واضح آرشیو وب فارسی:سایت ریسک: رندر جدید مصلی .:taymaz:. 01 دي 1388, 12:01سلام به دوستان عزیز رندرای کار جدیدمه خوشحال میشم نظر بدین با منتال ری رندر گرفتم نور daylight AREF 01 دي 1388, 12:33ایول عالی شده.اونم با منتال.خسته نباشی.کاشکی آسمونت واقعی تر بود.اصلا به فضات نمی خوره Moralist-Boy 01 دي 1388, 12:58سلام . خسته نباشی . معلومه ریزه کاری زیاد برده . رندرش هم نه که بد باشه ولی میشد خیلی بهتر باشه . مخصوصا با سیستم daylight منتال . موفق باشی .:taymaz:. 01 دي 1388, 16:46ایول عالی شده.اونم با منتال.خسته نباشی.کاشکی آسمونت واقعی تر بود.اصلا به فضات نمی خوره مرسی دوست عزیز در مورد آسمون عکس کیفیت بالا نداشتم نویزایی که عکس آسمون داره بخاطره پایین بودن کیفیتشه خود کارم کیفیتشو خیلی بالا می خواستن اندازه رندر هرکدومشون 6000*8000 بود.منظورتون از واقعی تر نویزایه آسمونه یا؟؟؟ سلام . خسته نباشی . معلومه ریزه کاری زیاد برده . رندرش هم نه که بد باشه ولی میشد خیلی بهتر باشه . مخصوصا با سیستم daylight منتال . موفق باشی مرسی بله خود کار زمان زیادی برد.در مورد بهتر شدن رندر یه توضیحی میدین؟ :Mohsen: 01 دي 1388, 19:38کار قشنگیه خسته نباشی به نظر من رندر و نور پردازی کار تقریبا خوبه، ولی آسمون یکم تو ذوق می زنه جزئیات مدل ها هم خوبن، به خصوص گلدسته ها اینکه کار یکم مصنوعی به نظر میاد به خاطر زیادی تر و تمیز بودن محیط هست همه تکسچرا به مقداری dirt نیاز دارن تکسچر کف هم یکم یکنواخته و حالت tile معلومه در کل کار خوبیه موفق باشی Sherlock_Holmes 01 دي 1388, 22:55یکی از مشکلات آسمونت اینه که زاویه ی نوری که روی صحنه افتاده با زاویه نوری که توی آسمون احساس میشه منطبق نیست و احساس مصنوعی بودن به بیننده میده.. آسمونی که استفاده کردی خیلی تخت هست و به جز نور زاویه ی عکسبرداری از این آسمون با زاویه ی دوربین شما بازم مشکل میسازه و عمق در آسمون پست احساس نمیشه.. پیشنهاد میکنم عکس زیاد نگاه کنی.. منظورم عکسهایی هست که با دوربین از طبیعت یا محیطهای مختلف برفته شده.. توش میتونی درک درستی از زاویه درست نور آسمون و همینطور عمق مورد نیاز پیدا کنی و راحتتر بتونی بکگراند مناسب برای محیطت پیدا کنی.. اینکه کار یکم مصنوعی به نظر میاد به خاطر زیادی تر و تمیز بودن محیط هست همه تکسچرا به مقداری dirt نیاز دارن کاملا درسته.. یکی از گزینه های مهم برای photo realism مقداری کثیفی یا dirt هست.. تمیز و براق بودن همیشه حالتی از مصنوعی و خشک بودن توی تصویر ایجاد میکنه.. . در کل کارت ظارفتهای خوبی در مدلینگ داره و زحمت برده.. خسته نباشی.. mohammadyzr 02 دي 1388, 19:46سلام خسته نباشی همون طور که دوستان گفتن کار خیلی زیبا شده و مشخصه که روش وقت گذاشتی. خوبه یکم بیشتر راجع به پروژه توضیح بدی و اینکه کجا بناس ساخته بشه. اشکالی هم که به نظرم میرسه ضعیف بودن بعضی از تکسچرهاس بخصوص آجر دیوارها ،و مناره ها هم یه مقدارنسبت به کل کار ناهماهنگ به نظر میاد.مدلینگ کار هم بسیار عالی شده. موفق باشی Farrokh 09 دي 1388, 13:46خوب واقعا کار جالبیه تبریک می گم ببخشید که دیر سر می زنم من به نکاتی که دوستان گفتن یه نمونه رو اضافه کنم که کارت متاسفانه فضا سازی خوبی نداره یعنی این مسجد باید بین یه مشت ساختمون و درخت و . . . باشه نه اینکه توی یه بیابون برهوت ولی رندر دید انسانت به نظر جالب میاد می تونی یکمی تکسچر هات رو imperfection بدی تا واقعی تر به نظر برسن موفق باشی
این صفحه را در گوگل محبوب کنید
[ارسال شده از: سایت ریسک]
[مشاهده در: www.ri3k.eu]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 226]