واضح آرشیو وب فارسی:سایت ریسک: Balcony Design DIMO 09 آبان 1386, 10:57این هم یکی دیگه از کارهای من با max،رندر توسط vray . Khaled_n2o 11 آبان 1386, 08:13سلام من یه تازه کارم و از این کار خیلی خوشم اومد میونی آموزش این کار رو بزاری مرسی vahid_3d 11 آبان 1386, 10:17عالیه دوست من. من خیلی وقت بود که به انجمن 3d سر نزده بودم و حالا که دوباره بر گشتم دارم پیشرفت ها رو می بینم. خوب در مورد کارت باید بگم : 1- منظره پشتش رو خوب انتخاب کردی. 2- صندلی ها زیادی همرنگ با زمینش شده. 3- بهتر بود برای طبیعت از مدل های قدیمی یا حد اقل این قدر مدرن نباشد. 4- اون تخته ها رو هم کمی بهترش بکن ، کمی غیر طبیعی هستش. در کل :D GFX Master 12 آبان 1386, 02:23روي نور صحنه بايد بيشتر كار كني. الان نور عكسي كه بعنوان بك استفاده كردي با نور محيطت تفاوت داره. DIMO 13 آبان 1386, 16:153- بهتر بود برای طبیعت از مدل های قدیمی یا حد اقل این قدر مدرن نباشد. vahid_3d منظورت رو نمگیرم؟ سلام : دستتون درد نکنه بابت نظرهای کارسازتون،چشم تمام ایرادها رو درست میکنم خودمم یه قرمزیه خاصی رو احساس میکردم تو محیط تراس فکر کنم از reflect Evirnoment باشه در هر صورت درستش میکنم امید وارم فایل مکس این یکی کارم مثل کار قبلی خراب نشده باشه.ممنون DIMO 13 آبان 1386, 20:42Khaled_n2o فکر کنم به این آدرس یه سر بزنی برای شروع بد نباشه. meysam_flash 13 آبان 1386, 21:26سلام به همه dimo جان سلیقت قشنگه.رو map نرده ها بیشتر کار کن. DIMO 13 آبان 1386, 23:32اینم کار دوم (ویرایش شده) <----- فارسی را پاس بداریم . :wink: reflect کف رو برداشتم خواستم ببینم چه جوری میشه دیدم با حال شد دیگه بهش دست نزدم اون رنگ قرمزی هم،البته طبق احساس خودم که محیط تراس رو در بر گرفته بود تقریباً رفع شده اینطور نیست.؟ meysam_flash خیلی ممنون از نظرت ببین خوب شده یا نه؟ DIMO 18 آبان 1386, 13:34کسی نظری نداره؟ designer_3d 18 آبان 1386, 13:38جالبه ولی غیر طبیعی اولا چرا اینقدر کوچک رندر گرفتی ؟ اینطوری 50% کارت مشکل دار دیده میشه. ترکیب بندیت خوبه. نور پردازی و رندرت ضعیفه DIMO 18 آبان 1386, 18:31جالبه ولی غیر طبیعی اولا چرا اینقدر کوچک رندر گرفتی ؟ اینطوری 50% کارت مشکل دار دیده میشه. خیلی ممنون که این نکته رو به من گوشزد کردی. راجع به نورپردازی و رندر هم اگه نظری برای بهتر شدنش داری ممنون میشم بیان کنی. DIMO 20 آبان 1386, 06:12کسی نظری برای بهتر شدنش نداره؟ amin2001 20 آبان 1386, 07:56سلام خیلا خوبه من که خوشم اومد اگر یک سرس عکس از 3Dsmax بدی میتونم کمکت کنم منظورم ScreenShot هستش DIMO 20 آبان 1386, 10:00ممنون amin جان، منظورت عکس از محیط این کار تو مکسه ؟ amin2001 20 آبان 1386, 10:42بله دقیقآ Light Catch رو چند گذاشتی ؟ DIMO 20 آبان 1386, 11:47Light cach subdivs=1000،این هم یه screenshot از کار. amin2001 20 آبان 1386, 14:24VraySun نیاز داری Light catchرو بزار روی 1300 البته این نظر منه DIMO 20 آبان 1386, 16:12اون جاهایی که vray light گفتی بزارم،دیوار هست دیوارها رو بر دارم یا لایت ها رو ببرم داخل فضا؟ mostafa_az 20 آبان 1386, 16:41صندلی ها زیاد طبیعی به نظر نمیرسن. اما در کل کار زیبایی شده. تبریک میگم مخلصیم مصطفی pythoN 20 آبان 1386, 17:44هنوز یه مقدار کار داره . مخصوصا نورپردازی . اون بکگراند هم ارزش کارت رو پائین اورده سعی کن توی انتخاب بکگراند دقت کنی . ولی سلیقت خوبه ها :) amin2001 20 آبان 1386, 19:00اون جاهایی که vray light گفتی بزارم،دیوار هست دیوارها رو بر دارم یا لایت ها رو ببرم داخل فضا؟ اگه دیوار تو عکس میفته که دس نزنش ولی اگه نمیفته Delete کنش اگر تو عکس مسفته Vraylightرو در جایی کا دیوار نیست قرار بده و دقت کن که نورش زیاد نباشه نور دهی اصلی توسط Vraysun باید انجام بگیره Mb 3d 20 آبان 1386, 22:51جالب شده ......:) دومی خیلی بهتر شده ....... به نظرم چون ریزولیشن bacground ات کم بوده رندرهای کوچیک گرفتی...... DIMO 21 آبان 1386, 00:52سلام دستتون درد نکنه این کوچک در اومدن رندر فلسفه داره: این کار کوچیک شد چون یه کار قبل از این انجام میدادم که به رندر کوچیک نیاز داشت این کار هم بعد از اون کار قبلی انجام دادم دیگه تو دو تا رندر( Balcony Design )فراموش کردم رندر رو بزرگ بگیرم،که این فراموشی هم فلسفه خودش رو داره،میتونم بگم خستگی:cry: از مو ضوع هم پرت شدم بچسبیم به این کار دست همگی درد نکنه. DIMO 21 آبان 1386, 18:13این هم یکی دیگه با تغییرات تقریباً اساسی و زیر بنایی،amin جان برای background از روش تو استفاده کردم،ایده باهالی بود،ایول. amin2001 21 آبان 1386, 18:24خیلی خوب شد ایول ما 4کریم بنظرم روش بهتریه (: pythoN 22 آبان 1386, 17:43خیلی بهتر شد اما هنوز بکگراندت مشکل داره . خیلی مشخصه که عکسه . ( به قسمتی که دیوار از بکگراند جدا میشه دقت کن ) موفق باشی . DIMO 22 آبان 1386, 21:00سلام: خیلی ممنون از نظرت pythoN جان نظری، برنامه ای،کاری،ترفندی چیزی داری برای تعدیل background ؟ amin2001 23 آبان 1386, 09:21سلام ببین تو Background رو با Plane نباید بسازی از یک Sphere استفاده کن به EditPoly تبدیل کنش و بعد FlipNormal mohsen.rajabi 23 آبان 1386, 10:24به نظر من که چیزی سر در نمیارم دومی بهتره تو اولی رنگ قرمز همه جا رو گرفته بود pythoN 24 آبان 1386, 16:20Dimo جان شما که اینهمه زحمت برای اینکار میکشی . میتونی اون منظره رو هم ایجاد کنی که هم نتیجه کار رو لذتبخش تر میکنه هم متکی به عکس نیستی . بکگراندی که داری شامل چند درخت ، جاده و یک خانه میشه ( مثلا ) خب این چیز سختی نیست درسته . واقعا توی نتیجه کار تفاوت رو احساس میکنی . البته باز هم انتخاب با خود شماست . موفق باشی DIMO 26 آبان 1386, 19:13از همگی ممنون کار جدید رو تا چند روز آینده upload میکنم،در ضمن amin جان منظورت از FlipNorma همون قسمت normal تو modify هست دیگه،اگر که منظورت این نیست یه توضیحات بیشتری بدی ممنون میشم. amin2001 26 آبان 1386, 20:46Flipدر قسمت Polyودر EDITPOLY بارا اینکه سطح رو برگردونی DIMO 29 آبان 1386, 11:49این کار منه و فکر نکنم دیگه وقت بکنم حذف و اضافه ای رو درونش درج کنم ولی دلیل نمیشه که از نظر های شما محروم بشم پس در دادن نظر های خودتون دریغ نکنید.ممنون amin2001 29 آبان 1386, 13:08آفرین آلیه فقط نور خورشید خیلی قویه pythoN 30 آبان 1386, 18:25خیلی بهتر شد . اما هنوز دوتا مشکل داره که توی کارای بعدیت روش دقت بیشتری کن . 1. استفاده نکردن از عکس برای هجمی به این بزرگی از فضا . 2. رفلکت های فلزات . موفق باشی .
این صفحه را در گوگل محبوب کنید
[ارسال شده از: سایت ریسک]
[مشاهده در: www.ri3k.eu]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 268]