محبوبترینها
چگونه با ثبت آگهی رایگان در سایت های نیازمندیها، کسب و کارتان را به دیگران معرفی کنید؟
بهترین لوله برای لوله کشی آب ساختمان
دانلود آهنگ های برتر ایرانی و خارجی 2024
ماندگاری بیشتر محصولات باغ شما با این روش ساده!
بارشهای سیلآسا در راه است! آیا خانه شما آماده است؟
بارشهای سیلآسا در راه است! آیا خانه شما آماده است؟
قیمت انواع دستگاه تصفیه آب خانگی در ایران
نمایش جنگ دینامیت شو در تهران [از بیوگرافی میلاد صالح پور تا خرید بلیط]
9 روش جرم گیری ماشین لباسشویی سامسونگ برای از بین بردن بوی بد
ساندویچ پانل: بهترین گزینه برای ساخت و ساز سریع
خرید بیمه، استعلام و مقایسه انواع بیمه درمان ✅?
صفحه اول
آرشیو مطالب
ورود/عضویت
هواشناسی
قیمت طلا سکه و ارز
قیمت خودرو
مطالب در سایت شما
تبادل لینک
ارتباط با ما
مطالب سایت سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون
مطالب سایت سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون
آمار وبسایت
تعداد کل بازدیدها :
1847303813
?!Houdini or Maya -
واضح آرشیو وب فارسی:سایت ریسک: ?!Houdini or Maya Amin 4D 15 تير 1388, 22:31سلام به همگي بچه هاي عزيز مجيدآنلاين، خوبيد که همگي؟ عزيزان يه مشکل اساسي براي من پيش اومده که گفتم شايد شما تونستيد بهم کمک کنيد. همون طور که حتما از اسم تايپک فهميديد من مي خوام 3D کار کنم اما نه فقط يه سري مدلسازي و صحنه سازي، بلکه مي خوام يه VFX کار بشم (البته با کمک شما دوستان عزيز) و طبق چيزهايي که من مي دونم (اطلاعات من خيلي زياد نيست) بين نرم افزارهاي بزرگ سه بعدي سه تا از اونا توي زمينه VFX خودنمايي مي کنن.اولين اونها که پز کاربردترين اونها هم هست همون Maya هست که خيلي قوي و عاليه. دومي XSI هست که اون هم نرم افزار قوي و خيلي خوبي هست. آخري هم SideFX Houdini که اين نرم افزار هم در حال همه گير شدن هست. خب من از بين اين سه نرم افزار XSI رو کنار گذاشتم چون به نظر من (گفتم به نظر من که نظر من مي تونه غلط هم باشه) در حد و سطح اون دو نرم افزار ديگه نيست هر چند قابليت هاي بزرگ و زيادي داره ولي قابليت هاش به پاي دو نرم افزار ديگه نمي رسه. خب مي مونه دو نرم افزار بزرگ Maya و Houdini که من مي خوام کارم رو با يکي از اين دو نرم افزار شروع کنم و توي اون حرفه اي بشم. به نظر خودم Houdini برتر از ماياست ولي با ديدن اين هم کاري که با مايا انجام مي شه به نظرم شک کردم و اومدم تا شما دوستان عزيز بهم کمک کنيد و بگيد کدوم يک از اين دو نرم افزار براي کار من مناسب تر هستن. من مي خوام بدونم قدرت Maya توي dynamics، particles، rendering، fur، fluid، smokeandfire، cloth،shading و Script بدونم. نمي خوام فقط بگيد قدرتش خيلي زياده. لطفا حرفه اي ها بيان و يه اطلاعات جامع و کامل در مورد هر يک از اين زمينه هايي که مي دونن و در من بالا گفتم به گونه اي که من بفهمم طرز کار اون زمينه و قدرتش در مايا بيشتره يا هوديني، بگن. خواهشا هر اطلاعي در مورد قابليت هاي جالب و خيلي موثر ديگه ي مايا هم داريد بهم بگيد تا بفهمم که برم با مايا کار کنم و حرفه اي بشم يا با همون هوديني کار کنم بهتره. در حال حاضر هم من در حال فراگیری هودینی هستم که با مشکلات زیادی مثل نبود آموزش برای این نرم افزار و پایین بودن سیستم خودم از لحاظ سخت افزاری برای اجرای هودینی هست. Miladbat 16 تير 1388, 00:11سلام هودینی نرم افزار خوبیه ولی خیلی راحت نمی تونی بگی بهتر مایا ست شما جایزه هایی که سالانه مایا می گیره ببین چرا اینا رو هودینی نمی گیره . یکی از دلایلی که اغلب فکر می کنن هودینی عالیه اینه که کمتر جایی ازش استفاده میشه . الان شما جایی خفن تر از square enix سراغ داری از مایا که استفاده می کنن بعضی جا ها از هودینی استفاده میشه البته یه مقدار هم سلیقه ای هست به نظر من مایا. یه کارگردان انیمیشن هالیوودی میگه کسایی از مکس شیفت می کنن رو مایا. دیگه دوست ندارن برگردن به مکس .همین طور کسایی از مایا شیفت می کنن رو هودینی دیگه دوست ندارن برگردن به مایا . برای انتخاب نرم افزار بجز قدرت چیز های دیگه هم هستن. .:. soroosh .:. 16 تير 1388, 09:26درود . من آشنایی خیلی زیادی با هودینی ندارم پس نمیتونم راجع به اون نظر بدم . اما این و میدونم که مایا از نظر شبیه سازی و داینامیک و vfx فوقالعاده عمل میکنه . و همیشه دستت بازه . و تقریبا میشه گفت هر کاری که به ذهنت برسه با داینامیک این برنامه میتونی انجام بدی . از شبیه سازی پارچه بگیر تا شکست ها و آب ها و دود و گاز و آتش انفجارهای مختلف و باد و ... شما حساب کن حدود ۴ سال پیش شرکت نومون برای آموزش داینامیک مایا حدود ۱۴ تا دیویدی آموزشی داده بود ( فقط بحث داینامیک نه پارچه و .... ) میدونم این دلیل نمیشه اما ببین اون موقع اینقدر گسترده بوده حالا از ۴ سال پیش تا الان ... به هر حال این نظرات من بود فقط و انتخاب نهایی با خودتونه . موفق باشید . masoud_warcraft 16 تير 1388, 11:19من دو تا امتياز مايا رو نسبت به بقيه مي گم. اول اينكه مايا بر روي تمام سيستم عاملهل نصب ميشه.همين امروز يك مطلب توي CGtalk خوندم كه برتريهاي مايا روي سيتم عامل Mac نسبت به Windows رو نوشته بود.تجربه من با Linux هم فوق العاده هست كه تا بحال چندين بار نوشتم.سرعت بر روي linux بين 40 تا 50 در صد بالاتر از WinXP هست. دوم اگه فرض كنيم كه قدرت اين نرم افزار به Hudini و XSI هم برابر باشه يك نكته ديگه هم هست.اينكه مايا در دانشگاههاي معتبر و شركتهاي معتبر دنيا بيشتر از دو نرم افزار ديگه تدريس و استفاده ميشه.اگه خواسته باشي مي تونم لينك دانشگاهها و شركتهاي معتبر دنيا رو كه از مايا بعنوان نرم افزار اول استفاده مي كنن بزارم. حدود 1.5 پيش من مونده بودم بين XSI و Maya كدوم رو ياد بگيرم كه به يك فروم خارجي سر زدم.هر كسي يكي از مزاياي دو نرم افزار رو نوشته بود. در پايان يك خانمي آب پاكي رو روي دست همه ريخت. نوشته بود:"XSI خيلي خوبه و من هم خيلي دوسش دارم اما با اون نمي توني به خوبي مايا كار پيدا كني." اما پيشنهاد مي كنم همشو نصب كني و يك نگاهي به همشون بندازي.حداقل از interface يكي بيشتر خوشت مياد. masoud_warcraft 16 تير 1388, 11:28در مورد آموزش من توي سرچهام آموزش Dynamic با هوديني توسط Gnomon رو ديدم.آيا اونو Down كردي? خوب ظاهرا XSI براي LINUX هم نسخه داره و Hudini هم براي MAX OS نسحه داره. .:. soroosh .:. 