واضح آرشیو وب فارسی:سایت ریسک: پروژه جدید با v-ray hmv-ray 05 اسفند 1388, 10:42سلام به همه دوستان این کار جدیدمه مدلینگش با مکسه رندرشم با v-ray خوشحال میشم نظراتتونو بدونم .:taymaz:. 05 اسفند 1388, 11:44با سلام کار ساده و شیکیه ولی ایکاش درختت برگم داشت!؟در مودر متریال نماتون اگه اشتباه نکنم مصالحش سنگه خود اگه به نمای ساختمونا دقت کنین ما هیچ جایی نمیبینیم سنگ یتیکه تو ساختمون بکار ببرن اگه حالت tile میدادی به نمات کارت خیلی بهتر میشد.در مورد وی ری نمیتونم نظر بدم چون کار نکردم زیاد باش منتظر نظر عارف باش.موفق باشی hmv-ray 05 اسفند 1388, 11:59با سلام کار ساده و شیکیه ولی ایکاش درختت برگم داشت!؟در مودر متریال نماتون اگه اشتباه نکنم مصالحش سنگه خود اگه به نمای ساختمونا دقت کنین ما هیچ جایی نمیبینیم سنگ یتیکه تو ساختمون بکار ببرن اگه حالت tile میدادی به نمات کارت خیلی بهتر میشد.در مورد وی ری نمیتونم نظر بدم چون کار نکردم زیاد باش منتظر نظر عارف باش.موفق باشی ممنونم از نظرتون ولی هنر یه نمای خوب و سنگ کار ماهر اینه که درزا دیده نشه مگه اینکه طراح بخواد حالا این کار داره اجرا میشه تموم شد خوشحال میشم نمای بدون درزم ببینید. درخت شاخ و برگ دارو که همه میذارن بازم متشکرم. AREF 05 اسفند 1388, 20:291-درخت متریال نداره البته ایده جالبیه که فقط موضوع متریال داره.اما درخت رو می تونستین وایر فریم رندر بگیرین. 2- تیر چراغ برق که همش رفلکت داره و فکر کنم قانون متریال ها نا دیده گرفته شده. 3-رفلکت ArchExterior vol 3 هم خوب در اومده 4-در باره اجرای سنگ موافقم با شما. 5- از 10 بهش 6 میدم kamifa 1986 05 اسفند 1388, 20:39مدلينگ خوبه اما متريالا زياد جالب نيستن. در مورد درخت هم من هيچ درخت سفيدي تا به امروز نديدم. اگه همه درخت شاخ و برگدار ميذارن، نشون از اهميتشون به كاره. منم خوشحال ميشم كارتون رو تموم شده ببينم. موفق باشي www_3d_boy3 05 اسفند 1388, 21:36متریال مشکل داره باید روش کار کنی ( همین فقط) hmv-ray 06 اسفند 1388, 10:401-درخت متریال نداره البته ایده جالبیه که فقط موضوع متریال داره.اما درخت رو می تونستین وایر فریم رندر بگیرین. 2- تیر چراغ برق که همش رفلکت داره و فکر کنم قانون متریال ها نا دیده گرفته شده. 3-رفلکت archexterior vol 3 هم خوب در اومده 4-در باره اجرای سنگ موافقم با شما. 5- از 10 بهش 6 میدم سلام عارف خان لطف داری برای رندر نهاییشم با وایر فریم میگیرم hmv-ray 06 اسفند 1388, 10:43ممنونم از همه دوستان که نظر دادن hmv-ray 06 اسفند 1388, 10:50Kamifa 1986 عزیز ایشاله تموم شد حتما ولی اگه نمای بدون درز ندیدید یه مقدار بیشتر به نماها دقت کنید مخصوصا اوستا کارای ماهر افغان خیلی خوب در میارن:wink: Farrokh 08 اسفند 1388, 20:36کار جالبیه تنها نکته ای که دوست دارم بهش اشاره کنم اینه که خیلی بازتاب پنجره ها ضایس حالا چرا ضایس؟ اول اینکه بازتاب یکی از کارای arch exterior هست که تقریبا همه دیدنش دوم اینکه یه همچین بازتابی از دو جهت در واقعیت غیر ممکنه 1-فاصله و زاویه ی قرار گیری دو تا ساختمان نسبت به همدیگه 2- برای اینکه بازتابی به این صورت یک تکه داشته باشید نیاز دارید که تمام پنجره ها دقیقا تراز کار گذاشته شده باشند و شیشه هاشون هم کاملا تراز کار گذاشته شده باشند همچین اتفاقی تحت هیچ شرایطی در واقعیت نمی افته (به خاطر خطا در اجرا) پس چه بهتر بود که شما با کمی ذوق و سلیقه از این مساله در واقعیت ایده می گرفتید و یه مقدار به این پنجره ها در حد میلیمتر زاویه می دادید تا کارتون بهتر جلوه کنه موفق باشید hmv-ray 09 اسفند 1388, 10:57کار جالبیه تنها نکته ای که دوست دارم بهش اشاره کنم اینه که خیلی بازتاب پنجره ها ضایس حالا چرا ضایس؟ اول اینکه بازتاب یکی از کارای arch exterior هست که تقریبا همه دیدنش دوم اینکه یه همچین بازتابی از دو جهت در واقعیت غیر ممکنه 1-فاصله و زاویه ی قرار گیری دو تا ساختمان نسبت به همدیگه 2- برای اینکه بازتابی به این صورت یک تکه داشته باشید نیاز دارید که تمام پنجره ها دقیقا تراز کار گذاشته شده باشند و شیشه هاشون هم کاملا تراز کار گذاشته شده باشند همچین اتفاقی تحت هیچ شرایطی در واقعیت نمی افته (به خاطر خطا در اجرا) پس چه بهتر بود که شما با کمی ذوق و سلیقه از این مساله در واقعیت ایده می گرفتید و یه مقدار به این پنجره ها در حد میلیمتر زاویه می دادید تا کارتون بهتر جلوه کنه موفق باشید سلام ممنونم از نظر ارزشمندت فقط من فکر نمیکنم با دو سه میل تغییر پنجره ها خیلی تفاوتی بکنه بعد منم میدونم همه دیدین arch exterior vol 3 رو فقط نمیفهمم مشکلش چیه؟ نظریهdiferent Art اگه باهاش آشنا باشید هم همینو میگه که کاریو که بقیه نمیکنن بکن... Farrokh 09 اسفند 1388, 11:02حالا دیدگاهتون رو کاری ندارم ولی با دو سه میل واریانس انداختن تو پنجره ها بازتابتون رو می شکونید و یه عکس یه تیکه دیده نمی شه موفق باشید hmv-ray 09 اسفند 1388, 11:10حالا دیدگاهتون رو کاری ندارم ولی با دو سه میل واریانس انداختن تو پنجره ها بازتابتون رو می شکونید و یه عکس یه تیکه دیده نمی شه موفق باشید ممنون میشم در مورد واریانس توضیح بیشتری بدین کجا میتونم این خاصیتو به پنجره ها بدم؟ Farrokh 09 اسفند 1388, 11:16خواهش می کنم راه های زیادی برای این کار وجود داره مثلا اگه هر کدوم از شیشه های پنجره هاتون یک پلیگان باشن می تونید همشون رو با هم اتچ کنید و یه مودیفایر نویز به کل شیشه ها بدید این طوری به صورت اوتوماتیک ورتکس های چهار طرف شیشه با اندازه ای که شما توی تنظیمات تعریف می کنید در راستای محور عمود بر شیشه حرکت می کنند و بازتاب هاتون شکسته می شن موفق باشید pitzalooloo 09 اسفند 1388, 11:25کارت خوب شده ها ولی اصلا از قابلیت های vray استفاده نشده راستش اگه نمی گفتی از vray استفاده کردی من حدس می زدم با scanline رندر کرده باشی دیگه فوقش mental ... ولی مدل سازی و سایر چیزا خوبه مطئمنن اگه یه کم بیشتر روش کار کنی یه چیز تاپی از آب در می یاد . :rose:
این صفحه را در گوگل محبوب کنید
[ارسال شده از: سایت ریسک]
[مشاهده در: www.ri3k.eu]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 547]