تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 9 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام سجاد (ع):مؤمن، خاموشى اختيار مى‏كند تا سالم بماند و سخن مى‏گويد تا سودى ببرد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1813162234




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

پرواز Petranos بر روی کوه Rira ، کاری از پریادیس (Pariadis ) -


واضح آرشیو وب فارسی:سایت ریسک: پرواز Petranos بر روی کوه Rira ، کاری از پریادیس (Pariadis ) MayaMana 06 شهريور 1388, 12:05سلام دوستان عزیز : ) پکیج ریرا (Rira) تازه به بازار اومده .. دوستان ما کارهای مختلفی رو از جمله آموزش های مختلف و نرم افزارهای ویندوز و غیره رو توش گذاشتند.. این کاری که الان میبیند Intor اول DVD ها هستش و حدود یک سال و نیم و یا کمی بیشتر انجام شد.. اون زمان ما سرور نداشتیم و نتونستیم اون جور که باید رندر بگیریم.. ( من یک عکس از رزولوشن نسبتا" خوب رو هم گذاشتم که مقایسه کنید ) کار با مایا آغاز و تمام شد.. علاوه برا Fluid بسیار سنگین ما با مشکل دیگه ای هم مواجه بودیم که Particle های زیاد بود .. و موهای پرنده های Petranos که هم جای خود دارد.. یک بر آوردی از اینها کردیم .. و تقریبا در اینجا کیفیت فدای سرعت رندر و انجام کار شد که خوب .. چه میشه کرد همیشه که امکانات نیست، هست ؟ : ) کوه در zbrush , انجام شده بعد در BodyPaint تکسچر شد.. چند دوربین که حدود 9 دوربین بود از shot های مختلف چندین رندر گرفتند که شامل.. pass های : Fluid Effects Particles Occlusion Pass Matt Pass specularity و چند تای دیگه بودند.. ولی خوب همیشه کامپوزهای Fluid Effect تو Post Effects اون نتیجه اصلی رو نمیده و ... امیدورام خوشتون بیاد :rose: :tavajoh: لینک ریرا ( کیفیتش برای web ، تنظیم شده حدود 10MB...م) لینک انیمیشن لوگوی ما حدود5.5MB Mahdi_Rashed 06 شهريور 1388, 12:31کارتون خوب شده ولی خوب یک سری مشکلاتی داره حتماً . مثلاً particle ها خیلی منظم حرکت میکنن . کو هم چون اطرافش آبه پس باید از نوع سنگهای رسوبی و لایه لایه باشه ولی یکدسته . پرنده هم باید در قسمت بال زدن خیلی روش کار بشه . چون حرکت فیزیکی بال زدن روی تمام پرنده تاثیر داره . دیگه این چیزایی بود که من دیدم . بقیش هم با دیگر دوستان . راستی با چی رندر گرفتین ؟ منظورم سخت افزار MayaMana 06 شهريور 1388, 13:09کار با منتال ری رندر شده در مایا... با یک کامپیوتر Quad core خوب در مورد کوه و برخورد اون با آب ما مشکلات زیادی داشتیم.. و البته بعضی هاش حل شد و بعضی هاش هم که خوب .. نه در مورد تکسچر و اینکه چه طور باشند چون کلا کار فانتزی هستش .. خیلی رو این قضیه حساسیت نداشتیم. particle ها هم چون سرعتشون خیلی زیاده طبیعتا" باید با جسمی که حرکت میکنند هم سو باشند بنابر این نتیجش میشه اینکه در نزدیکی جسم سرعت زیاد و وقتی کم سرعتشون کاهش پیدا میکنه turbulence زیاد میشه.. و البته توی scene مایا اگه ملاحضه کنید چندین Field دیده میشه که این کار رو انجام میدند و هر کدوم از اونها انیمیت شدند .. ولی خوب میشه گفت در compose با کمی blur و effect های مختلف این حالت پراکنش کمتر به چشم اومده که باید اصلاح میشد... ولی به دلیل مشکلات سحت افزاری اون موقع از این کار صرف نظر شد. ممنون .:. soroosh .:. 06 شهريور 1388, 16:24کار خیلی خوبی شده . تبریک میگم . اما یک مقداری صحنه ها گنگ هست . یعنی مثلا اون قسمتی که دوربین اطراف صخره میچرخه خیلی به صخره نزدیکه و کادر خیلی بستست به نظرم میتونه باز تر باشه . یک مقداری رنگ آبی کار زیاده . مثلا اون سنگ هایی که یه جورایی از آسمون میان اگر دقت کنید میبینید که سنگ ها به جای رنگ مشکی یا قهوه ای یا ... اون موقعی که میان پایین آبی رنگ میشن . بعد اینکه فاصله بین ابر ها و فضای مشکی بالای اونها خیلی کمه. به نظرم اصلا نیاز به اون فضای مشکی نبود یا اگر میبود باید طوری میبود که زمانی که از بالا داریم به پایین نگاه میکنیم کاملا این قضیه تداعی بشه که مثلا خارج از جو هستیم و ... در کل میشه گفت با کمی دقت بیشتر در جزئیات کار فوق العاده خوبی میشد . موفق باشید . MayaMana 06 شهريور 1388, 18:10ممنون sorosh جان و اینکه لطف کردی و نظرت رو دادی.... بله .. همیشه این مشکلات زمانی و سخت افزاری هستند که بیشتر سنگ جلوی آدم میندازند ما خیلی از جزئیات رو فدای سریع انجام شدن کار کردیم.. .:. soroosh .:. 06 شهريور 1388, 23:30با این حال پیشنهاد میکنم برای کارهای خود شرکت یا به نوعی کارهایی که معرفی شرکت هستن بیشتر وقت بزارید و با دقت بیشتری انجام بدید ... :wink: MayaMana 17 شهريور 1388, 13:16بله .. خدمت دوستانی که با فایل نسبتا" با کیفیت ( در اولین پست ) مشکل داشتند یعنی حجمش کمی بالا بود ( حدود 10 مگ ) عرض کنم که یک فایل کم حجم برای دانلود گذاشتیم که اگه بعضی از دوستان مایل بودند که انیمیشن رو ببینند مشکلی نباشه .. ولی خوب کیفیتش به شدت افت کرده .. لینک : حدود 3.8 مگ از توجهتون متشکریم و بهترین آرزوها :) mb_tic 17 شهريور 1388, 15:26خیلی خوب شده افرین من که خیلی خوشم اومد. موفق باشی hooman_designx 17 شهريور 1388, 17:29من با رپید شیر مشکل دارم نتونستم دانلود کنم .... ایشلا بعدن..... ولی عکس ها رو دیدم خوشم اومد خسته نباشید.... Moralist-Boy 18 شهريور 1388, 09:11سلام . خوبی آقا ؟ خسته نباشی . من فقط خواستم بگم که همچین کاری رو نباید به قول خودتون اینقدر سنگین می کردید . اصلا لازم نبود . خیلی از جاها رو میشد با کلک خیلی ساده تر و کم حجم تر ساخت . تازه شما که کامپوزیت کار کردید (راستی کاش یگید با چه برنامه ای کامپوزیت کردید کار رو) که دیگه باید خیلی راحت تر از پس این صحنه های سنگین بر بیاید . کوه رو مثلا توی zbrush درست کردن شاید خیلی واجب نبوده . یا مثلا fluid نمیدونم چرا استفاده کردید یا اگه استفاده کردید چرا با حجم خیلی زیاد در صورتی که شما هیچ جا fluid رو به صورت detail توی صحنه لازم ندارید . اگر بخواید به کارهای بزرگ فکر کنید میبینید که باید طرز فکرتون رو عوض بکنید . اون کسی هم که transformers یا Terminator رو میسازه شاید سیستمی که داره باهاش کار میکنه خیلی خفن تر از سیستم ما نباشه پس بدون که همش کلکه و فقط اینه که شما چطوری کلک میزنی جای اینکه بیای و همه چیزهارو همونجوری که هست واقعا بسازی و سیمولیت کنی و . . . ببخشید خیلی حرف زدم . کار خوبیه امیدوارم کارهای بهتری رو هم از شما شاهد باشیم . موفق باشی :rose: MayaMana 18 شهريور 1388, 09:23اگر بخواید به کارهای بزرگ فکر کنید میبینید که باید طرز فکرتون رو عوض بکنید . موفق باشی :rose: سلام.. و ممنون که نظر خودتون رو دادید.. خدمت شما عرض کنم که تجربه چیزه گران قیمتی هست خیلی گران قیمت .. این کار حدود یکسال و نیم پیش انجام شد که در او ن موقع ما تجربه ی برخورد با Scene های بزرگ رو کمتر داشتیم.. مدتها گذشت تا تکنیکهای انجام کار در post Effect رو پیدا کردیم .. و روی 5 پروژه انجام دادیم که این پروژه ها اینجا مطرح نشدند و میماند برای جای دیگه اگه خدا بخواد.. نرم افزار اصلی کامپوزیت ما Nuke هست بعلاوه Mocha و AE که همشون جایگاه ارزشمند خودشون رو دارند...:) :rose: Moralist-Boy 18 شهريور 1388, 09:45100 در صد همینطوره در مورد تجربه میگم . من هم چون جدیدا یه کار فوق العاده سنگین انجام دادم برای همین گفتم این چیزا رو . خوشحالم میشنوم که با این نرم افزار ها کار میکنید. مخصوصا nuke . من چون خودم با digital fusion کار می کنم ارزش کار با این برنامه ها رو میدونم . خوشحال میشم کار های جدید تر و البته شلوغ تر شما رو ببینم . موفق تر باشید :rose:




این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: سایت ریسک]
[مشاهده در: www.ri3k.eu]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 341]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن