تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 17 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام رضا (ع):هر کس ماه رمضان یک آیه از کتاب خدا را قرائت کند مثل اینست که درماههاى دیگر تمام قر...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ووچر پرفکت مانی

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1805396499




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

مقایسه ی دو اثر در تاپ گالری -


واضح آرشیو وب فارسی:سایت ریسک: مقایسه ی دو اثر در تاپ گالری Sherlock_Holmes 12 دي 1388, 00:58سلام دوستان.. طبق صحبتی که کردیم قرار شده برای اولین بار توی گالری یک نقد بین دو تا کار که هر دو همزمان بوده، هر دو به تاپ گالری رفته و هر دو یک موضوع بسیار نزدیک داشته بگذاریم.. من هر دو کار رو اینجا قرار دادم.. از دوستانی که سر میزنند خواهش میکنم هر نظری که دارند برای قیاس بین این دو اثر بنویسند.. فرصت خوبیه که نقدهای موشکافانه رو تمرین کنیم.. برای جلو رفتن توی مسیر 3d و بروز بودن باید به سهم خودمون حرکتهایی بکنیم تا فاصلمون با آخرین تکنیکهای روز دنیا کمتر بشه... پس توی این بحثها شرکت کنید.. هرچی به ذهنتون میرسه بیان کنید.. لازم هم نیست مثل من یک کیلومتر بنویسید!:wink: یک جمله هم کافیه اما شرکت کنید.. کار ها رو به ترتیبی که توی تاپ گالری رفتند "طرح 1" و "طرح 2" نامگذاری میکنیم.. طرح شماره 1 امین قائدی (end_of_cg) لینک رندر اصلی () لینک وایر () لینک تاپیک () ============================================ طرح شماره 2 امین صادقوند (امین تری دی) لینک رندر اصلی () لینک وایر () لینک تاپیک () خب هم ی ما قبل توی تاپیکها نظراتمون رو در مورد این کارها گفتیم.. من یه بار دیگه نظر خودم رو میگم و سعی میکنم اینبار دقیق تر باشه.. اول از هر دو امین میخوام که چندتا وایر دیگه از زوایای دیگه قرار بدن تا آناتومی و مدلینگ رو بشه بهتر تشریح کرد.. من نقاط قوت کار شماره 1 رو یکی در pose خوب کاراکتر میدونم که بهش حالت فعال داده.. و یکی هم در environment مناسب.. هرچند این پوشش کاراکتر برای جنگ در یک صحرا مناسب تره تا یک کوهستان اما در هر صورت محیط خوب طراحی شده.. کار شماره 1 تنها ضعفش در آناتومی هست.. مثلا عضلات سینه ی سمت راست در کشیدگی که دست داره کشیده نشده.. در مورد برجسته نبودن و کشیده نبودن عضلات این کاراکتر امین گفت که نمیخواسته کاراکتر بدن قوی داشته باشه من میخوام بپرسم چرا؟ آیا برای این بوده که به کاراکتر نمیومده و مناسب نبوده یا اینکه در کل طراحی قرار نبوده جنگجو قوی به نظر بیاد.. در مورد گردن کاراکتر شماره 1 من تنها نکته مثبت در آناتومی رو گردن دونستم اما دوستانی توی تاپیک اونرو مشکل دار و اشتباه دونستند.. من فکر میکنم چیزی که باعث میشه گردن اشتباه به نظر بیاد عدم وجود عضلات کول و بالای سینه در کاراکتر هست.. وگرنه باز به نظر من کشیدگی در گردن درست هست.. اینرو به خاطر این میگم که اگر کاراکتر رو از گردن به بالا بررسی کنید عیبی در اون نمیبینید.. یعنی من که متوجه نشدم.. اما گردن و سینه کاراکتر شماه 2 برچستگیها و پیچش اصولی داره و این آناتومی از نقاط قوت طرح شماره 2 هست.. کمر کاراکتر 1 هم یا درست نچرخیده یا باز مشکل زاویه دوربین داریم.. ژست کاراکتر 2 قبلا هم گفتم ژست ایستایی هست.. یعنی شما انتظاری از این کاراکتر نداری که لحظه ی قبل حرکتی کرده باشه در حالیکه سلاحی که در دست راسیت داره هنوز در حال حرکت شدیدی هست.. ضمنا این سلاح به نظر من توی زاویه ی خوبی نیست و نمیشه فهمید اصولا چیه! یعنی من که درک درستی ازش پیدا نکردم.. شمشیر کاراکتر ا هم به نظرم تو زاویه ی خوبی نیست و خیلی هم غلافش برای شمشیر گشاده! . از هر دوی صاحبان آثار هم در مورد متریال و تکسچر پوست سوال دارم که چطور روش کار کردند و چه روشی بکر گرفتند.. ممنونم و منتظر صحبتهای بقیه دوستان هستیم.. اگر موافق یا مخالف نظر من هستید بگید تا بعدش باز در مورد نور و رندر هم صحبت کنیم.. من از هر دو هنرمند هم میخوام که روی کار همدیگه نظر بدن.. (خیلی هم منتظر این اتفاقم..) :Mohsen: 13 دي 1388, 08:00کار اول هم قشنگ هست ولی دومی بیشتر به دل میشینه برخلاف صحبت ایمان جان به نظرم صحنه کار دوم تکنیکی تر طراحی شده و در نگاه اول جلب توجه میکنه کاش یه نظر سنجی هم به بالای تاپیک اضافه کنی Sherlock_Holmes 13 دي 1388, 15:16محسن دلایلی که فکر میکنی صحنه دوم تکنیکی تر هست رو بگو تا بررسی کنیم.. چون به ظر من صحنه دوم هرچند ایده و هدف جالبی داشته اما در اجرا خیلی عجولانه از فتوشاپ استفاده کرده.. هرچند صحنه اول هم میشه گفت زیادی خالیه.. . چه گزینه هایی برای نظر سنجی منظورته؟ MadikaCo 13 دي 1388, 16:10سلام خسته نباشید من شاگرد همه دوستان هستم اما میخواستم چند نظر بگم 1. اینکه در کار اول همه چیز جز گزدن،و عظله های سینه خوب کار شدند،کمر هم خیلی باریک شده.....زمینه هم عالیه 2.در کار شماره دو کاکراکتر خیلی زیباست ولی چند نکته کار رو مصنوعی کرده یک اینکه هیچ حرکتی در سمت راست نیست اما اب خود به خود رو به بالا رفته.....با اجازه یک نمونه با عکس بگم؟ در اینجا خواهیم دید که سمت چپ شماره یک ،یک محیط خشک است و خیلی و یه جورایی مصنوعیه؟می پرسین چرا؟چون خیلی دور به نظر میرسه اما واضحه. و در شماره 2 اینکه دود و هوای مه الود خیلی نزدیک آمدند و قاطی اب شدند و این کار باعث شده بیننده گیج شه و آب هم انگار که یک چیز به شدت نور از بالا تو اب پرت شده که اینهمه امواج به خودش گرفته،ولی همه چیز عالیع میگما شرمنده اینهمه روک و سریع گیفتم من فقط نظرم رو گفتم در کل از دو دوست عزیز معزرت میخوام:snap: موفق و پیروز باشید:oops: end_of_cg 13 دي 1388, 19:35سلام اول از هر چیز از همه دوستان متشکرم به خاطر نظراتشون بلاخره هر کسی تو کارش نقاط ضعف و قوت دیده میشه مخصوصآ توی مبحث پیچیده آناتومی وگرنه میشد یه پا میکلانژ... در مورد کار خودم همونطور که گفتم از دست راست خیلی راضی نبودم واقعآ جای کار بیشتری داره... در مورد باریک بودن کمر من اینطور فکر نمیکنم به نظرم دلیلش پیچش کمر هست که باعث شده قسمتی از اون دیده نشه به نظرم توی زوایای دیگه که گذاشتم مشخص باشه(البته کار خوب کاریه که توی تمام زوایا خوب باشه!!!) در مورد کار دوست خوبم آقا امین با احترام فراوان باید بگم که (به نظر من) انتخاب نا درست environment به شدت کار زیبای شما رو تحت تآثیر خودش قرار داده هم از نظر میزانسن اجزای تشکیل دهنده بک گراند تصویر و هم از نظر رنگ بندی که کلآ کارت توی یه تونالیته خاکستری-قهوای هست و من فکر میکنم که این باعث بیروح شدن کلی تصویر شده در مورد آناتومی ، کارت رو دوست دارم AREF 13 دي 1388, 23:44سلام.خسته نباشید مستقیم میرم سر اصل مطلب:green: من چون بیشتر تو زمینه رندر و متریال کار می کنم نقدم رو بر مبنای دونسته های خودم میگم و از نقد مدلسازی بدلیل نداشتن مهارت صرف نظر می کنم. اول در مورد 2 تا کار بگم بعد میرم سراغ تک تک:) تو هر دوش علی الظاهر دو کاراکتر رفتن حموم تنشون رو جراحی پلاستیک کردن یا اینکه روئین تن بودن که جای هیچ زخمی رو تنشون نیست! می تونستن دوستان یه مقدار به این چیزا توجه بیشتری می کردن. کار اول: 1- رنگ آسمون اصلا به این فضا نمی خوره یه چوری از خشونت کار کم کرده 2-کسی که وسط نبرده باید خونین و مالین باشه و عرق کرده باشه. 3-روی محیط می تونستن خیلی بیشتر وقت بزارن و با دیتیل بیشتر کار کنن. کار دوم: (چون امین دوستمه می خوام بیشتر ایراد بگیرم:rose:) 1-اولین چیزی که نظرم رو جلب کرد این بود که پرنده های تو کار انگار تو یه غروب خوشگل روی ساحل در مقابل 2 تا عاشق .... نوع پرنده ها اصلا به این فضا نمیاد.می تونست امین اون شیری که یه بار درست کرده بود هم به عنوان یار وفادار بزاره اینجا آخه فضای کار دنیای فاتنزیه و اون شیر خیلی به این فضا میاد و یا حداقل موجودات اساطیری.نه مرغ ماهی خوار...:lol: 2- همونطور گفتم خیلی آقاهه تمیزه.امین که اینقدر تو سیستم ذره ای مهارت داره که فک ما رو کوبوند زمین با درست کردن این آب چقدر خوب میشد روی صورت پهلون ما عرقی چیزی یا حداقل لباس بنده خدا تو این آب یکم بیشتر خیس میشد(البته شاید واتر پروف باشه!) 3-گنومون 1 آموزش مت پیتینک داره ساختن یه فضای فانتزی که لینکش رو میزارم. برای چنین کاری حداقل یه نور خورشید به حالت ولوم لایت از لای ابرها میزد بیرون و حتی روی اون پرنده ها تاثیر میزاشت.مثل افکتی که توی حموم وقتی نور از پنجره توی بخار بیافته و دستمون رو بزاریم وسط این نور از دستمون به پائین یه سایه استثنائی بوجود میاره 4- کنتراست کار پائینه.برای اینکه روی کاراکتر تاکید بشه ای کاش پشت رو یه مقدار غیر واقعی براق می کردی و همون نوری که گفتم از این پهلوون ما رد میشد و فک مارو کلا منفجر میکرد. به کار اول از 20 میدم 17.5 بخاطر مدلسازی بینظیر و اینکه می تونه حس حرکت رو القا بکنه به کار دوم میدم از 20 18.5 بخاطر حرکت آب فوق العاده و فضای فانتزی.(چون غیر معمول کار کردن خیلی سخت تر از معمولی کار کردنه یاعلی.دمه هر دو نفر گرم. :Mohsen: 14 دي 1388, 08:11محسن دلایلی که فکر میکنی صحنه دوم تکنیکی تر هست رو بگو تا بررسی کنیم.. چون به ظر من صحنه دوم هرچند ایده و هدف جالبی داشته اما در اجرا خیلی عجولانه از فتوشاپ استفاده کرده.. هرچند صحنه اول هم میشه گفت زیادی خالیه.. . چه گزینه هایی برای نظر سنجی منظورته؟ منظورم اینه که یه نظر سنجی بالای تاپیک اضافه بشه تا ببینیم کدوم کار بیشتر رای میاره و اما دلایلم من نمی دونم کار دوم چقدرش با فوتوشاپه و چقدرش با مکس و یا چقدرش عکسه، چون امین هم توضیح نداد اگه محیط عکس باشه که تو فوتوشاپ ادغام شده، اونوقت نظرم راجعش تغییر میکنه! ولی برتریش نسبت به اولی در صورتی که محیط عکس نباشه به نظرم ایناست هوای ابری و چند تا پرنده تو آسمون کارو زیبا کرده، و ذره های آب هم خالی از لطف نیستن تو عکس اول کوه خیلی خلوته و سنگ ریزه ها به تنهایی نمی تونن کوه بودنو نشون بدن! حالت ایستادن خود کراکتر هم مهمه و باز من دومی رو می پسندم، چون عظمت بیشتری داره اولی انگار همین الان میخواد جنگو شروع کنه تکسچر و نور پردازی هر دو هم در سطح خوبیه و یک امتیاز میگیرن MAXBAZ 14 دي 1388, 08:21در ابتدا بگم هر دو طرح در سبک خودش زیبا هستند و طراحان نهایت زحمت خودشون کشیدن که قابل تقدیر هست. اما به نظر من روی طرح دوم بیشتر کار و فعالیت شده و از لحاظ ساختار محیط هم خوب انتخاب شده ! البته مشکلش اینه که دریای پشت سر کارکتر تا نصفه به بعد ناپدید شده ! اما در طرح اول تنها مشکلی که هست همون گردنشه که خیلی کشیده هست و از حالت طبیعی خارج که البته بدنش هم زیاد طبیعی نیست. Sasan.Fa 14 دي 1388, 08:41دومی بهتره چون آب و پرنده دارد و این باعث طبیعی شدن عکس می شود . کاراکتر اول گردن درازی دارد و آسمان ان به زمین آن نمی خوردو کسی که لخت در آن آب و هوا باشد حتماً عرق می کند گزاشتن مه در دومی باعث متحیر شدن بیننده است Sherlock_Holmes 14 دي 1388, 17:41من یه نظر سنجی هم گذاشتم.. چندتا نکته دیگه به نظرم اومد که میگم.. بافت کف در کار شماره 1 هم به نظر من به خاطر فرو نرفتن پای کاراکتر در کمی خاک به نظر کمی جدای از صحنه میاد.. یعنی کمتر کنش و واکنشی نسبت به هم دارند.. چیزی که برعکس در کار شماره 2 وجود داره و قرار داشتن کاراکتر در صحنه باور پذیرتره.. هرچند محیط کار شماره 2 محیط منسجم و اصولی نیست و از هر عنصری چیزی درش هست اما کنش و واکنش محیط و کاراکتر بر هم بیشتر در اون احساس میشه.. مثلا باد در کار شماره 2 احساس میشه.. مشکل عدم وجو عمق منطقی هم در environment کار شماره 2 خیلی احساس میشه.. مشکل دور بودن یا نزدیک بودن پرنده ها و کاراکتر یا حتی تیره و روشن شدن بودن نسبتا غیر اصولی اونها عملا پرسپکتیو و عمق رو دچار مشکل کرده.. چیزی که در کار شماره 1 با کوههای دور دست و کمرنگ و آسمون به خوبی اجرا شده.. در مورد کنتراست با عارف موافقم.. طرح دوم کنتراست پایینی داره.. هم نسبت به طرح اول و هم در کل کار.. Mahdi_Rashed 16 دي 1388, 01:49از نظر من هر دو کار یک اشکال کوچک دارن که کار رو مصنوعی میکنه . این دو تا جنگ جو با توجه به اسم طرح دو تا جنگ جوی خیلی حرفه ای هستن . حرفه ای به این معنا که خیلی جنگیدن و تجربه های مختلف دارن . اما توی هر دو تا کار حتی یک اثر زخم قدیمی وجود نداره . معمولاً توی این سبک کارها برای نشون دادن کارکشته بودن جنگجو یک زخمی یا اثر اون رو روی چند قسمت بدن میذارن . نکته ی دوم هم ابزارها و لباسهای جنگیه که از بس نو هستن دارن برق میزنن . و باتوجه به جایی که توی عکس هست باید حداقل یک کم گلی یا خاکی باشن . یک سری جزییات شبیه پریدگی . خش و ... و مخصوصاً توی زنجیر دوم باید چندتا از تکه های زنجیر خراب باشه یا اصلاً نباشه و از حالت نظم خیلی زیاد خارج بشه . اما برای مقایسه توی طرح دوم مکان پرنده ها جالب نیست . یا شدت پخش شدن آب خیلی بیشتر از حد تصوره . اگه به آب پخش شده که توسط زنجیر ایجاد شده نگاه کنید داره به سمت چپ میره که اثر باد خیلی شدید رو نشون میده ولی اون دستمال سر کارکتر داره سمت راست میره که غیر طبیعیه . و توی طرح اول تکه سنگهای پست کارکتر خیلی غیر طبیعی شده و انگار بعد از رندر اضافه شدن و دلیلش هماهنگ نبودن جنس خاک زمین با جنس اون سنگهاس . متریال و تکسچر محلی که کارکتر روش ایستاده خیلی یک دست و ساده هستش . اما برای رای دادن فکر کنم کار اول برای طرحها و صحنه های طبیعی خوبه چون لباس رزمی و ابزار جنگی کارکتر واقعیه . و کار دوم برای صحنه های تخیلی خوبه چون ابزار جنگی کارکتر مخصوصاً شمشیر بزرگش در واقیت وجود نداره یا گه وجود داشته باشه قابل استفاده نیست برای یک آدم در ابعاد اون . دیگه اگه خیلی حرف زدم ببخشید :green: برای هر رو تا طراح ارزوی موفقیت میکنم و ممنون از مدیر بخش 3بعدی که این تاپیک رو باز کرد :rose: S.A.N 16 دي 1388, 07:06سلام خسته نباشید من شاگرد همه دوستان هستم اما میخواستم چند نظر بگم 1. اینکه در کار اول همه چیز جز گزدن،و عظله های سینه خوب کار شدند،کمر هم خیلی باریک شده.....زمینه هم عالیه 2.در کار شماره دو کاکراکتر خیلی زیباست ولی چند نکته کار رو مصنوعی کرده یک اینکه هیچ حرکتی در سمت راست نیست اما اب خود به خود رو به بالا رفته.....با اجازه یک نمونه با عکس بگم؟ در اینجا خواهیم دید که سمت چپ شماره یک ،یک محیط خشک است و خیلی و یه جورایی مصنوعیه؟می پرسین چرا؟چون خیلی دور به نظر میرسه اما واضحه. و در شماره 2 اینکه دود و هوای مه الود خیلی نزدیک آمدند و قاطی اب شدند و این کار باعث شده بیننده گیج شه و آب هم انگار که یک چیز به شدت نور از بالا تو اب پرت شده که اینهمه امواج به خودش گرفته،ولی همه چیز عالیع میگما شرمنده اینهمه روک و سریع گیفتم من فقط نظرم رو گفتم در کل از دو دوست عزیز معزرت میخوام:snap: موفق و پیروز باشید:oops: اره ... می خواستم .. بگم.... یه جای کار می لنگید که دوست عزیزمون اشاره کرد. ... کارا هر دو خوب هستند... و هر دو ظرافت را راعایت کردند ولی در کل نظرات دوستان را تایید می کنیم. :):rose: Iman3D 1982 16 دي 1388, 10:12می خواستم در مورد motion Blur و ِDOF بگم که تقریباً در هیچ کدون از کارها رعایت نشده شما چه با دوربین چه با چشمهاتون رو یه ابجکت تمرکز کنید بقیه محیط با توجه به شرایطش و متناسب با فاصله باید بلوری بشه در ضمن هرحرکتی اونم با توجه به سرعتی که داره باید بلور بشه هر دوی اینها بشدت تو real بودن کار تاثیر زیادی داره... در کار اول صخره ها و سنگهایی که دور تر هستند یه جورایی احساس میکنم نظمی در چیدنش بود رو سایه های indirect همزیاد کار نشده بهتر بود یه جورایی پوست بدنش خیس و عرقی ، یکمی هم زخم و زیریخ بود در کار دوم هم پرنده های سمت چپ بخصوص خیلی بعد چیدمان شدن و اصلا به پرسپکتیو کار نمیان مه روی آب هم رئال نیست، بدن و لباس این کاراکتر هم باید یه خورده خیس می شد ... با کلیه مطالبی هم که گفته شد کاملاً موافقم . pclord 16 دي 1388, 11:29سلام به همه دوستان من زیاد حرفه ای نیستم،تازه اول راهم،اما نظر خودمو میگم. اولا هر دو عالی هستن،و خسته نباشی به هر دوشون اولی بک گراند خوبی نداره،باید به جای اون بک گراند یه صحنه جنگ گذاشته بشه،کفش هاشم زیاد جالب نیست،یه جورایی بهش نمیاد،تکسچرش خوبه اما مدلینگش بد شده،منظورم همون کفشه هستش،یه زره هم داشت بد نبود. کار دومی هم بک گراند خوبی نداره ،همون طوری که دوستان هم گفتند باید حد اقل یه حیوانی پشت سرش باشه،مثل اژدها یا ... هر دو با حالی که جنگجو هستن،اما هیچ زخمی روی بدنشون نیست. دومی چون پاهاش تو آبه حداقل باید شلوارش خیس باشه. موفق باشید. DIMO 16 دي 1388, 14:12سلام به همگی نمیدونم چیزایی که میگمو کسی گفته یا نه ولی خوب به هر حال.... _از لحاض تنضیمات نور محیطی به نظر من طرح اول بهتر از طرح دوم عمل کرده.. _پرسپکتیو محیط تو طرح اولی رعایت نشده و طرح دوم هم که با یک ترکیب نامناسب با تصاویر دیگه ارزش محیط اطراف کاراکتر و حتی خوده کاراکتر رو که میتونست تاثیر زیادی روی مخاطب داشته باشه رو پایین آورده.. _طرح اول اون احساس کشیدگی عضلات رو هنگام حرکت و همچنین کشیدن اون شمشیرهای قرون وسطی که سنگین هم هستن رو نمی رسونه،درصورتی این بی حرکتیه بدن با کشیدگی که گردن داره در تضاده... طرح دوم هم از رعایت نشدن همین امر و خشکی بدن رنج میبره..طوری که وقتی به طرح 2 نگاه میکنم به خاطر همین خشکی بدن ناخداگاه یجور احساس خفگی بهم دست میده.. موفق باشید Mandana 17 دي 1388, 17:00نورپردازی طرح اول رو از دومی بیشتر دوس دارم:green: اما لباس طرح اولی سختیش زیاده.جوری شق و ورق ایستاده حس چوبی بودنش به ادمیزاده دست میده کمر زیاد از حد باریکه و زمین زیادی صافه..مثل سیمان شده اما تکستچر بدنش بهتر شده.دومی بدنش زیادی یکرنگ شده در حالی که امکان نداره ناحیه گردن و سینه یکرنگ باشن.گردن کاراکتر اولی زیادی کشیده شده ..حس پوست انسان در اولی بیشتر بهم دست میده ولی به نظرم هر دو جای بیشتری برای مانور روی sss دارن.مخصوصن دومی خعلی بهش نیاز داره.ولی با تمام اینها دومی رو از نظر صحنه ی کلی بیشتر می پسندم چون حس خالی اولی رو نداره.مخصوصن با حضور آبها همینا دیگه.موفق بباشین:rose: hosienmax100 17 دي 1388, 22:235 بار f5 زدم تا تاپیک رو باز کردم افتضاح شده مدتی نت .. این تاپیک عالیه برا بررسی رو مسئله دوست داشتنی کاراکتر مادلینگ ... به امین ها خسته نباشید میگم همینطور تبریک .. از دادا ایمان هم تشکر میکنم بابته ........ همه پست هارو خوندم بچه ها نکات اصلی رو گفتند و دیگه نیازی نیست من هم تکرار کنم .. پوزیشن طرح یک منطقی نیست عضلات نمیتونن ماله یه کاراکتر باشند قسمت گردن و همینطور انگشتان دست راست درست ریگ نشده میبینید که منحنی غیر منطقی بین دو انگشت درست نشده برا گرفتن .... اما پوزیشن طرح دوم چون حالت ایستایی داره چنین مشکلی توش نیست خیلی بهتره البته طرح یک در حال حمله هست و این کمی سخت کرده تنظیم درست عضلات و کلا ریگش رو ... نورپردازی هر دو کار به نظرم دقیق نیست شاید هر دو از یه لایت استفاده کردند ای کاش یه ایمیج میزاشتید ببینیم ... دوستان اشاره کردند تکسچرینگ هر دو کار خوب نشده اصلا فقط یه پینت ساده شدن این رو معمولا برا تست uv و لایت ها میزنن زیر لایه ها پس تکسچرینگ به نظرم جالب نشده هر دو .. من حقیقتش رو بخواید به مدلسازی کاراکتر علاقه زیادی دارم و سختی هاشو درک کردم البته خودم به جای خاصی نرسیدم همیشه مبتدی تر از قبل بودم انگار پسرفت دارم تو این زمینه بر میگرده به استعداد ضعیفم و ... این رو گفتم بچه ها بدونن واقفم چقدر سخته این کار و چون بحث و نقد این طوری نظرمو گفتم .. هر دو زحمت زیادی کشیدن روی کار ها و تا حدودی هم عالی شدن ... راستی edge های مدل طرح دو واقعآ زیاد شدن مثلا کمر بند رو ببنید یا اشیای دیگه این غیر استاندارد میکنه مدلسازی رو و مشکل ساز برا uv .. طرح یک رو وایرشو ندیدم ... بک و دوربین هم هیچ نظری ندارم ولی باید یه رندر با کیفیت گرفته میشد تا جزئیات رو بهتر میدیدم هر دو دور هستند شاید بخاطر بی کیفیت بودن رندر این تصور به وجود میا د برا ببننده .. اصلا اگه بک در کار نبود بهتر میشد روشون بحث کرد یه گرادینت ساده کافی بود .. ولی در کل به هر دو عزیز تبریک میگم .. امین تری دی 18 دي 1388, 20:31سلام به تک تک دوستانی که در این مقایسه شرکت کردند ممنون من چند تا وایر از مدل هیرو گذاشتم تا دوستان ببین و بهتر بتوانند نظرات خود را بدهند باز هم از همه شما تشکر می کنم انشااله در کار آینده نواقص را رفع می کنم :):rose: امین تری دی 18 دي 1388, 20:35این هم 4 تا عکس دیگر ... Sherlock_Holmes 18 دي 1388, 23:35امین اگر مایل باشی نظر یا نقدی هم روی کار امین (end_of_cg) داشته باشی خوشحال میشیم بشنویم.. . ضمنا دوستان این تاپیک با پایان گرفتن نظر سنجی بالای تاپیک یعنی یکی دو روز دیگه بسته میشه.. چون تاپیکهای هر دو کار موجوده و این نوع نظر سنجی ها در یک بازه ی زمانی باشه بهتره.. اگر نظری رو میخواید تکمیل کنید، سوالی از هر دو هنرمند دارید و یا کلا پست تازه ای میخواید بزنید تا قبل از بسته شدن تاپیک اینکارو بکنید..




این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: سایت ریسک]
[مشاهده در: www.ri3k.eu]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 561]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن