تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 9 آبان 1403    احادیث و روایات:  ghhhhhh
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

سایبان ماشین

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

موسسه خیریه

واردات از چین

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

irspeedy

درج اگهی ویژه

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

زانوبند زاپیامکس

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

خرید بلیط هواپیما

بلیط اتوبوس پایانه

قیمت سرور dl380 g10

تعمیرات پکیج کرج

لیست قیمت گوشی شیائومی

خرید فالوور

پوستر آنلاین

بهترین وکیل کرج

بهترین وکیل تهران

اوزمپیک چیست

خرید اکانت تریدینگ ویو

خرید از چین

خرید از چین

تجهیزات کافی شاپ

نگهداری از سالمند شبانه روزی در منزل

بی متال زیمنس

ساختمان پزشکان

ویزای چک

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1824927603




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

(OBJ) - یه مشکل برای ساختن UV texture و Polymodel -


واضح آرشیو وب فارسی:سایت ریسک: (OBJ) - یه مشکل برای ساختن UV texture و Polymodel hooman_designx 12 مهر 1387, 16:02سلام به همه ی دوستان من دو تا مشکل دارم ! تازه دارم با مایا کار میکنم اونم اینک که : یه مدل تو مکس طراحی کردم به فرمت obj سیو کردمش بعد اونو تو مایا آوردم حالا وقتی میخوام texture بهش بدم (تکستچر رو تنظیم کنم) error میده مگه باید یه جسم poly یا غیره انتخاب کنی بعد شروع کنی ! منم مجبورم که مدلم رو convert کنم اما به هیچی تبدبل نمیشه ! و یه مشکل دیگه هم دارم وقتی مدل رو تو مایا آوردم با زدن کلید 3 روی کیبرد مدلم smooth میشه ولی موقع رندر به حالت اولش (1) در میاد چی کار کنم درست شه ؟ خیلی هم واجبه کمکم کنید . ممنون میشم maya 22 13 مهر 1387, 19:19سلام دوست عزیز کلید 3 روی کیبرد مدل را smooth نمی کند باید از قسمت mesh --> smooth را بزنید شما مدل خود را با این پسوند خروجی بگیرد مشکلتون حل میشه (FBX) mosy252 01 دي 1387, 14:02mental ray 2008 کلید 1 2 3 رو نمیشناسه.ولی mental ray for maya 2009 میشناسه و با subdivision مشکلی نداره.وقتی توی max می خوای export کنی باید poly اکسپرت کنی.




این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: سایت ریسک]
[مشاهده در: www.ri3k.eu]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 807]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن