واضح آرشیو وب فارسی:سایت ریسک: المان شهدا .:taymaz:. 08 اسفند 1388, 10:25با سلام این کار جزء اولین کارای شب هست که کار کردم خوشحال میشم نظرتونو بدونم نرم افراهای استفاده شده:autoCad,3ds max,photoshop موتور رندر: mental ray www_3d_boy3 08 اسفند 1388, 10:48آفریییییییییییییییییییییی ین خیلی خوشحالم که بت منتال کار کردی و خوب شده اما نیمشه با وی ری مقایسش کرد ( خدایا میشه وی ری کرک نشه فعلا ):sad: Farrokh 08 اسفند 1388, 20:29من با معماریش یکمی مشکل دارم اومده به خیال خودش فرم زیگورات رو با معماری اسلامی هم زده این از توش در اومده ولی در مورد رندر برای کارای اکزتریور یادتون باشه یکی از مهمترین چیزایی که می تونه لوتون بده که کارتون تریدیه اینه که اتصال زمین به آسمونتون (خط افقتون به این شکل باشه) از جهات دیگه کار خوبی شده اگه من بودم یه مقدار imperfection مینداختم تو این کار خیلی نته موفق باشید pclord 08 اسفند 1388, 21:14خوی به عنوان اولین کا،خوب کار کردی،خسته نباشی نیازی به وی ری هم نیست،با همون منتال ری یه رندر از وی ری هم بهتر میتونی بگیری،البته باید به منتال وارد باشی. صحنه رو ساده طراحی کردی،و همچنین زاویه ی خوبی رو برای نمایش انتخاب نکردی،میتونستی از یه زاویه بزاری،اما کامل باشه. نور پردازی هم خوب نشده،بعضی جاها شدت نور زیاد شده،و معلوم نیست منبع نورها کجا هستن. تکسچر رو هم در حد متوسط ببخشید زیاد شد:snap: منتظر کارای بعدیت هستیم. موفق باشی.:rose: داش ممد 08 اسفند 1388, 21:15سلام بدک نیست ولی جای کار بسیار است ولی این چه ربطی به شهدا داره و هیچ اثر و هیچ نگاهی از اونها نیست ترسناک شده یه جوری به روز تغییر بدی بهتره .:taymaz:. 08 اسفند 1388, 21:57من با معماریش یکمی مشکل دارم اومده به خیال خودش فرم زیگورات رو با معماری اسلامی هم زده این از توش در اومده ولی در مورد رندر برای کارای اکزتریور یادتون باشه یکی از مهمترین چیزایی که می تونه لوتون بده که کارتون تریدیه اینه که اتصال زمین به آسمونتون (خط افقتون به این شکل باشه) از جهات دیگه کار خوبی شده اگه من بودم یه مقدار imperfection مینداختم تو این کار خیلی نته موفق باشید سلام فرخ جان ممنونم بابت نظرتون با معماریش خودمم مشکل دارم تا حدی که با طراحش یکم بحثم شد ولی خوب نتونستم قانعش کنم.منظور از خط افقتون چیه؟به کدوم شکل باشه؟؟؟تو آسمون سمت چپی از hdr استفاده کردم ولی چون کیفیت عکسش پایین بود مجبور شدم تو فوتوشاپ بیشترشو سیاه کنم یعنی قسمت بالاشو.یه مشکلیم داشتم این بود که برا نورا از free light و نورای ies ولی من هر چقدر شدت نورارو پایین آوردم باز نورا شدتش زیاد بود که آخرش مجور شدم اشل حجمو چند برابر کنم تا این مشکل حل بشه.بنظرتون چرا اینجوری شده؟و منظورتون از imperfection چیه خوی به عنوان اولین کا،خوب کار کردی،خسته نباشی نیازی به وی ری هم نیست،با همون منتال ری یه رندر از وی ری هم بهتر میتونی بگیری،البته باید به منتال وارد باشی. صحنه رو ساده طراحی کردی،و همچنین زاویه ی خوبی رو برای نمایش انتخاب نکردی،میتونستی از یه زاویه بزاری،اما کامل باشه. نور پردازی هم خوب نشده،بعضی جاها شدت نور زیاد شده،و معلوم نیست منبع نورها کجا هستن. تکسچر رو هم در حد متوسط ببخشید زیاد شد:snap: منتظر کارای بعدیت هستیم. موفق باشی.:rose: مرسی بابت نظرتون از نظر اینکه صحنه ساده طراحی شده بنا به پیشنهاد معمارش بوده ، تو محیط کاری یه بلاهایی سر آدم میاد که میگه ای کاش و ای کاش با اینجور معمارا اصلا کار نمیکردم.البته منظورم تمام معمارا نیستن بخش خیلی متفکرشون.در مورد زاویم همینطور یعنی بازم به خاطر معمار محترمشونه.زاویه برا اینکار کجارو پیشنهاد میکنی؟برا منبع نورا چون وقت نبود مدلینگشم تو کد بودو کارو ساعت 9 صبح شروع کردم و باید تا 12 ظهر میرسوندم راستش وقت نشد.مشکل تکسچر کجاشه؟ سلام بدک نیست ولی جای کار بسیار است ولی این چه ربطی به شهدا داره و هیچ اثر و هیچ نگاهی از اونها نیست ترسناک شده یه جوری به روز تغییر بدی بهتره مرسی بابت نظرتون تو این مورد دیگه نمیتونم نظر بدم بهتره فرخ بگه ربط داره یا نه.روزش چون محیط اطرافش خیلی خالیه خیلی بد میشد pclord 08 اسفند 1388, 23:08در مورد تکسچر،کیفیتش زیاد خوب نیست،که باید بیشتر روش کار کنی،البته کیفیت تکسچر تا حد زیادی هم به نور پردازی بر میگرده. در مورد زاویه هم منظورم این بود که یه کم صحنه بزرگ تر باشه و اطرافشم دیده بشه،که البته چون صحنه ساده طراحی شده،فرقی نمیکنه بزرگ باشه یا کوچیک. .:taymaz:. 09 اسفند 1388, 02:03تو کارای بعدی دیگه سعی میکنم بیشتر با اساتید معمار شرکت بجنگم. Farrokh 09 اسفند 1388, 09:59منظورم از imperfection یه چیز تو این مایه هاست : ببین تو این کار من با یک فاجعه ی معماری طرف بودم که اومدم با یکمی جنگولک بازی روی تکسچر آجرش اونو از حالت فاجعه آمیز در آوردم (البته هنوز هم فاجعه هستا :wink: ) تکسچر اون کار یه مپ تایل ساده از مپای ریاضیاتی خود تریدی هست با یکمی فوتوشاپ کاری بعد از رندر (post production ) در مورد خط افق هم ببین تنها در یک صورت آسمان با زمین به صورت یک خط صاف اتصال پیدا می کنه که ساختمان توی یه کویر بدون هیچ گونه پوشش گیاهی حتی کوچک و بدون هیچگونه ناهمواری باشه (که همچین بیابونی به ندرت برای ساخت المان یاد بود استفاده می شه) در این حالت خاص هم گرد و خاک و بقیه ی شرایط جوی+DOF خط افق رو مات می کنن (و یا حتی غیر قابل تشخیص می کنند) پیشنهاد من اینه که گوشه های کارتون رو با یه مشت آت و آشغال مثل درخت و بوته های خشک بپوشونید موفق باشید
این صفحه را در گوگل محبوب کنید
[ارسال شده از: سایت ریسک]
[مشاهده در: www.ri3k.eu]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 4230]