واضح آرشیو وب فارسی:سایت ریسک: چطور یک فلش بهینه درست کنیم hassan_kahrizy 06 شهريور 1387, 10:33بسمه تعالی با سلاممن تا به حال هرچی فلش طراحی کردم برایم بهینه بودن میزان استفاده از حافظه و سی پی یو مهم نبوده ولی الان نیاز دارم که درحالی که از افکت های زیبا استفاده می کنم فلشم بهینه باشد. برای این منظور چه چیزی پیشنهاد می کنید: منظورم اینه که از چه افکت های استفاده کنم؟ چطور مدیریت حافظه بکنم؟ کد نویس کنم بهتره یا نه؟ با تشکر hassan_kahrizy 08 شهريور 1387, 15:23بسمه تعالی آقایون کسی نظری نداره shirini_forush 10 شهريور 1387, 20:31دوست عزیز سوالتون خیلی گنگه. اما در مجموع چیزی که قطعیه اینه که اگر خودتون کد بزنید و خوب کد بزنید خیلی بهتر از effect های آمادست. مرحله ی اول برای خوب جواب گرفتن خوب سوال کردنه. شاد باشید hassan_kahrizy 11 شهريور 1387, 00:21بسمه تعالی با سلام ببخشید سوالم خیلی واضحه باید یک فلش طراحی کنم که در حالی که زیباست بهینه هم باشد بهینه در استفاده از سی پی بو و حافظه چه اصولی رو در این زمینه توصیه می کنید با تشکر mohammadfard 11 شهريور 1387, 01:04با سلام خدمت شما دوست عزیز دوست عزیز آقا حسن . من با توجه به مطالبی که خوانده ام و یک خورده تجربه ای که توی فلش دارم نظرمو میگم و این موارد به صورت کلی می باشد حال می تونید در طراحی فلش خودتون از موارد زیر استفاده کنید 1- فلش رابطه خوبی با Bitmap ندارد و بیشتر توصیه می کنه که از Vector ها استفاده کنید 2- onEnterFrame و onMouseMove های بی مورد پدر CPU رو در می یاره پس فقط در مواقع لزوم از این Event ها استفاده کنید . 3- استفاده از تابع setInterval هم توصیه نمی شه . البته این تابع رو بیشتر حرفه ای ها و اکشن کارها استفاده می کنن . 4- استفاده از دیزالو یا بازی با Alpha ی مووی کلیپ ها باعث کند شدن می شود 5- اجرا شده چندین مووی کلیپ همزمان با هم 6- استفاده از تابع eval برای ارزیابی مقادیر . به جای این تابع می تونید از دسترسی آرایه ای کمک بگیرید 7- اگر متغییری وجود دارد که از اون استفاده نمی کنید حتما اون رو delete کنید. 8- استفاده از نام های طولانی برای توابع و متغییر ها باعث کند شدن فایل می شه پس تا حد امکان نام ها را کوتاه در نظر بگیرید 9- از فراخوانی مکرر توابع در حلقه ها خودداری کنید و به جای فراخونی مکرر توابع بدنه توابع را در حلقه قرار دهید منظور از حلقه ، حلقه های تکرار مانند for,While و .. است . 10- اگر برنامه شما احتایج به یکسری توابع دارد که برای انجام محاسباتی باید مورد استفاده قرار گیرد ابتدا توابع موجود در AS رو چک کنید و در صورتی که وجود نداشت سپس خودتان اون تابع رو بنویسید چون توابعی که کاربر می نویسد کندتر از توابع توکار فلش اجرا میشه . 11- Import Runtime Sharing رو هیچوقت فراموش نکنید که هم توی بهینه سازی فایل ها کمک می کنه هم قدرت ویرایش در پروژهای بزرگ رو دو چندان می کنه 12- کلام آخر هم اینکه همانطور که دیگه همه می دونن AS3 چندین برابر از AS2 سریعتره پس ......
این صفحه را در گوگل محبوب کنید
[ارسال شده از: سایت ریسک]
[مشاهده در: www.ri3k.eu]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 2363]