تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 6 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):مؤمن هنگام بى نيازى شكر مى گزارد و منافق هرگاه بى نياز شود طغيان مى كند.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

تسمه تردمیل - روغن تردمیل

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

خرید یخچال خارجی

ویترین طلا

کاشت پای مصنوعی

مورگیج

میز جلو مبلی

سود سوز آور

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

مبلمان اداری

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1802244912




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

کار دورنگ و چگونگی تحویل کار به چاپخونه؟ -


واضح آرشیو وب فارسی:سایت ریسک: کار دورنگ و چگونگی تحویل کار به چاپخونه؟ arashs 07 بهمن 1386, 22:07برای تحویل کار دورنگ به چاپخونه باید چیجوری عمل کرد؟! 1. کار را در نرم افزار مربوطه با همون دو تا رنگ نهایی که معمولا یکی مشکی و دیگری یک رنگ پانتون هستش می بندیم و تحویل چاپخونه میدیم... 2. کار را با دو رنگ از چهار رنگ اصلی می بندیم، مثلا با مشکی و سایان، و بعد تو چاپخونه اون نمونه رنگ نهایی رو میدیم بسازن و جایگزین رنگ سایان کنن. به نظر من روش اول اصولی تر هستش، چون اگه اینطور نبود، چرا در نرم افزارهایی مثل ایندیزاین امکانات مدیریت رنگ رو در این سطح می ذاشتن؟ ولی از اون طرف یه کسی که تو کار دو رنگ تجربه داشت به من گفت که همیشه روش دوم رو انجام میده. حالا میخوام بدونم نحوه تحویل کار دورنگ به طور معمول چه شکلیه؟ من دو جای مختلف کارهای مختلفی را با روش اول تحویل دادم. اولی بدون هیچ مشکلی رفت و چاپ شد، ولی چاپجی دومی بهم میگه باید کار را با روش دوم انجام میدادم و کوتاه هم نمیاد!!!!!!!:neutral: lpi 09 بهمن 1386, 12:33سلام دوست من نکته ای که در اینجا برای انتخاب یکی از 2 راهی که شما عنوان کردی وجود داره این هست که چگونه ما در نهایت به 2 زینک برسیم. این مساله به ظاهر جدا از فرآیند طراحی نیست ولی اونچه که مهمه این هست که آیا سیستم تفکیک رنگی که لیتوگرافی یا چاپخونه برای خواندن فایل طرح شما و جدا سازی رنگ ها استفاده می کنه آیا توانایی تبدیل پروفایل رنگی که شما برای طرحت در نظر گرفتی رو بصورت صحیح داره ؟ و بعد هم اینکه اصولا باید دید که روتین کار اونها که در واقع تسلط اون ها رو هم نشون می ده چی هست. تا جایی که من اطلاع دارم روش دوم رو که شما عنوان کردی بیشتر به سمتش می رن چون واقعا هم شما قصد داری مقدار رنگ ها رو بر رویه 2 تا زینک مشخص کنی که البته وقتی شما اون ها رو رویه 2 زینک و بر اساس رنگ های پروسس (یا همون cmyk ) مشخص می کنی هم مقدار رنگ ها رو مشخص کردی و هم اینکه با توجه به اصل وجود زاویه ترام ها برای روی هم قرار گرفتن صحیح 2 تا رنگ مختلف تعیین کردی که اون 2 رنگ شما نسبت به هم چگونه چاپ بشن. اما همه این ها به این معنی نیست که روش اول عملی نیست. در روش اول مبنای کار شما باید تعیین 2 تا رنگ باشه. منتها در این روش و در نرم افزاری که در اون طراحی می کنی باید دقیقا نوع رنگ مشخص بشه. به همین خاطر هم یک بخش زیادی از سیستم مدیریت رنگ در نرم افزار های طراحی به مشخص کردن سیستم های رنگ اسپات یا موضعی و اختصاص پیدا کردن. اما به هر حال با توجه به مطالبی که گفتیم بهترین رویکرد این هست که شما نوع طراحی خودت رو از قبل با روش روتینی که لیتوگرافی یا چاپخونه اعمال می کنه تنظیم کنی تا مشکلی پیش نیاد. (البته می دونم که گاهی سخته). ولی در کل خیلی نکته خوبی رو مطرح کردی که بالاخره مشخص بشه تکلیف چیه ! اگر من هم احیانا به مطالب دیگه ای برخوردم حتما خبرت می کنم. موفق باشی امین زردوزی mehdinasiri 03 اسفند 1386, 22:00با اجازه امین جان ما هم چند خطی تجربه عملی خودمون رو بیان کنیم. این مشکل 2 رنگ یا 3 رنگ بستن فایل بحث جالبی هست من خودم قرار شد برای چهارمین همایش تجارت الکترونیکی سربرگ 2 رنگ بزنم با ترام.کار رو 4 رنگ دادم به امید اینکه لیتوگرافی 2 زینک برای من بگیره اما زنگ زدن که نمیشه از دوستی سوال کردم و به نتیجه رسیدم. - جواب این گونه بود که شما یک کار رو در حالت CMYK طراحی می کنی.(عکس زیر همان رنگ و ترامی است که من در پاکتم استفاده کرده بودم آبی و مشکی) - به پالت channels میری و دو رنگی که زینک نمی خواهیم رو پاک می کنیم. برای کار من که آبی و مشکی بود Yellow , Magenta رو پاک کردم و فقط Black , cyan موندن و در نتیجه 2 زینک گرفتم عکس شماره 1 کار رو در حالت CMYK می بینی عکس شماره 2 کار رو 2 رنگ می بینی - برای مشکی مطلق از مشکی فوتوشاپ استفاده نکن می بینی مشکی من مشکی نیست شما از 0 0 0 100 استفاده کن - کل کار رو طراحی کن بعد 2 رنگ کن چون کارت Flat میشه - و فایل Tiff تک لایه میدی برای زینک




این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: سایت ریسک]
[مشاهده در: www.ri3k.eu]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 818]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن