واضح آرشیو وب فارسی:سایت ریسک: جديد ترين كارم Hamed 26 خرداد 1389, 08:58سلام اينهم اتاق ناهار خوري در جماران تهران كه چهار ميليون هزينه برد برا طراحي و تحويل بجز نويز نور خورشيد كار به نظر خودم عالي شده چون ديگه نور خورشيدو نيشه كاريش كرد ابته تو وي ري دمو نه پيشرفتش حال به نضر دوستان چطوره؟؟؟ براي رسيدن به جاي كه نرسيديم بايد از راهي بريم كه تا حالا نرفتيم ... software 3ds max 2009 32bit very 1.5 sp.2 time render 2 h 15m علي علي Silver PC 26 خرداد 1389, 09:02سلام ! من که خوشم اومد : دی خیلی جالب بود ! موفق باشید ! hmv-ray 26 خرداد 1389, 09:35سلام دوست من:rose: خسته نباشی اول اینکه چرا نمیشه نور خورشیدو کاریش کرد؟ تو setting یا به قول بچه ها سیتینگ noise thereshold رو میتونی رو 0.002 بذاری min sample : 20 global subdivs multiplleir :3 2.متریال کفتم جای کار داره یه کم رفله محو بهش بده 3.متریال دیواراتم یکم زرد توش داره اگه خودت نمی خواستی این رنگ بشه saturation رو کمتر کن در کل خوبه نور صحنه هم با color mapping یا ISO بهتر میشه. موفق باشی Hamed 26 خرداد 1389, 10:47سلام با اينكه خيلي روش كار كردم ولي هنوز هم ميشه ايراد گرفت و انم حرفه اي و من به خودم قول ميدم تا كاري كه خودمو راضي نكنه تو تالار نظرام از نظراي سازندت واقعا ممنون علي علي *farshid* 26 خرداد 1389, 10:59سلام دوست عزیز این کارت خیلی خوب شده. مخصوصا پرده ای که گذاشتی خیلی کار رو جالب کرده. به غیر نویز روی مییز همه چی عالیییییییییییییه. فقط کاش دیوار روبرو رو هم با یه کاغذ دیواری میپوشوندی. کنتزاستش با دیوار بغلی خیلی زیاد شده:rose:. M-Merlin 26 خرداد 1389, 11:11سلام فکر میکنم بهتر بود نور حاصل از لامپها بیشتر به سقف منعکس بشه. میله ی آویز لامپها یه مقدار غیرطبیعی شده. حباب لامپها هم زمانی که لامپها روشن باشن به نظرم به شکل دیگه ای دیده میشه! عکس منظره ی پشت پنجره جمع شده و یه مقدار غیر طبیعی هستش. من از گرافیک چیزی نمیدونم و اینا رو فقط به عنوان یه بیننده ی صرف نوشتم. عذرخواهم اگه مقداری شتابزده گفتم. خادم زاده .:. soroosh .:. 26 خرداد 1389, 11:15میتونم بگم خیلی خوب شده . ترکیب کار و انتخاب رنگها و اجرای کار هم همینطور. یه مقداری احساس میکن نویز متریال میز زیاده و میتونه کمتر بشه . کمی اطراف لامپ های داخل لوستر هم میتونید گلو اضافه کنید برای طبیعی تر شدن کار . مایع داخل جام ها هم میتونست رنگی باشه و اینکه فکر میکنم رفرکت مایع را هم اشتباه مقدار دادید . پارکت های کف زمین هم به قول دوستمون میتونست رفلکت کمی داشته باشه و اندازشون هم کمی کوچیک تر بشه و بینشون هم جدا نباشه . چون پارکت داخل خونه ها معمولا به هم چسبیده هست که بینشون آشغال جمع نشه یا خاک نمونه و ... هنگام راه رفتن هم پا اذیت نشه هر چند با دمپایی یا صندل یا ... راه میرن معمولا . و کاش برای عکس داخل تابلو ها هم مورد های مناسب تری نسبت به فضا انتخا میکردید. به هر حال تبریک میگم بابت کنترل نور خوبتون . موفق باشید. Borhan72 26 خرداد 1389, 11:53خيلی خوب شده ولی اگه يه كارایی كنی بهترم ميشه: يكی اينكه نوری كه از پنجرت مياد تو بايد بيشتر باشه.... نور توی خونت كمه... دومی هم لامپ ها هستن... يه جورایی خيلی تابلوئن.... بايد يه لامپ ميشه ای باشه و توش يه آبجكت ديگه باشه كه نورانی باشه.... :oops: Ultra 3D 26 خرداد 1389, 12:22خيلی خوب شده ولی اگه يه كارایی كنی بهترم ميشه: يكی اينكه نوری كه از پنجرت مياد تو بايد بيشتر باشه.... نور توی خونت كمه... دومی هم لامپ ها هستن... يه جورایی خيلی تابلوئن.... بايد يه لامپ ميشه ای باشه و توش يه آبجكت ديگه باشه كه نورانی باشه.... :oops: این که نور اتاق کم باشه و از بیرون نور بیاد باعث می شه سایه زیاد ایجاد بشه و کار طراحی دیده نشه خوب نوشتن که کار تجاریه و حتما ً باید واضح و گویا باشه نه این که هنری و رمانتیک ولی من پارکتی که استفاده کردی رو دوست ندارم .... :) پردش خیلی خوشکل هست... خودت درست کردی یا آماده هست؟ FATEMEH 26 خرداد 1389, 15:39سلام دوست خوب بنظرم کار خیلی خوبی شده من به جز متریال میز و نویزی که داره بقیشو دوس داشتم اينهم اتاق ناهار خوري در جماران تهران كه چهار ميليون هزينه برد برا طراحي و تحويل ببخشید اینقدر هزینه برای چی بوده ؟ موفق موفق باشی kamifa 1986 26 خرداد 1389, 16:17كار خوبيه. تو عكس سمت چپي چهارچوب در خيلي بد شده هم متريالش و هم اينكه از ديوار خيلي زده بيرون. موفق باشي AREF 26 خرداد 1389, 21:14سلام.به به می بینیم رفیقامون ترکوندن.خیلی جالب شده.دمت گرم 1-فضا زیاد زرد شده.می تونی از Vray Physycl Cam استفاده کنی و از قابلیت Withe Balance این رنگ قالب زمینه که آزار دهنده شده رو برداری 2-برای اینکه نویز نور خورشید بره بهتره بجای VraySun از نور پر قدرت اما ساده Target Direct استفاده کنی.1 مقدار رنگش رو یه زرد گرایش بده.عددشم روی 1.2 تا 1.4 بزاری جالب میشه.برای Color mapping هم می تونی از Invers Gamma یا Reinhard استفاده کنی. برای آبی آسمون هم توی کلید 8 ( Envirment & Effect) برو روی بک گراند کلیک کن 1 Vray Sky بساز.بعدش Drag کن روی متریال. حالا روی حالت Manual بزار.روی none کلیک کن تا جای خورشید رو روی آسمونت تعیین کنی.سادست نور Direct رو انتخاب کن.میزان عددی آسمون رو هم روی 0.05 بزاری تنظیم میشه.اونوقت اگه Color mappingروی Invers Gamma باشه و عددهای به تریتیب 1.0 0.9 1.5 باشه می بینی 1 آسمون استثنایی داری که آبی خیلی قشنگی رو وارد قضا میکنه. وقتی Target Direct گذاشتی واضحه که باید سایه رو از نوع Vray Shadow تعریف کنی.تو مودیفای نورت گزینه های آخر بخش مخصوص تنظیم Vray Shadow بور تیک Area Shadow رو بزن.مقدار Subdivsرو هم بالا ببر.حالا یه نور پردازی خوب برای داخلی داری.:rose: 3-می تونی برای اینکه کارت خاص بشه از پلاگین Cebas Final Flare استفاده کنی تا لامپ های سفیدت درخشان بشن.دیوانه کننده میشه. 4-باید اعتراف کنم نور خیره کننده که وارد اتاق شده خیلی جذاب کننده و در اصطلاح HOT شده.!:lol: موفق باشی. Farrokh 26 خرداد 1389, 22:03در مورد رندر : خوب صحنه ی خوبیه پیشرفتت توش به وضوح قابل مشخصه (پس بهت تبریک می گم ) نور پردازی نسبتا خوبی شده مدل سازی اتاق تمیز و خوب هست ولی نویز کلی ای که توی تصویر هست به شدت آزارنده هست سابدیواید کم متریال میز از همه چیز بد تره من نتونستم تو چند دفعه ی اول بفهمم جام ها مایع توشون هست در ضمن پارکت های کف خیلی ضمخت و بزرگ هستند در مورد طراحی : خوب من اگه یک خونه توی جماران داشته باشم واقعا زورم می گیره که بخوام توی یک اتاق تقریبا 3 در 4 بشینم و با خونوادم غذا بخورم (تازه زمانی که توی خوابگاه دانشجویی هم بودم بازم حاظر نبودم تو اتاقی با این مقیاس غذا بخورم ) در مورد موردی که یکی از بچه ها در مورد کاغذ دیواری گفتند مخالفم در صورتی که دیوار های دیگه کاغذ دیواری داشته باشند واقعا حس خفگی به آدم دست می ده البته 30 درصد این حس خفگی ای که توی کارت وجود داره مال لنز دوربینه اگه یکم واید تر بود بهتر بود ضمنا برای جی آی هم بهت پیشنهاد می کنم گزینه ی saturation رو به نصف کاهش بدی مطمئن باش تاثیر این پارامتر خیلی رندرت رو زنده تر می کنه موفق باشی behrad_mouse 27 خرداد 1389, 12:48سلام با اينكه خيلي روش كار كردم ولي هنوز هم ميشه ايراد گرفت و انم حرفه اي و من به خودم قول ميدم تا كاري كه خودمو راضي نكنه تو تالار نظرام از نظراي سازندت واقعا ممنون علي علي تبریک میگم کار خوبی شده اول اینکه یه کار هنری پایان نداره پس نگران ایرادات و اینا نباش چون بلاخره هست فقط رندرهای خدا ایراد نداره تازه خدا real time رندر گرفته واسه ما آدما من فکر کنم متریال جام ها و مایع داخل اونها یکی شده راستش لازمه که شکست نورت در مایع ها کمتر شه نور کارتو دوس دارم راجع به نویز روی کارت به نظرم قبل از تغییر تنظیمات رندر و یا subdiv نور اول subdiv رفلکتت رو برای هر متریالی که نویز داره زیاد کنی تابلوی روی دیوار اگه چوب حاشیش فارسی بر باشه و متریال هر ضلعش uvw متفاوت (راه و بیراه) داشته باشه بهتره بقیه مواردی که بچه ها گفتن هم درسته راستی(البته متریال خیلی سلیقه ای هستا) به نظرم متریال مجسمه هات اگه میرفت سمت مر مر سفید یا سنگ سفید رفلکت دار قشنگ تر بود همیشه رنگ سفید تو بخشی از صحنه کار و طراحی و قشنگ تر میکنه اون لیوانی که روش نور آفتاب خورده ،خوراک Caustic ساختنه ظرفی که بین دوتا مجسمه رو میز هستش متریال glass مشخصی نداره شکست نورش کمه سایت ما را در گوگل محبوب کنید با کلیک روی دکمه ای که در سمت چپ این منو با عنوان +1 قرار داده شده شما به این سایت مهر تأیید میزنید و به دوستانتان در صفحه جستجوی گوگل دیدن این سایت را پیشنهاد میکنید که این امر خود باعث افزایش رتبه سایت در گوگل میشود
این صفحه را در گوگل محبوب کنید
[ارسال شده از: سایت ریسک]
[مشاهده در: www.ri3k.eu]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 683]