16 تير 1388, 11:41دقیقا درسته مسعود جان . سرعت مایا رو سیستم های مک خیلی بالاتر هست . و حتی میزان هنگ یا ... در این برنامه رو سیستم های مک فوقالعاده کمتر میشه . در رابطه با کار هم خب به هر حال مایا الان کاربرد بیشتری داره ( البته نه در ایران ) اما این را هم میشه گفت که الان تمامی برنامه ها با هم مچ هستن و به راحتی میشه از هر برنامهای به برنامه دیگه خروجی گرفت و ترکیب کرد . یکی چیزی که خیلی مهمه دوستان همین قضیه ای هست که مسعود جان هم اشاره کردن . شما سعی کن هر سه یا چهار برنامه را نصب کنی و ببینی با اینترفیس کدوم یکی میتونی بهتر ارتباط برقرار کنی و میتونی راحت کار کنی . مثلا من خودم زمانی که خواستم بین مکس و مایا یکی را انتخاب کنم درسته که تحقیقات زیادی رو کاربرد و توانایی دو برنامه انجام دادم حتی ایمیلهای متعددی به اتودسک و آلیاس میزدم و ... اما یکی از مهمترین نکات برای من اینترفیس برنامه بود . که اصلا نتونستم با اینترفیس و حتی شورتکات های برنامه مکس ارتباط برقرار کنم و راحت باشم . و یکی از مهمترین دلایلم هم برای انتخاب مایا همین قضیه بود . موفق باشید . Amin 4D 16 تير 1388, 12:54ممنون از شما و نظراتتون. ببینید دوستان شما در مورد هودینی چیز زیادی نمی دونید و همین طور خیلی از شرکت های انیمیشن سازی سه بعدی خارج هم همین طور اما هر کدوم از شرکت هایی 3D که هودینی رو دیدن و یه شناخت کلی ازش پیدا کردن از اون استفاده می کنن. توی سایت خود هودینی اگه برید و فیلم هایی رو که با اون ساختن ببینید می فهمید که توی اکثر اونها از دو نرم افزار هودینی و مایا استفاده شده. مایا برای مدلسازی و انیمیت و هودینی برای جلوه های ویژه و نورپردازی و متریال و رندر؟ خب چرا؟ حتما هودینی یه برتری هایی نسبت به مایا داره که با وجود مایا از اون استفاده می شه. این برتری ها زیاده. که خواسته باشید در موردشون براتون می گم. با هودینی کارهایی رو که توی مایا به سختی انجام می شه یا نمیشه انجام داد رو میشه راحت تر پیاده سازی کرد. در مورد دی وی دی های آموزشی هم کم کم داره هودینی وارد بازار میشه. مثلا 3D buzz به تنهایی فکر کنم 6 یا 7 تا دی وی دی در مورد فقط آموزش ریگینگ بی نظیر هودینی زده. توی فیلم Terminator Salvation هم از ریگگینگ هودینی استفاده شده. توی اکثر فیلم هایی هم که مایا و هودینی با هم تو ساختشون نقش داشتن اکثر وظیفه شبیه سازی دینامیک و پارچه و مایعات و دود و آتش روی دوش هودینی افتاده. البته رندر هم اکثر با هودینی گرفته شده چون هودینی علاوه بر این که یه موتور رندر خیلی قوی و بی نظیر به نام Mantra داره رندر من و منتال ری رو هم در رندر انجینش داره. هودینی هم مثل مایا توی تمام سیستم عامل ها نصب می شه که اینم یه مزیت دیگش هست. masoud_warcraft 16 تير 1388, 13:15من فيلمهايي كه با هوديني ساخته شده رو ديدم. بسيار قويه و اكثرش هم جلوه هاي ويژه هست.در واقع پياده سازي سبك فيلم Transformers كه يك مدتي تمام تبليغات هم مد شده بود به اين سبك ساخته بشه(حتي در كشور ما) با اين نرم افزار خليي راحته.بحثي در قدرتش نيست. اما درباره رندرينگ بايد بگم بهترين موتور رندر دنيا Pixar Renderman هست كه هوديني رو نمي دونم اما واسط كاربري براي مايا داره و تمام كارتونهاي ديسني و Pixar با اين موتور رندره و نميشه گفت رندر ها با هوديني هست.اگه شما كد نويسي بلد باشين مي تونين بدون استفاده از مايا يا هوديني يا هر نرم افزار ديگه اي از اين موتور استفاده كنين. درباره فيلمهايي كه با مايا ساخته شده هم اگه خواستين لينكهاي تصويري شو مي زارم كه تمام فيلمهاي مشهور دنيا تقريبا با ماياست. اما فيلمهاي هوديني رو من ديدم.همونطوري كه گفتم پياده سازي سبكهايي مثل transformers فكر كنم با هوديني خيلي راحت باشه.چون اكثر نمونه كاراش در همون سبك بود. اين طوري كه من در پستهاي قبلي تون ديدم شما با هوديني كار كردين و نمونه كارهايي هم از قبيل آتش و پارچه گذاشته بودين.از طرفي توي مسابقات نمونه كارتون با Cinema 4D بود به نظر من ديگه بيشتر از اين نبايد وقتتون رو روي يادگيري نرم افزار جديدي بزارين مگه اينكه اهدافي مثل خارج رفتن و كار كردن در شركتهاي بزرگ داشته باشين. راستي يك كمي ميشه راجع به اين دو نرم افزاري كه كار كردين توضيح بدين و اگه ممكنه عكسهايي از اينترفيسشون اينجا بزارين. در ضمن باعث تعجب منه كه چرا اين سايت هنوز انجمن XSI رو نداره اما انجمن VUE داره فكر مي كنم تعداد كاربران XSI الان ديگه از VUE بالاتره. متشكر. Amin 4D 16 تير 1388, 15:46masoud_warcraft جان بیا اینم چند تا عکس از اینترفیس Cinema 4D. من برای مدلسازی و انیمیت از سینما فردی استفاده می کنم چون سرعتش توی مدلسازی خیلی زیاده و قدرتش هم خیلی خوبه. در مورد سینما فردی هم اگه اطلاعات بیشتری خواستی برو به این آدرس: منم با ایجاد فروم جدا برای XSI و در آینده برای Houdini موافق هستم چون نبود فروم برای این دو نرم افزار خیلی جالب نیست برای سایت مجید آنلاین. masoud_warcraft 16 تير 1388, 17:10محيط جالبي داره و متفاوت با نرم افزارهايي كه من باهاشون كار كردم.چند تا از بچه هايي كه مي شناختم رفتن روي Cinema 4D خيلي ازش راضين و تعريف مي كنن و مي گن با نرم افزار Body Paint 3d هم خيلي مچه.در هر حال اگه عمرم طولاني بود و روزها از 24 ساعت بيشتر خيلي دوست داشتم همه اين نرم افزارهاي رو ياد بگيرم. موفق باشي. Amin 4D 17 تير 1388, 04:51masoud_warcraft جان سلام، این هم یه سری عکس از اینترفیس هودینی، اولی خود اینترفیسش هست، دومی موتور رندرهای خود هودینی هست. برخلاف تمام نرم افزارهای دیگه که رندر من براشون پلاگین داره و با پلاگین می تونن از رندرمن استفاده کنن هودینی به طور پیشفرض اون رو در خودش استفاده می کنه، منتال هم که هست. هودینی در زمینه ی متریال هم خیلی با حاله چون یه چیزی داره به نام Vex که یه جور اسکریپ نویسی هست که توی زمینه متریال و کامپوزیت از اون استفاده می شه و قابلیت شادر نویسی اون مثل رندرمن خیلی زیاده. تصویر سوم هم رو جوری گرفتم که شما بتونب تعدادی از گرههای دینامیک مایا رو ببینی، این ها حدود یه سومش بیشتر توی عکس پیدا نیست. تعداد گره هایی که ما توی هودینی در بخش دینامیک می تونیم ازشون استفاده کنیم در حدود 350 تا هست. حالا فکر کن هر گره یه کاری از شبیه سازی دینامیک رو انجام بده اونوقت می فهمی هودینی چقدر توی دینامیک قویه. راستی بچه ها ما هنوز چیز زیادی در مورد مایا نمی دونیم یکی بیاد به طور ریز برامون از قابلیت های بیشمارش بگه. فعلا بای. masoud_warcraft 17 تير 1388, 07:45ظاهرش كه خيلي حرفه ايه.ساخترش هم مثل مايا نود بيس هست كه اين هم يك مزيت ديگشه. من هنوز با دايناميك توي مايا كار نكردم يا بهتره بگم خيلي كم كار نكردم. راستي يكي از بچه هاي مايا كار بود كه هوديني هم كار كرده بود ولي تقريبا يك سالي هست كه ديگه اينجا نمياد. مي تونستي از اون بپرسي.توي Friend list من با نام Mosy252 Amin 4D 17 تير 1388, 13:54مسعود جان علاوه بر ظاهر و اینترفیس کاربر پسند و حرفه ایش باطنش هم حرفه ایه. Houdini رو حتما امتحانش کن شده برای تجربه هم این کارو بکن. بچه ها ما اینقد در مورد هودینی توضیح دادیم ولی شما چیزی در مورد مایا به ما نگفتیدا! یه کم توضیح بدید بیشتر با جزئیات مایا آشنا بشیم. توی امضام هم یه لینک هست اگه خواستید در مورد هودینی یه توضیح جامع ببینید برید اونجا. شما هم در مورد مایا همون جا یه توضیح کامل و جامع بدید. اگه نصفه نیمس نذاریدش اونجا اول یه توضیح کامل پیدا کنید بعد بذاریدش اونجا. ممنون، بای. masoud_warcraft 17 تير 1388, 16:12خوب راجع به مايا بايد بگم اونقدر گستردست كه بعيد مي دونم توي دنيا كسي باشه كه همه قسمتهاي مايا رو كامل بلد باشه. توي دنيا روي هر قسمت تخصصي كار ميشه مثلا يكي فقط ميره روي Script نويسي و يكي روي رندر يا روي Dynamic. در ضمن بقول يكي از دوستانمون توي همين انجمن(Ali1835) توي اين سايت خيلي از ماياكارهايي كه واقعا حرفا اي هستن افتخار نمي دن بيان به اينجا مطلب بزارن:-? به هر حال تا جايي كه مي دونم بچه هاي ما توي Dynamic زياد كار نكردند فقط خود علي آقا بود. من الان تقريبا يكساله دارم كار مي كنم مدلسازي و ريگينگ كاراكتر و رندرينگ و PaintEffects رو فقط كار كردم و كمي هم Mel وتازه دارم لباس و Fluid رو كار مي كنم. اكثر بچه هايي كه اينجا واقعا كاراشون عاله بيشتر مدلسازي و رندر كار كردند. بعيد مي دونم كسي بتونه اينجا چيزي راجع به مايا دايناميك بزاره.:cry: ولي سعي مي كنم من هم از منوهاي Dynamic عكس بگيرم و بزارم. 1835ali 17 تير 1388, 18:13دوستان ، آقا مسعود اگه سوالی راجع به داینامیک دارن بپرسن شاید از این قطره علم من گلی رشد کرد در خدمتتون هستم ولی کسی سوالی نپرسیده که من جوابشو بدم 1835ali 17 تير 1388, 18:35در مورد مقایسه هودینی و مایا باید بگم من با هودینی کار نکردم و لی ازش زیاد شنیدم تا اونجایی که می دونم ساخت انواع و اشکال داینامیک در اون بدون کد نویسی و مراحل اضافی بصورت پیش فرض توشه مثل همین pyro که اشکال مختلف آتیش رو داره شبیه fume fx مکس هست ولی در مورد داینامیک مایا باید بگم سیستم پارتیکالش رو خیلی دوست دارم آقا مسعود گفت که من گفتم یک هفته کارکردم ولی یادم نمیاد گفته باشم داینامیک یک هفته کار کرده باشم یه بار یکی راجع به فلوید پرسید گفتم راجع به دود ها یک هفته پیش کارکردم پارتیکال کارهای مختلفی میشه باهاش کرد برای ذرات که حالت های مختلفی رو برای رندر داره ( مثل ، اسپریت ، کره، ...) که هر کدوم از اونها هم به دو روش سخت افزاری و نرم افزاری رندر میشن یکی دیگه از کارهای دیگه منوی پارتیکال ساخت چندین آبجکت از یک آبجکت هستش (instancer) که میشه از اون برای ساخت جمعیت ، خرده سنگ و... استفاده کرد پارتیکال کارایی های دیگه هم داره مثا goal که برای جذب پارتیکال ها هستش که کار بردهای زیادی داره مثلاً حمله یه مشت زنبور به یک انسان اینم مقدمه اگه سوالی دارید بازم در خدمتم 1835ali 17 تير 1388, 18:37نمی دونم چرا همه پست هام تکرار ی میشه Amin 4D 17 تير 1388, 21:541835ali جان در مورد توضیحاتت ممنون ولی کاش یه کم بیشتر توضیح می دادی در مورد طرز کار دینامیک توی مایا. از اون کارهایی که گفتی (مثل goal و instancer) توی هودینی هم قابلیت انجامش وجود داره که علاوه بر اون کارا یه کم پیشرفته تر هم می شه با یه سری از نودها و گره ها و اسکریپ نویسی. تعداد گره های موجود در بخش دینامیک هودینی چیزی بیش از سیصد نود مختلف است که با اونها می شه هر چیز قابل تصوری رو ساخت. منتظر توضیحات بیشترتون هستم. mkf.cgi 17 تير 1388, 22:37آي مردم كــــــــــــمـــــــــــ ــــك..... مكس من و كشتن:cry: آخه چرا؟؟ نه آخه چرا مگه مكس چشه؟!:mad::-? قربونش برم..دايناميك قوي نداره كه داره.. سيستم زره قوي نداره كه داره...كلي پلاگين مخصوص و كارامد نداره كه داره... امكانات مدلسازي و ريگينگ كامل و اساسي نداره كه داره.. برنامه نويسي ويژوال با پشتيباني از خانواده c نداره كه داره..از اينا مهمتر متريال اديتور كاملا كار آمد نداره كه داره.....:oops: بيا با مكس كار كن خيرش رو ببيني:wink: نگران آيندش هم نباش كه خودم تضمينش ميكنم:cool: بهتره در مورد مكس هم بيشتر تحقيق كني. موفق باشي همكار مكسي آينده.. ---------------------------------------------------------- راستي يه سوالي چرا اين سينما فوردي اينقدر شبيه بادي پينت تري دي هست؟؟:shock: 3ehzad/ 17 تير 1388, 23:38راستش من اولین باری بود که اسم این نرم افزارو میشنیدم همین الانم فهمیدم اصلا یه همچین برنامه ای هست پس به خاطر همین اصلا نظر در موردش نمیدم فقط تنها چیزی که میخوام در مورده شروع یه برنامه بهت بگم اینه که اول باید ببینی سطح اموزشش توی اینترنت و شرکتای دیگه چه طوری هستش یعنی اگه شما استارت این برنامرو زدی میتونی راحت جلو بری یا نه چون اگه یه برنامه هزار تا قابلیت هم داشته باشه اما ازشون سر در نیاری فایده ای نداره در ضمن در مورده xsi هم همونطور که دوستان گفتن این برنامه نرم افزار خوبیه به نظر من هم یه انجمن جدا هم باید برای این برنامه باشه 1835ali 17 تير 1388, 23:421835ali جان در مورد توضیحاتت ممنون ولی کاش یه کم بیشتر توضیح می دادی در مورد طرز کار دینامیک توی مایا. از اون کارهایی که گفتی (مثل goal و instancer) توی هودینی هم قابلیت انجامش وجود داره که علاوه بر اون کارا یه کم پیشرفته تر هم می شه با یه سری از نودها و گره ها و اسکریپ نویسی. تعداد گره های موجود در بخش دینامیک هودینی چیزی بیش از سیصد نود مختلف است که با اونها می شه هر چیز قابل تصوری رو ساخت. منتظر توضیحات بیشترتون هستم. آقا امین کجاش توضیح بدم ؟ در مورد هودینی شکی نیست که توی داینامیک عالیه من خودم قصد دارم چند وقت دیگه روش کار کنم چون باید برای اینکه اسم خودت رو داینامیک من بزاری باید خیلی چیزا بلد باشی و همچنین کار با نرم افزار هایی مثل هودینی که اصل کارشون روی داینامیک هست ولی اینو بدون آموزش هاش فعلاً خیلی کمه ، کار براش کمه ، اگه یه روزی بخوای توی یه جای درستو حسابی کار کنی باید نرم افزار و بخری و خودت بهتر می دونی قیمتش چقدره برای کسی که می خواد حرفه ای کار کنه باید با محیط کاملاً آشنا باشه که حداقل 3 الی 4 سال طول می کشه که هر چه وسعت برنامه بیشتر باشه طبیعتاً بیشتره درسته توی ایران پول نمی دیم کاری رو که در ایران سفارش می دن ارزون می خوان توقع کار با کیفیت هم ندارن ولی من خودم همیشه سعی کردم تا جایی ذهن می سه بزرگ فکر کنم تازه شاید به حداقل رسیدم سویچ کردن از یه نرم افزار به یه نرم افزار دیگه آسونه ولی حرفه ای شدن توش ... 3ehzad/ 17 تير 1388, 23:43راستی دوست من اقای amin4d اگه که برات مقدوره میتونی لینکه دانلود این برنامرو با کرکش بزاری تا بچه ها نصب کنن ببینن چه طوریه راستش من یکی که خیلی کنجکاو شدم .:. soroosh .:. 18 تير 1388, 02:28من فقط این و میدونم با تمام برنامه ها همه کار میشه کرد . یعنی تا زمانی که کد نویسی هست و ... هر کاری با هر برنامهای امکان پذیره ... پس ... masoud_warcraft 18 تير 1388, 07:21علي آقاي گل از بابت اينكه گفتم يك هفته كار كردي معذرت مي خوام.اشتباه پيش مياد ديگه.يك هيچ به نفع شما. آقا اون پست رو ويرايش كردم. masoud_warcraft 18 تير 1388, 09:06بچه ها يك چيزي بگم.مي دونم خيلي ها با اين ديد من كاملا مخالفم.من با اينكه براي نظرات دوستانمون احترام مي زارم اما اين نكته مثل يك بغضي توي گلوم گير كرده بود كه الان تركيد.:D ببينيد نرم افزارهاي زيادي يراي منظورهاي خاصي اومدن و من هم با استفاده از اونها مشكلي ندارم.مثلا Poser براي كاراكتر سازي آدماي تنبل خوبه.اگه يك عكس داشته باشين مي تونين گوشه چشم و دهانش رو مشخص كنين و خودش كاراكتر رو براتون مي سازه.از اين نرم افزاراي اين چنيني حيلي زياده.يا مثلا پلاگين هاي مختلف. پلاگينها خوبن اما اكثرا با هم مچ نيستن.مي دونين چرا؟چون مثلا يك كمپاني مي خواسته فلان كاررو بكنه بعد به يك تيم پول ميده كه همچين پلاگيني بسازن و بعد يك جاي مشابه با شرايط متفاوت ديگه كاربرد نداره. راستش من حدود 2 سالي هست كه بجز از موتورهاي رندر از هيچ پلاگيني استفاده نكردم.چون معتقدم كه آدم و تنبل مي كنه و در ضمن خيلي هم با هم مشكل دارن. اما نكته اي رو اشاره كنم Vue براي ساخت طبيعت عاليه.ZBrush براي مدلسازي غير ارگانيك عاليه و مي تونين باهاش به نتايجي برسين كه شايد با مايا ديرتر برسين.هوديني در دايناميك شايد قويتر از مايا باشه. اما بنظر من در يك كار حرفه اي آدم بايد اصول پايه رو ياد بگيره و بقيه چيزها رو خودش با همون اصول بسازه.البته گفتم اين عقيده من مخالفان زيادي داره. در ضمن يكي از خدايان مايا دايناميك آقاي حبيب زرگر پور هست اگه مي خواين بريم از ايشون هم يك سوالي بكنيم:D:) Amin 4D 18 تير 1388, 10:38mkf.cgi جان درسته که مکس قویه ولی در برابر هودینی و مایا در حد خیلی پایینی قرار داره. کارایی رو که با مایا یا هودینی انجام می شه رو توی مکس یا نمیشه انجام داد یا خیلی سخته و یا باید با پلاگین اونا رو انجام داد که اینم محدودیت های زیادی داره، در مورد این که چرا سینما فردی اینقدر شبیه بادی پینت هست هم باید بگم شرکت ماکسون یه نرم افزار بزرگ داره به اسم سینما فردی که بادی پینت یکی از زیر شاخه های سینمافردیه پس بادی پینت شبیه سینما فردیه نه سینما فردی شبیه بادی پینت. سروش جان در مورد حرف شما هم (هر کاری با هر برنامهای امکان پذیره) باید بگم که اصلا درست نیست. شاید بشه یه قابل�
این صفحه را در گوگل محبوب کنید
[ارسال شده از: سایت ریسک]
[مشاهده در: www.ri3k.eu]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 1755]
صفحات پیشنهادی
maya یا houdini -
maya یا houdini maxscript 01 شهريور 1389, 18:05با سلام به همه: می خواستم این بحث در همین تاپیک به پایان برسونیم برای همین می ریم سراغ بحث. خیلی ها میگن ...
maya یا houdini maxscript 01 شهريور 1389, 18:05با سلام به همه: می خواستم این بحث در همین تاپیک به پایان برسونیم برای همین می ریم سراغ بحث. خیلی ها میگن ...
Autodesk Maya Unlimited 2009 -
20 ا کتبر 2008 – Autodesk Maya Unlimited 2009 --Autodesk Maya Unlimited 2009 ... effects such as the Houdini software so that everyone Depressed for a long ...
20 ا کتبر 2008 – Autodesk Maya Unlimited 2009 --Autodesk Maya Unlimited 2009 ... effects such as the Houdini software so that everyone Depressed for a long ...
اينهم آخرين كار من با Maya Paint Effect -
در مورد Paint Effect هم توی پست Houdini or Maya یه توضیح بده خواهشا. masoud_warcraft 20 تير 1388, 20:02خوب توي پستهاي قبلي يك توضيحاتي راجع به ابزار ...
در مورد Paint Effect هم توی پست Houdini or Maya یه توضیح بده خواهشا. masoud_warcraft 20 تير 1388, 20:02خوب توي پستهاي قبلي يك توضيحاتي راجع به ابزار ...
فيلم هاي كه با maya ساخته شده -
فيلم هاي كه با maya ساخته شده --t=29114 >فيلم هاي كه با maya ساخته شده ToFaN 26 اسفند 1383, 18:39سلام آقا فيلم هاي كه با مايا ساخته شده اگه ... Houdini or Maya - ...
فيلم هاي كه با maya ساخته شده --t=29114 >فيلم هاي كه با maya ساخته شده ToFaN 26 اسفند 1383, 18:39سلام آقا فيلم هاي كه با مايا ساخته شده اگه ... Houdini or Maya - ...
harage cd of Maya & Cinema4d&... -
--harage cd of Maya & Cinema 4d&... hrsp 21 ارديبهشت 1386, 12:37CD`s Of ... Software of Houdini :3500 22.dvd of Cinema 4d(Modeling) :4000 23.Tutoral of ...
--harage cd of Maya & Cinema 4d&... hrsp 21 ارديبهشت 1386, 12:37CD`s Of ... Software of Houdini :3500 22.dvd of Cinema 4d(Modeling) :4000 23.Tutoral of ...
maya قويتره يا 3d max ? -
--t=15127 >maya قويتره يا 3d max ? ... برنامههای فوق پیشرفته و واقعاً عالی مانند Houdini eqbal 07 مرداد 1383, 19:28شما به كاربرد هر نرم افزار دقت داشته باشيد.
--t=15127 >maya قويتره يا 3d max ? ... برنامههای فوق پیشرفته و واقعاً عالی مانند Houdini eqbal 07 مرداد 1383, 19:28شما به كاربرد هر نرم افزار دقت داشته باشيد.
شبیه سازی شکلات -
شبیه سازی رو تو Realflow و Houdini انجام دادم و رندرو با Maya و کامپوزیت با Nuke. wild-mans 25 فروردين 1389, 00:17سلام نرمی کار و ظرافت کار خیلی خوبه ولی ...
شبیه سازی رو تو Realflow و Houdini انجام دادم و رندرو با Maya و کامپوزیت با Nuke. wild-mans 25 فروردين 1389, 00:17سلام نرمی کار و ظرافت کار خیلی خوبه ولی ...
Maya 2011 Hotfix 3 -
Maya 2011 Hotfix 3 --Maya 2011 Hotfix 3 HamidBN 17 مرداد 1389, 00:59برای دانلود می تونین برین تو این صفحه فقط نمی دونم ... مشکل در licence نرم افزار houdini - ...
Maya 2011 Hotfix 3 --Maya 2011 Hotfix 3 HamidBN 17 مرداد 1389, 00:59برای دانلود می تونین برین تو این صفحه فقط نمی دونم ... مشکل در licence نرم افزار houdini - ...
Partical Fluide--------SideFX Houdini 10 - - واضح
مطمئنا برای افرادی که قصد تغییر نرم افزار یا شروع یک نرم افزار رو دارن Houdini و XSI انتخواب هایی بی نظیر اما سخت خواهند بود و 3ds max یا Maya انتخوابهایی ...
مطمئنا برای افرادی که قصد تغییر نرم افزار یا شروع یک نرم افزار رو دارن Houdini و XSI انتخواب هایی بی نظیر اما سخت خواهند بود و 3ds max یا Maya انتخوابهایی ...
syflex for maya 2008 -
اما برای کسی که با Syflex عادت کرده و نتایج دلخواهش رو به دست میاره ، Syflex طبیعتا بهترین انتخابه چه در Maya چه در XSI چه در Lightwave و Houdini. علی پورصمدی ...
اما برای کسی که با Syflex عادت کرده و نتایج دلخواهش رو به دست میاره ، Syflex طبیعتا بهترین انتخابه چه در Maya چه در XSI چه در Lightwave و Houdini. علی پورصمدی ...
-
گوناگون
پربازدیدترینها