واضح آرشیو وب فارسی:سایت ریسک: آموزش تصویری وفارسی ساخت چهره با نرم افزار قوی FaceGen Modeller v3.1.2 Mehdi_Lover3dsmax 01 اسفند 1388, 16:39با سلام به دوستان عزیز آموزشی رو که اینجا گذاشتم مربوط به نرم افزار قوی facegen هست با رزولوشن 1024 در 768 با صدا سعی کردم نحوه کار با این نرم افزارو کامل بگم خروجی این نرم افزار قوی قابل استفاده در تمام نرم افزارهایی که پسوند obj را دارند قابل استفاده هست این نرم افزار خروجی ma واسه maya دارد وهنگامی که با مایا باز میشود به طور اتوماتیک تمام blend shape ها رو هم مییاره این اموزش پسوند wmv هست وبا mediaplayer قابل اجرا هست درضمن از لهجه شیرازی من نخندید:green: حجم فایل 27 مگ اینم خود نرم افزار FaceGen Modeller v3.1.2 Full | 19.96 MB FaceGen Modeller is a great program that lets you create realistic human faces in 3D, at random or from your own photos. With FaceGen Modeller you can edit faces with 150 controls including age, race and gender. Apply animation morphs for expressions and phonemes. FaceGen Modeller lets you export your work to various 3D file formats. Features: Instant, realistic face creation: Generate realistic faces at random for any race, gender and ***** age group. Easily create faces from one or more photographs. Over 50 symmetric and 25 asymmetric shape controls. Over 30 coloring (texture) controls. Quickly shape faces to match almost any ***** human face. Apply detailed skin textures. Flexible import options: Match faces to your photographs. Bring in your own head mesh and hairstyle models using the FaceGen Customizer. Import your own texture images onto any object. Flexible export options: Apply your face to any of our hi-res, med-res and lo-res meshes. Or apply your face to your own mesh and UV layout using the FaceGen Customizer. Save your faces in the FaceGen FG format and apply them later to any mesh. Export models to 3DS, Maya ASCII (ma), Lightwave 6 (LWO), OBJ, XSI, VRML1 and VRML97. Export texture maps to BMP, JPEG, TGA and TIFF. Transform the coordinate system of your exports. Instant Animatability: Comes with 36 expressions, phonemes and modifiers. Blendshapes appear automatically in Maya. Endomorphs appear automatically in Lightwave and are easily hooked up in MotionBuilder or any other application that reads LWO files. Morph targets appear automatically in Softimage 3D and XSI. Morph targets are batch exported in a single command for users of Max (via OBJ or 3DS), and for any other application that reads OBJ, 3DS or VRML1/97. Animation morphs are mesh-specific and are not included with some of the add-on meshes. Megaupload: Rapidshare: Filefactory: یا علی داش ممد 01 اسفند 1388, 19:36شما این رو باید توی بخش ابزارها می زاشتی Mehdi_Lover3dsmax 01 اسفند 1388, 19:47این یه اموزش تصویریه با خود برنامش فکر کنم باید اینجا باشه دوست من داش ممد 01 اسفند 1388, 20:05ببخشید من نمی دونستم
این صفحه را در گوگل محبوب کنید
[ارسال شده از: سایت ریسک]
[مشاهده در: www.ri3k.eu]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 1497]