم نمیده یعنی کیج شدم میشه کمک کنید یک آموزش خب سراغ ندارین ممنون میشم. sharktech 03 شهريور 1389, 23:39من خودم زمانی که می خواستم مکس رو یاد بگیرم با help مکس شروع کردم و یاد هم گرفتم و منبع دیگه ای مثل اینترنت هم نداشتم. برای ساخت پارچه هم می تونی از help مکس استفاده کنی ولی باید آموزش رو به دقت بخونی! Hidden Dragon 06 شهريور 1389, 11:19با سلام: برای ایجاد چروک روی لباس چند روش وجود داره که هر کدوم نقاط قوت و ضعف خاص خودشو داره البته برای آموزش کامل میتونی از DVD آموزشی () مربوط به ایجاد موضوعات مرتبط با پارچه استفاده کنی اما چند روش را به اختصار ذکر میکنم. اگر Topology مدل برات مهم نیست بهترین روش همون استفاده کردن از Garment Maker اما اگر میخوای که مدل از Polygon چهارگوش تشکیل شده باشه و لی Flow چروک ها برات مهم نیست، بعد از اینکه مدل لباس را ساختی در حالیکه بدن را بعنوان Collision object معرفی کردی و جاذبه و مابقی تنظیمات را انجام دادی ابتدا بصورت Simulate Local محاسبات مربوط به لباس را محاسبه کن و وقتی چروک ها ظاهر شدن،لحظه مورد نظر را به عنوان Initial State ذخیره کن و اگه باز هم نیاز به چین و چروک بیشتر داشتی از ابزار Pull/Push در EditablePoly استفاده کن و یا مدل لباس را بصورت Obj بفرست داخل Zbrush اونجا خیلی راحت چین و چروک بهش اضافه کن و مجدد برش گردون به محیط 3DMAX البته داخل Zbrush تراکم مدل را بالا نبر و فقط به چین و چروک ها فرم لازم را بده. اما اگه Flow چروک ها برات مهم بعد از ورود مجدد مدل به محیط 3DMAX با استفاده از پلاگین PolyBoost و فرمان PolyDraw به راحتی میتونی چروک ها را بازسازی کنی و به مدل اصلی Attach کنی. موفق باشید. MSB_GRAPH 06 شهريور 1389, 16:32ممنون روش های خوبی معرفی کردی. khatam.0761 08 شهريور 1389, 11:07آيا آبجكت آماده لباس و كفش و كمربند هست بهش نياز دارم اگر كمك كنيد ممنون ميشم سایت ما را در گوگل محبوب کنید با کلیک روی دکمه ای که در سمت چپ این منو با عنوان +1 قرار داده شده شما به این سایت مهر تأیید میزنید و به دوستانتان در صفحه جستجوی گوگل دیدن این سایت را پیشنهاد میکنید که این امر خود باعث افزایش رتبه سایت در گوگل میشود
این صفحه را در گوگل محبوب کنید
[ارسال شده از: سایت ریسک]
[مشاهده در: www.ri3k.eu]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 2250]