تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 28 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):نزديك‏ترين شما به من در قيامت: راستگوترين، امانتدارترين، وفادارترين به عهد و پي...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1816438734




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

برج پانوراما -


واضح آرشیو وب فارسی:سایت ریسک: برج پانوراما hmv-ray 19 مرداد 1389, 10:43سلام به همه کار طراحی این برج تغریبا تموم شده دارم رو رندرینگ و ارائه پروزه کار میکنم اینم چند تا رندر اولیه ست از قسمت تجاری و مسکونی برج . Parsa.h 19 مرداد 1389, 11:01طراحی برج واقعا عالیه. خیلی شکیل و زیبا کار شده :paint: ولی رندر میتونه بهتر باشه :cool: :rose: hmv-ray 19 مرداد 1389, 11:30طراحی برج واقعا عالیه. خیلی شکیل و زیبا کار شده :paint: ولی رندر میتونه بهتر باشه :cool: :rose: اره خب هنوز خیلی کار داره اینا رندرای تستن ممنونم. *farshid* 20 مرداد 1389, 20:25کار خوبی شده حسین جان. برای راس کار شاید یه قوس بر خلاف قوس برج یعنی قوس محدب بتونه کار رو تموم کنه. کیفیت بصری کار با این قوس مقعری که ایجاد کردی خیلی شیک و خشن شده... برای راس کار میتونی یه حجمی رو انتخاب کنی که این حس خشونت و تیزی لبه هارو تلطیف کنه. یا نه میتونی این حس رو تقویت کنی ... برای راس میخوای چیکار کنی؟؟؟:rose: hmv-ray 21 مرداد 1389, 00:22مرسی فرشید :rose: این ایده منحنی محدب فکر بدی نیست خودمم یه فکرایی تو دوگولمه یه سری المان ال شکل شاید بیام وسط کارو بیارم بالا شایدم واسه این تیزی لبه ها اون دوتا صفحه رو یکیشو حذف کنم اگه برسم نتیجشو تا شنبه میذارم. مرسی تا شنبه hmv-ray 23 مرداد 1389, 08:11یه مقدار رو نقطه اوجش کار کردم و متریالها و یه جزییات دیگه یه مقدارم رو لندسکیپ کار *farshid* 23 مرداد 1389, 10:53خیلی خوب شده حسین جان... واقعا عالیه... -با تو جه به دیتیل زیادی که حجم کارت داره رزولیشن بالا و filter aa مناسبتر میتونه کارتو بهتر بکنه... مثلا fix : 6 یا adaptive dmc با پارامتر های بالا... - درختی که بغل گذاشتی خوبه ولی خجالتیه... بهتره برای foreground کار برای دو طرف هم درخت بذاری... dof هم برای foreground بهتره اعمال بشه... (دوربین با f n 5.6 ) حتی میتونی بخشی از درختتو ببری جلوی ساختمون تا عمق کار بهتر به چشم بیاد. برگهای روی زمین هم خوبن ( یکم جابجا شدن انگار) تو این هوای باروونی و به نسبت تاریک بهتره برای ماشین motion blur هم داشته باشی... باید مه هم داشته باشی برای این هوای ابری... zdepth element رو هم رندر بگیر... تا بشه افکت مه رو باهاش شبیه سازی کرد... در کل عالیست در حد بیست:rose: یه توضیح هم بده در مورد این پروژه... معماریشو خودت گرفتی... یا گروهی کار کردین... چجوریااااااااااااااس؟ hmv-ray 23 مرداد 1389, 11:19مرسی از لطفت:rose: ایشاله بتونم با کمکت تمومش کنم ببرم تو گالری من واسه اکثر کارای خارجیم هر دو طرف درخت میذارم ولی چون ورودی مسکونی (سمت راست ) باید دیده میشد نذاشتم ولی با توجه به علاقم و توصیه تو حتما میذارم. motion blur رو باید جدا درست کنم رو یه ماشین بعد بذارم؟ من با zdepth element هم آشنا نیستم میشه بیشتر توضیح بدی فرشید؟ این پروزه کار مهندس موسی پناه و یه گروه ژاپنیه ولی طراح اصلیش مهندس موسی پناهه ولی کارای داخلی و edit های نما رو داریم با هم انجام میدیم . پروژه بزرگیه تو کلار آباده مال آقای منافیه . راستی یه مشکل : من همیشه وقتی سطح کار بزرگه مپام بد میشه اگه تو نمای جانبی دقت کنی میبینی چوب خراب شده. یعنی مپا تایل تایل میشن چی کارش میتونم بکنم ؟ Sawper 23 مرداد 1389, 12:49سلام آفرین.کاره خوبی زدین. جدای از نقاط قوت تنظیمات رندر به نظر یکمی پائینه. بلور را با تنظیمات خوده دوربین میتونی بسازی.لنز رو زیاد باز گذاشتن و ماشینو یک فریم جلو بردن، درست کردنzdepth واسه عمق تصویر خوبه ولی واسه ایجاد مه اصلا کاره خوب و اصولی نیست ،(با قابلیت جدید vray sp5 میتونی محشر کنی البته اون یکمی ا ذیت میکنه (واسه این صحنه بزرگ،اگه قبلا مه طبیعیه این محل رو ندیدین چه جوریه، وقتت تلف میشه ولی واسه راضی کردن کارفرما zdepth کفایت میکنه) اگه مدلینگ یکتیکه هست میتونی uv کنی تا تایل نشه اما اگه مپت کوچک)تر از 2000 px (باشه باز جالب نمیشه. لند اسکیپ هم جالب تر میتونه بشه.یه جاهایی هم نمیدونم چرا اجسام بنفشه. پشت زمینه ابری بهتره واسه اینجا که نور خورشید نداری در حد نظر دادن نبودم ، شما ببخشید. موفق باشید. hmv-ray 23 مرداد 1389, 12:56سلام آفرین.کاره خوبی زدین. جدای از نقاط قوت تنظیمات رندر به نظر یکمی پائینه. بلور را با تنظیمات خوده دوربین میتونی بسازی.لنز رو زیاد باز گذاشتن و ماشینو یک فریم جلو بردن، درست کردنzdepth واسه عمق تصویر خوبه ولی واسه ایجاد مه اصلا کاره خوب و اصولی نیست ،(با قابلیت جدید vray sp5 میتونی محشر کنی البته اون یکمی ا ذیت میکنه (واسه این صحنه بزرگ،اگه قبلا مه طبیعیه این محل رو ندیدین چه جوریه، وقتت تلف میشه ولی واسه راضی کردن کارفرما zdepth کفایت میکنه) اگه مدلینگ یکتیکه هست میتونی uv کنی تا تایل نشه اما اگه مپت کوچک)تر از 2000 px (باشه باز جالب نمیشه. لند اسکیپ هم جالب تر میتونه بشه.یه جاهایی هم نمیدونم چرا اجسام بنفشه. پشت زمینه ابری بهتره واسه اینجا که نور خورشید نداری در حد نظر دادن نبودم ، شما ببخشید. موفق باشید. خواهش میکنم افتخار دادی بهم آره تنظیمات رندر پایینه اون احجام بنفش هم یادم رفته متریال بدم آخه هنوز کار نهایی نشده مپ هارو هم uv میکنم ولی تو سطوح بزرک که یه پارچه ان خراب میشه. به هر حال بدم نمیاد که یکم مه بدم به این فضا landscape هم هنوز تموم نشده فقط خواستم به یه جایی برسونم ببرم جلسه. خیلی لطف کردی:rose: 3D Art 23 مرداد 1389, 14:44درود دوست گرامی به نظر من اگر روش کار کنی و به خاطر همین پروژه هم چیزایی جدید یاد بگیری و بهش اضافه کنی لیاقت تاپ گالری رو داره مشکلات : اگر اون چوب ها hpl هستند که بافتشون خوب نیست میتونی به رفرنس hpl ها مراجعه کنی . اسپایدری هات هم خیلی بزرگ هستند نسبت به scale بقیه چیزا برای لایتینگ نهایی هم اگر خواستی میتونی از نورپردازی با بک گراند استفاده کنی که اگر خواستی pm بده تا راهنماییت کنم وبا تلاش خودت یک کار عالی در بیاری موفق باشی *farshid* 23 مرداد 1389, 16:35sawper تقریبا همون چیزایی رو گفت که من میخواستم بگم. در مورد motiom blur : motion blur رابطه تنگاتنگی با سرعت شاتر داره... سرعت شاترت چنده؟؟؟ اگه سرعت شاتر 1 باشه یعنی 1 ثانیه نورگیری سنسور>>> یعنی به اندازه ی 30 فریم حرکت ماشین روی رندرت تاثیر میذاره (fps=30) به نسبت سرعت شاتر vray camera باید سرعت حرکت ماشین رو تنظیم کنی... یک بار کل صحنتو با ریجن رندر رندر بگیر (فقط ماشین ها دیده نشن) بار دیگه با فعال کردن موشن بلور ماشین هارو رندر بگیر... دقت کن که ریجن ها حتما همپوشانی داشته باشن (در حد 50 پیکسل ). بعدشم تو فوتوشاپ مرجشون کن. در مورد مه ی که zdepth ایجاد میکنه... میتونی تو سایتی که تو امضای منه قسمت توتوریال رو بگردی و پیداش کنی... میتونی مه رو به خوبی باهاش شبیه سازی کنی... :rose: در ضمن تکسچرینگ کار ضعیفه... unwrap نمیکنی کاراتو؟:wink: hmv-ray 24 مرداد 1389, 09:58متاسفانه این رندرو با camera معمولی گرفتم حالا سر فرصت میشینم کاراییرو که تو و sawper گفتین انجام میدم نتیجشو به زودی میذارم فعلا که این کارفرمای .... :mad: با این رندر حـــــــــــــــال نکرده باید بشینم با آفتاب کار کنم :cry: poriaabaci 25 مرداد 1389, 13:24خسته نباشی کار عالی شده البتهکار نمای خارجی یه مقدار از بقیه سخت تره به نظر حقیر اگه مبانی اسکیس های معماری رو نگا کنی خیلی تو چیدمان کمک میکنه همین طور رنگ بندی من ور ری تازه شروع کردم در حد نظر دادن نیستم ولی از رنگ های مکمل غافل نشو hmv-ray 25 مرداد 1389, 15:24دیشب یه رندر روز گرفتم ولی خیلی بد شد. فرشید مورداییو که بهت گفتمو ببین : *farshid* 26 مرداد 1389, 13:16خوب شده... خیابونتو انشالا اصلاح میکنی بهتر میشه. ببیییین... این برج تو 60% ش شیشه ایه... حتما باید از hdri استفاده کنی... استفاده کردی یا نه؟ میدونی چجوریه کار کردن با hdri. ؟اگه نمیدونی توضیح بدم عزیز دل.:rose: (در ضمن ... من یه چیزی ساخته بودم 3 سال پیش... رب رشیدی .. تو گالری هم بود. تو انیمیشنشو دیدی؟ انیمیشن گذاشته بودم تو پستم؟.. یادم نمیاد:sad:) *farshid* 26 مرداد 1389, 14:12حسین جان من بیکار بودم یه چند تا افکت رو کارت اعمال کردم... در مورد رندرت... رندرت شدیدا کنتراست بالایی داره... میتونی satration کارتو بیاری پایین. باید شدت vray sky و vray sun رو مدیریت کنی... بهتره شدت آسمون رو دو برابر شدت خورشید در نظر بگیری... اینجوری کنتراست رندرت کمتر میشه و رندرت آبی تر. از enveroment gi استفاده کردی؟ من تو پستپروداکشن سعی کردم این کارارو انجان بدم - دیتیل اضافه کردم - کنتراست کارتو پائین آوردم - به شیشه ها رفلکت آسمونی دادم - یه مقدار هم افگت glare و ... hmv-ray 26 مرداد 1389, 15:33چقدر خوب شد فرشید. دستت درد نکنه عالیه :rose: آره بلدم از hdri استفاده کنم فکر کنم با hdri نتیجه بهتری بده. رانیمیشینشو ندیدم ولی رندرش عالی بود. نه enviroment gi نذاشتم کلا زیاد ازش استفاده نمیکنم. الان گیر شدیدی پیدا کردم رو متریال چوب تو سطح زیاد تایل تایل شده با unwrap حل میشه این مشکل؟ *farshid* 26 مرداد 1389, 15:48ممنون unwrap همه این مشکلات رو حل میکنه... فقط تکسچری که میسازی باید random باشه و تایل تایل نشه. مگه میشه بدون enveroment gi کار کرد... :shock:؟ به همن خاطره که کارت اینجوری پرکنتراست شده. همون hdri رو بری eneroment reflection وenveromen gi تعریف کن. Sawper 27 مرداد 1389, 18:30سلام hmv-ray سریعا میرم سراغ اصل مطلب محل خورشید درست نیست! سایه ها خیلی کمه. توی رندر قبلی و مخصوصا این جدیده یه جورایی اتمسفر کار درست نیست! ولی زاویه دوربین اولی مناسبتر بود. البته یه رندر دیگه که اصلا زمین توش معلوم نیست و آسمانخراش رو فقط نشون میده (از دید آدمیزاد پائین به بالا)چاشنیه جلسه هات بنما. در مورد پستپروداکشن که فوق العاده مهمه اما تا اساس کار درست نباشه نتیجه اونجا خوب نمیشه پس بهتره سعی بر این باشه که حداقل پست را داشته باشی.پست واسه نزدیک کردن رندر به خروجیه دوربین واقعیه موفق باشی. سایت ما را در گوگل محبوب کنید با کلیک روی دکمه ای که در سمت چپ این منو با عنوان +1 قرار داده شده شما به این سایت مهر تأیید میزنید و به دوستانتان در صفحه جستجوی گوگل دیدن این سایت را پیشنهاد میکنید که این امر خود باعث افزایش رتبه سایت در گوگل میشود




این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: سایت ریسک]
[مشاهده در: www.ri3k.eu]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 5631]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن