واضح آرشیو وب فارسی:سایت ریسک: Vray night render mhn_mahan 08 ارديبهشت 1389, 23:43سلام دوستان این اولین رندر شب منه.طرحش مال درس طراحی دوره دانشجوییمه. نور صحنه از hdri هست و نورهای داخل ساختمون vray light . تو فوتوشاپ هم یکم بهش ور رفتم. نمی دونم نور مونیتورم تنظیمه یا نه:-?. توی مونیتور من که کف محوطه و چمن ها واضحه ، اگه تو مونیتور شما اینطور نیست بهم بگید و ایرادای کار رو هم تذکر بدید. مرسی 3ds max 2009 32bit - vray 1.5 sp4 athlon x2 5200 processor ,2gb memory render time : 44 min (ویرایش سوم-89/2/20) akp_german 09 ارديبهشت 1389, 01:16سلام كار جالبي شده ، ولي اگر شدت نور داخلي رو كمتر كني بهتر ميشه ... rezatayebi 10 ارديبهشت 1389, 00:47با نظر قبلی موافقم. یه ایراد دیگه هم به نظر من اینه که تصویر انگار عمق نداره (مخصوصا رندر روز). اگر ambient occulsion صحنه را رندر کنید و به کار اضافه کنید بهتر می شه. mhn_mahan 14 ارديبهشت 1389, 00:02سلام كار جالبي شده ، ولي اگر شدت نور داخلي رو كمتر كني بهتر ميشه ... حق با شما بود. نور داخلی رو کم کردم.مرسی از این که تذکر دادید :rose: با نظر قبلی موافقم. یه ایراد دیگه هم به نظر من اینه که تصویر انگار عمق نداره (مخصوصا رندر روز). اگر ambient occulsion صحنه را رندر کنید و به کار اضافه کنید بهتر می شه. ممنون از اشاره ای که به ambient occulsion کردید. بله رندر روز واقعا احتیاج داشت.به هر دو رندر َAO رو اضافه کردم .توی رندر شب هم تاثیر خوبی داشت مخصوصا اون جاهایی که نور به بیرون نشت کرده بود. :rose: mili shelman68 14 ارديبهشت 1389, 06:39سلام خسته نباشی عزیزم کارت خیلی خوب شده ولی شدت نورهای داخلی خیلی زیاده:sad: aminn70 18 ارديبهشت 1389, 12:48خيلي عالي شده موفق باشي منم دارم روي يه مجتمع تجاري و يه سينما كار مي كنم كه پروژه پايان ترمم هست .:taymaz:. 18 ارديبهشت 1389, 17:02با سلام دوست عزیز عکس وسطی قسمت مرکز ساختمونتون چیه که خطهای سبزو قرمز داره؟!در مورد کارتوم ممنون که اطلاعات کاملی دادین در مورد کارتون شدت نوراتون خیلی بالاست باعث شده کیفیت کاراتون پایین بیاد موفق باشید mhn_mahan 18 ارديبهشت 1389, 17:59سلام خسته نباشی عزیزم کارت خیلی خوب شده ولی شدت نورهای داخلی خیلی زیاده:sad: با سلام دوست عزیز عکس وسطی قسمت مرکز ساختمونتون چیه که خطهای سبزو قرمز داره؟!در مورد کارتوم ممنون که اطلاعات کاملی دادین در مورد کارتون شدت نوراتون خیلی بالاست باعث شده کیفیت کاراتون پایین بیاد موفق باشید تازه من یکبار شدت نورها رو به توصیه دوستان در دو پست اول کم کردم .فکر کردم دیگه شدت نورهای داخلی تنظیمه :-? البته الان موافقم که شدت نور داخلی توی حجم وسط هنوز به شکل تابلویی زیاده و باید درستش کنم. اون خط های سبز و قرمز توی حجم شیشه ای وسط مثلا نور چراغ های نئونه (یا یه همچین چیزی).البته متریال آی دی توی قسمت پایین جابجا شده و باید درست شه .(نمی دونم سوالتو درست متوجه شدم یا نه؟:-?) مرسی دوستان از تذکرتون :rose: .:taymaz:. 18 ارديبهشت 1389, 18:38سلام بله کم کردین ولی بازم زیاده تو قسمت های چپ و راست حجمتون انگار با نوافکن از پشت پنجره نور بیرون میدن.همچین چیری درسته دیده میشه ولی شدتش واقعا وحشتناک زیاده Baloot3D 18 ارديبهشت 1389, 21:03سلام دوست عزیز طراحی کلی کار جدا از مسائل 3D ، کار خوب و قابل تحسینی هست و خوشحال می شیم که بیشتر در مورد کارت توضیح بدی . به نظرم رندر هر دو کار خوب شده . زاویه دوربین در رندر روز جالب هست و جلوه مناسبی به طرحت داده . جدا از پیشنهادهای دوستان ، توصیه می کنم حتما DOF به کارت بدی تا واقعی تر بشه . مثلا درختی که در رندر شب داری اگه مات بشه می تونه بسیار به نشون دادن و تمرکز بیننده روی طراحیه ساختمونت کمک کنه . موفق باشی :rose: mhn_mahan 20 ارديبهشت 1389, 00:15سلام بله کم کردین ولی بازم زیاده تو قسمت های چپ و راست حجمتون انگار با نوافکن از پشت پنجره نور بیرون میدن.همچین چیری درسته دیده میشه ولی شدتش واقعا وحشتناک زیاده سلام. بله حق با شما بود. تصحیح شد.مرسی :rose: mhn_mahan 20 ارديبهشت 1389, 00:44سلام دوست عزیز طراحی کلی کار جدا از مسائل 3D ، کار خوب و قابل تحسینی هست و خوشحال می شیم که بیشتر در مورد کارت توضیح بدی . به نظرم رندر هر دو کار خوب شده . زاویه دوربین در رندر روز جالب هست و جلوه مناسبی به طرحت داده . جدا از پیشنهادهای دوستان ، توصیه می کنم حتما DOF به کارت بدی تا واقعی تر بشه . مثلا درختی که در رندر شب داری اگه مات بشه می تونه بسیار به نشون دادن و تمرکز بیننده روی طراحیه ساختمونت کمک کنه . موفق باشی :rose: سلام عزیز.ممنون از لطفت. (طرح کار مال درس طراحی 3 با موضوع هتله . بنظر خودم ترکیب فرمی خوبی داره اما بعنوان هتل یادمه ایرادهای زیادی داشت. اتاق ها توی بال های چپ و راسته و حجم شیشه ای وسط هم شامل رستوران ،سالن چشن و سوئیت هاست ) dof رو اضافه کردم .راستش خودم در موردش مردد بودم چون نمی خواستم وضوح سنگفرش جلوی دوربین و انعکاس هاش و همینطور وضوح چمن ها بهم بخوره .در نهایت سعی کردم یه جوری به توصیه شما عمل کنم که نه سیخ بسوزه نه کباب. موافقم که با dof بهتر میشه. ممنون از راهنماییت :rose: Hamed 20 ارديبهشت 1389, 13:32سلام با نظر ای قبلی موفقم ولی طرحش خوبه عل علی
این صفحه را در گوگل محبوب کنید
[ارسال شده از: سایت ریسک]
[مشاهده در: www.ri3k.eu]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 5399]