تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 12 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):هيچ آيينى، با نادانى رُشد نمى كند.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820097971




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

xوy نسبت به یه ابجکت -


واضح آرشیو وب فارسی:سایت ریسک: xوy نسبت به یه ابجکت ub.maka 06 مرداد 1389, 17:42سلام من می خوام برای یه چیلد x وy بدم(فرض کنید یه مربع) اما می خوام اون مختصات رو نسبت به یه آبجکت دیگه تعریف کنم.(مثلا اگه یه مستطیل داریم به اندازه 100*100 مختصات چیلدم(همون مربعه) 50*50 اون مستطیل 100*100 باشه):shock: با تشکر ++Hadi++ 06 مرداد 1389, 18:12با اکشن 3 : فرض کن اون مربعت یا مستطیلت رو با هر اندازه ای دوس داشتی کشیدی و الان ، اونو select کردی ، اول باید رو اون یه F8 بزنی تا اونو به مووی کلیپ تبدیل کنی و بعدش ، مووی کلیپ رو انتخاب و روی پنل Properties و کادر InstanceName بهش مثلا اسم MC رو می دی . بعد اگه خواستی مووی کلیپ مربع یا مستطیل دوم رو که وابسته به اولی هست بوجود بیاری ، اونو هم به مووی کلیپ تبدیل می کنی و بعد از تبدیل ، مووی کلیپ اونو انتخاب و در پنل properties ، در کادر Instancename به اون مثلا اسم MC2 رو می دی . حالا مثلا اگه خواستی طول و عرض مربع یا مستطیل دوم با اسم MC2 ، در حقیقت 3/4 اولی با اسم MC بشه ، کافیه دستور زیر رو در اکشن 3 بنویسین : MC2.with=(3/4)*(MC.width); MC2.height=(3/4)*(MC.height); بای... ub.maka 06 مرداد 1389, 19:18آقا ممنون ولی منظورم طول و عرض نبود، x و y رو چه جوری بدیم؟؟:sad::-? ++Hadi++ 06 مرداد 1389, 19:48MC2.x=(3/4)*(MC.x); MC2.y=(3/4)*(MC.y); ub.maka 06 مرداد 1389, 20:26ممنون ولی هدف من از این پست این بوده که من برای سایتم می خوام از روش چیدمان شناور استفده کنم. برای همین تصمیم گرفتم که همه ی مطالب رو بزارم توی مووی کیلیپ و اونو بزارم مرکز. من می خوام وقتی فلان دکمه فشار داده شد یه چیلدی اضافه بشه و می خوام اون ایکس و وای چیلدم نسبت به ستیج نباشه بلکه نسبت به اون مووی کیلیپه باشه. این هایی که شما گفتین همشون نسبت به ستیجه. (امیدوارم منظورم رو درست رسونده باشم) باتشکر ++Hadi++ 06 مرداد 1389, 20:29باید به نسبت stage اینکارو انجام بدی . یعنی به نسبت : stage.StageWidth stage.StageHeight و همینطور با این گزینه ها البته اگه اکشن 3 کاری ، بازی کن : stage.ScaleMode=StageScaleMode.* بای.. Mr. LonelY 07 مرداد 1389, 16:58نمونه همونی ک میخوای! سایت ما را در گوگل محبوب کنید با کلیک روی دکمه ای که در سمت چپ این منو با عنوان +1 قرار داده شده شما به این سایت مهر تأیید میزنید و به دوستانتان در صفحه جستجوی گوگل دیدن این سایت را پیشنهاد میکنید که این امر خود باعث افزایش رتبه سایت در گوگل میشود




این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: سایت ریسک]
[مشاهده در: www.ri3k.eu]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 128]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن