تبلیغات
تبلیغات متنی
محبوبترینها
بارشهای سیلآسا در راه است! آیا خانه شما آماده است؟
بارشهای سیلآسا در راه است! آیا خانه شما آماده است؟
قیمت انواع دستگاه تصفیه آب خانگی در ایران
نمایش جنگ دینامیت شو در تهران [از بیوگرافی میلاد صالح پور تا خرید بلیط]
9 روش جرم گیری ماشین لباسشویی سامسونگ برای از بین بردن بوی بد
ساندویچ پانل: بهترین گزینه برای ساخت و ساز سریع
خرید بیمه، استعلام و مقایسه انواع بیمه درمان ✅?
پروازهای مشهد به دبی چه زمانی ارزان میشوند؟
تجربه غذاهای فرانسوی در قلب پاریس بهترین رستورانها و کافهها
دلایل زنگ زدن فلزات و روش های جلوگیری از آن
خرید بلیط چارتر هواپیمایی ماهان _ ماهان گشت
صفحه اول
آرشیو مطالب
ورود/عضویت
هواشناسی
قیمت طلا سکه و ارز
قیمت خودرو
مطالب در سایت شما
تبادل لینک
ارتباط با ما
مطالب سایت سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون
مطالب سایت سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون
آمار وبسایت
تعداد کل بازدیدها :
1836103048
سوال در مورد نوردهی -
واضح آرشیو وب فارسی:سایت ریسک: سوال در مورد نوردهی Milo 07 مهر 1386, 12:06سلام : می بخشید من یک سوال داشتم ، من یک دشت ساختم که درخت و چمن و ... داره . یک نور مهتاب هم بالای این فضا قرار دادم . حالا مشکل اینجاست که درخت ها و رودخونه وسط کار به اضافه خونه و ... که داخل این قضا قرار داده شده از لحاظ نور مشکل داره ولی چمنی که روی سطح زمین هستش خیلی روشنه !!!! می خواستم یکمی راهنماییم کنید که چطوری می تونم رنگ این چمن ها رو تیره کنم . این رو هم بگم که من رنگ خود چمن رو خیلی تیره در نظر گرفتم فقط وقتی که نور روی اون قسمتها قرار می گیره رنگشون خیلی روشن میشه !!! با تشکر Sherlock_Holmes 07 مهر 1386, 22:20چند تا نور و چه نوع نورايي گذاشتي؟ شايد اگه از بخش Include و Exclude استفاده كني بشه. ميتوني واسه چمن يه نور و براي بقيه نور ديگه اي تعريف كني. يعني نوري كه مال درختها و خونه هست بري تو بخش include و exclude ش و بگي كه به چمن نتابه! براي چمن يه نور كمرنگ و ملايم بذاري كه با بقيه كاري نداشته باشه... تو متريال چمن هم دقت كن شايد تنظيم كرده سطح گسترده اي بازتاب داشته باشه... راستي كارت هم خيلي جذاب و قشنگه... من دوست داشتم... ادامه بده و كار نهايي رو بذار تو گالري... موفق باشي... ghaffardorostan 08 مهر 1386, 12:08دوستمون شرلوک راست میگه بنظر من گزینه shadow رو هم برای نورها فعال کن البته موارد بالا رو هم رعایت کن نتیجه می گیری ضمنا چمنهات خیلی قشنگه با چی درست کردی؟ Milo 11 مهر 1386, 01:14خیلی ممنون ار راهنمایی های شما ghaffardorostan و همچنین آقای شرلوک ، فکر می کنم دیگه کم کم کارم داره تموم میشه . و خوب قشنگ هم شده. دوستمون شرلوک راست میگه بنظر من گزینه shadow رو هم برای نورها فعال کن البته موارد بالا رو هم رعایت کن نتیجه می گیری ضمنا چمنهات خیلی قشنگه با چی درست کردی؟ من چمنها رو با Hiar and fur ساختم و سوال هام رو هم معمولا از بچه های خوب و فعال همین فروم می پرسم . دست همشون درد نکنه . واقعا خیلی زحمت می کشند که هم جواب سوالهای بچه ها رو می دند و هم اینکه مطالب آموزشی زیادی رو تهیه می کنند و اینجا قرار می دهند. :oops: دست همشون درد نکنه . بخصوص Sherlock_Holmes ، hamed_ddd ، ali_3dtech ، ehsan_3dmax و ... Milo 11 مهر 1386, 01:26چند تا نور و چه نوع نورايي گذاشتي؟ شايد اگه از بخش Include و Exclude استفاده كني بشه. ميتوني واسه چمن يه نور و براي بقيه نور ديگه اي تعريف كني. يعني نوري كه مال درختها و خونه هست بري تو بخش include و exclude ش و بگي كه به چمن نتابه! براي چمن يه نور كمرنگ و ملايم بذاري كه با بقيه كاري نداشته باشه... راستش من 3 تا نور از نوع omni گذاشتم دو تا برای نور مهتاب که داخل آب انعکاسش پیداست و یکی هم برای اینکه آسیاب و خونه کنار آسیاب خیلی تاریک بود . تو متريال چمن هم دقت كن شايد تنظيم كرده سطح گسترده اي بازتاب داشته باشه... رنگ چمن هام خیلی تیره است ، تقریبا می شه گفت به طرف سیاه تمایل داره ... نمی دونم بازهم تغییرش می دم ببینم چی می شه ؟ راستي كارت هم خيلي جذاب و قشنگه... من دوست داشتم... ادامه بده و كار نهايي رو بذار تو گالري... موفق باشي... ممنون نظر لطفتون هست راستش رودخونه وس کار رو از روی یه نمونه آماده نگاه کردم و سعی کردم خودم یکی شبیه اون رو بسازم ، خیلی شبیه نشد ولی خوب زیاد هم بد نشد. آسیاب را هم + خونه کنارش از روی یک عکس دیدم و ساختم . امیدوارم که آخرش اون چیزی بشه که دوست دارم . :) Sherlock_Holmes 12 مهر 1386, 02:04رنگ چمن هام خیلی تیره است ، تقریبا می شه گفت به طرف سیاه تمایل داره ... نمی دونم بازهم تغییرش می دم ببینم چی می شه ؟ نه رنگ رو نميگم... specular level و glossiness رو ميگم... مقدار شون چقدره؟ كم كن ببين بهتر ميشه... امیدوارم که آخرش اون چیزی بشه که دوست دارم . حتما ميشه... ادامه بده... موفق باشي... Milo 20 مهر 1386, 20:47می بخشید ، راستش من این قسمت exclude و include رو برای نور پیدا نکردم . میشه بگید کجاست ؟ من برای کارم نور omni گذاشتم . نمی دونم شما منظورتون کجا بوده ؟ میشه یه کی راهنماییم کنید ؟ هر کجای این کار رو درست می کنم یه جای دیگش مشکل براش ایجاد می شه .... :cry: می بخشید Milo 20 مهر 1386, 20:50نه رنگ رو نميگم... specular level و glossiness رو ميگم... مقدار شون چقدره؟ كم كن ببين بهتر ميشه... موفق باشي... مفادیر این قسمتها رو هم کم و زیاد کردم تغییری در کارم ایجاد نشد . :cry: نمی دونم چیکارش کنم :sad: ali3dtech 20 مهر 1386, 23:20سلام دوست عزیز. مشکل خیلی سادس. فقط کافیه که شما برید توی قسمت Material Parameters و مقدار Specular در مودیفایر Hair and Fur ای که به سطح دادین رو به صفر نزدیک کنین. این پارامتر برای مقدار بازتاب نور هستش که هرچی بیشترش کنی میزان تاثیر نور بر روی اون جسم بیشتر میشه و باعث میشه که اون چمنها روشنتر از اون چیزی که باید باشن نشون داده بشن. البته اینو آقای شرلوک هم گفتن ولی من که امتحان کردم کاملا درست شد. نمیدونم چرا گفتین نشده. بهتره اصلا مقدارشو صفر کنین بعد تغییر رو ببینین. درضمن شاید بهتر باشه که رنگه Specular Tint رو هم یه خورده تیره تر کنی. اینم رنگیه که به جسم(چمنها) میخوره یعنی رنگی که تاثیره خودشو بعد از برخورد کردن نور به همون چمنها داره. *** کارتون هم خیلی قشنگ شده. فقط به نظرم اگه به اون رودخونه مودیفایر Noise بدین جالبتر در بیاد. راستی اگه تونستی یه جلوه "مه" هم به صحنه بده که دیگه خیلی قشنگتر میشه.:wink: *** منتظره نتیجه هستیم. Milo 21 مهر 1386, 17:26آقا دست شما درد نکنه ...................... اینهمه راهنمایی هاتون خیلی خیلی خیلی .... کمکم کرد . به خدا شرمنده همتون هم :oops: خوب حالا میرم سره اینکه ببینم چطوری می شه یک قضای مه آلود براش بسازم :) امیدوارم خیلی خوشگل بشه ... حالا اگه میشه نظرتون رو تا اینجاش برام بگید ممنون می شم ... :wink: Sherlock_Holmes 21 مهر 1386, 19:11عالي شد چمنها ... خسته نباشي... چه كردي ... شماكه گفتي با specular هم نشد... به هر حال خيلي خوب داره ميشه... فقط در و پنجره خونه جريانش چيه؟ boolean ميخواستي بكني نكردي؟ چون مثل اينكه باز نيست فقط يه box گذاشتي جاش.... مه هم پيشنهاد عالييه.... ادامه بده... Milo 21 مهر 1386, 19:26اول که شرمنده ، من یک کمی بی توجهی داشتم . قسمتی رو که شما فرموده بودید مربوط به exclude و .. پیدا کردم و دیدم نوری که در صحنه گذاشتم داره فقط به چمن هام می تابه !!!! و در ضمن اینکه اون قسمت رو اصلاح کردم همونطور که جناب ali_3dtech هم فرمودند و همچنین شما specular رو صفر کردم و همچنین glossiness اون رو هم روی کمترین مقدارش قرارش دادم. :D حالا امید وارم برای " مه " باز دچار مشکل نشم . :wink: وگرنه باز ... شرمنده می شم . اون خونه هم خوب یکمی نا تکمیله ، قراره براش پنجره شیشه ای بزارم ، یکم کارم سخت می شه ولی عوضش تجربه خوبیه . :) ممنون از همه تون ،واقعا دستتون درد نکنه ... hamed-ddd 22 مهر 1386, 12:13از تمام بچه ها ممنونم که به دوستانشون کمک میکنند من یه فکر برای ترکیب بک گراند با مه دارم که ممکنه کمکت کنه امروز یه مقدار بخش اپلود تصاویر ایراد داره همه رو برات یه جا میفرستم از اینجا () بگیرش اول دوربین رو انتخاب کن حالا به تصویر شماره 1 نگاه کن باید تیک مربوط به enviroment range رو فعال کنی...دقت کن که عدد near شروع محو شدگی در مه رو تعیین میکنه و عدد far هم به این معنیه که اشیا دیگه از اینجا به بعد کاملا در مه محو خواهند شد ....به عکس شماره 2 نگاه کن کاملا متوجه میشی .... شما باید یک تصویر برای بک گراند درست کنید ....میتونید از gardient ramp که انعطاف زیادی داره استفاده کنی .... اموزشی که مربوط به کار کردن با گرادینت میشه رو اینجا () گزاشتم ببین....فقظ اینکه اگر خواستی یک تکسچر به جای رنگ بزاری(که در اینجا بک گراند پرستاره مد نظر شماست) باید روی فلاگ راست کلیک و گزینه prperties انتخاب کنی....یه پنجره کوچیک ظاهر میشه و مسیر تکسچر رو میتونی بدی (میتونی تکسچرت رو از همون طریقی که گرادینت رو آوردی با انتخاب گزینه bitmap بیاری یا مستقیما از تو کامپیوترت با روش بالا ) به عکس شماره 3 هم نگاه کن تا متوجه بشی حالا تصویر شماره 4 رو نگاه کن باید یک مه بزاری ..... و باید از همون گرادیننت که بک گراند ترکیب شده استفاده کنی از یک طرح استفاده کنی حالا فلسفه کار چی بوده.... اگر برای صحنه از مه ساده استفاده کنی بک گراند رو از دست میدی.... از گرادینت برای کنترل مه در خط افق استفاده کردیم ...یعنی میتونی flag وسطی رو جابه جا کنی یا فلاگ های جدید درست کنی فقط دقت کن که تا هر جا دوست بک گراند باشی باید تو فلاگ کپی کن ...یعنی فلاگی که توش بک گراند گزاشتی کپی و رو فلاگهایی که میخوای past کنی اول خوب در مورد گرادینت مطالعه کن تا مشکل دار نشی.. .اگر مشکلی داشتی همینجا بپرس تا برات توضیح بدم نتیجه کار هم تو عکس شماره 5 Milo 22 مهر 1386, 12:29دست شما درد نکنه واقعا ممنون که اینهمه کمکم می کنید . وای نمی دونم چطوری جبران کنم . فقط می بخشید لینک دانلودتون یه کمی با تگ های url فروم قاطی شده . اصلش این شد : می بخشید . ولی این لینک هم نمی دونم چرا خطا داره ؟ اگه ممکنه یه باری دیگه لینک رو قرار بدید ممنون می شم . شرمنده ... hamed-ddd 22 مهر 1386, 14:27خواهش میکنم نارسیس جان...همون پست رو دوباره اصلاح کردم Milo 22 مهر 1386, 19:58اگر برای صحنه از مه ساده استفاده کنی بک گراند رو از دست میدی.... از گرادینت برای کنترل مه در خط افق استفاده کردیم ...یعنی میتونی flag وسطی رو جابه جا کنی یا فلاگ های جدید درست کنی فقط دقت کن که تا هر جا دوست بک گراند باشی باید تو فلاگ کپی کن ...یعنی فلاگی که توش بک گراند گزاشتی کپی و رو فلاگهایی که میخوای past کنی اول خوب در مورد گرادینت مطالعه کن تا مشکل دار نشی.. .اگر مشکلی داشتی همینجا بپرس تا برات توضیح بدم نتیجه کار هم تو عکس شماره 5 ببخشید من برای background ام از envoiroment استفاده کردم نه تکس چر ... حالا یکم کارم به هم ریخت :D رندر که گرقتم تمام صحنه رو سفید داد :-? حالا چی کار کنم ؟ نمی دونم من قبلا هم یه کاری ساخته بودم که دریا بود یه فانوس دریایی هم بود که چراغش درو می زد ، اون کسی که براش این کار رو ساخته بودم گفته بود مه هم بزارم منتها من اون موقع هم با این مه مشکل داشتم :cry: نمی دونم چیکار می کنم که وقتی از fag استفاده می کنم تمام صحنه رو سفید می کنه . یکمی بیشتر می شه کمکم کنید ؟ ببخشید . :cry: Milo 22 مهر 1386, 21:42بازم یکمی تغییرش دادم منتها ببینید وقتی Fag استفاده می کنم چطوری می شه ... یه نگاه به این عکس رندر شده بکنید ... من هر طوری هست باید بفهمم کجای کارم اشکال داره !!! همونطوری که مشکل چمنها رو حل کردم اینم باید حل بشه :mad: ali3dtech 22 مهر 1386, 23:22بازم یکمی تغییرش دادم منتها ببینید وقتی Fag استفاده می کنم چطوری می شه ... یه نگاه به این عکس رندر شده بکنید ... من هر طوری هست باید بفهمم کجای کارم اشکال داره !!! همونطوری که مشکل چمنها رو حل کردم اینم باید حل بشه :mad: سلام نارسیس عزیز. تا اینجا که خیلی خوب پیش رفتی. فقط این رندری که گذاشتی یه جوریه. ببینم تمام کارایی که آقا حامد گفته رو انجام دادی؟ اگه میتونی یه عکس از تنظیماتی که انجام دادی بزار ببینیم، شاید بشه فهمید مشکلش چیه. درضمن به نظره من اگه از Volume Fog استفاده کنی شاید راحتتر باشه. البته این یه پیشنهاده. اگه خواستی بگو تا توضیحاتشو بدم. اگرم بلدی که خب یه امتحانی بکن ببین برات راحتتر هست یا نه. Milo 23 مهر 1386, 14:15بله تغییر من طبق همون تصاویر عمل کردم . :cry: مطمئنم یک جای کارم رو اشتباه انجام می دم چون همیشه با این fog مشکل داشتم ... ایم عکس هاش ، ببینید چه اشتباهی داشتم ؟ Sherlock_Holmes 24 مهر 1386, 00:23درضمن به نظره من اگه از Volume Fog استفاده کنی شاید راحتتر باشه. منم همين فكرو ميكنم... احتمالا راحتتره... گزينه هم زياد داره... hamed-ddd 24 مهر 1386, 12:00البته تقصیر من هم بود که یه دفعه با هم گفتم....بزار مرحله به مرحله پیش بریم ببین نارسیس عزیز مراحل کارت اینه 1. یه دوربین داشته باشی 2. یه بک گراند داشته باشی ترجیحا گرادینت رامپ 3. تو صحنه از مه استفاده کنی 4. مه رو با دوربین کنترل کنی مشکلت تو بک گرانده که درست تنظیم نشده.. اول سعی کن که این کار رو بدون بک گراند انجام بدی یعنی تو صحنه .....فقط یه دوربین و ابجکتها حالا افکت مه رو اضافه کن و با دوربین کنترلش کن (همون دو تا عدد near و far که گفتم) بعد از اینکه مطمئن شدی مشکلی نیست بگو تا بقیه اش رو بررسی کنیم.....این بهترین راهه... Milo 24 مهر 1386, 14:21خوب پس من اول این enviroment ای که گذاشتم رو حذف می کنم . بعد یک دوربین می زارم . بعد مراحلی که شما گفتید رو انجام می دم . امید وارم که نتیجه کار خوب بشه ... خیلی شرمنده شدم ... ببخشید .. Milo 24 مهر 1386, 17:10ببخشید یه مشکلی ایجاد شد ... ببینید من موفع رندر گرفتن ایندفعه پای pc نشستم ... وقتی که داشت از خود صحنه رندر می گرفت مشکلی نبود یعنی مه رو خیلی زیبا نمایش می داد ولی وقتی که شروع کرد به رندر گرفتن از مرحله hair and fur تصویری که نتیجه داد بازم همونی شد که قبلا هم تصویرش رو گذاشتم ... من بگراند صحنه رو حذف کردم ... نمی دونم چرا اینطوری می شه ؟ hamed-ddd 25 مهر 1386, 09:43خب بهتره که اگر بتونی فایل رو بفرستی....تا بررسی کنم...میتونی از این سایت برای اپلود استفاده کنیzshare.net Milo 27 مهر 1386, 13:30سلام ، می بخشید من کمی تنظیمات fog رو تغییر دادم . ولی تصویر نهایی زیاد جالب نیست ... می شه ببینید و بازم راهنماییم کنید . ببخشید .... ali3dtech 27 مهر 1386, 23:05سلام نارسیس عزیز. فکر میکنم تاثیره fog بر روی چمنها پیدا نشده... درسته؟:neutral: شاید اشکال از خوده مکس باشه. ولی بزار میرم یه امتحان میکنم ببینم مشکلش از مکسه یا نه. جوابشو بعد بهت میدم. باید بگم من معمولا از Volume Fog استفاده میکنم. بنظرم یه امتحانی بکن، فکر کنم خیلی خوش دست تر باشه. برای این مشکل هم حتما آقا حامد عزیز بتونن کمکتون کنن.:wink: hamed-ddd 28 مهر 1386, 12:16نارسیس این فایل که فرستادی بودی ایراد داشت....اصلا باز نشد....با خود مکس آرشیو کن file.....>archive بفرست Milo 29 مهر 1386, 10:30نارسیس این فایل که فرستادی بودی ایراد داشت....اصلا باز نشد....با خود مکس آرشیو کن file.....>archive بفرست بله ، چشم براتون ایمیل می کنم . منتها حجمش شده 4 MB :shock: ، با سرعته کمه اینترنت dailup باید 2 ساعت کانکت باشم :D لطف کنید و ایمیل تون رو چک کنید . ممنون . hamed-ddd 29 مهر 1386, 14:01نارسیس عزیز فایلو بررسی کردم مشکل زیاد داشت ....که بر طرف کردم البته....توضیحاتش میمونه برای بعد چون واقعا دو سه روز سرم شلوغه.... پیشنهادم اینه که یه صحنه خیلی ساده درست کنی...چون اون دوربین رو درست تنظیم نبود.... همه چی سفید بود...متریال هم نمیخواد بدی ali3dtech 01 آبان 1386, 00:02سلام نارسیس عزیز. فکر میکنم تاثیره fog بر روی چمنها پیدا نشده... درسته؟:neutral: شاید اشکال از خوده مکس باشه. ولی بزار میرم یه امتحان میکنم ببینم مشکلش از مکسه یا نه. جوابشو بعد بهت میدم. :wink: من هرکاری کردم نتونستم تاثیر مه رو بر روی چمنها پیاده کنم. هم با Fog امتحان کردم و هم با Volume Fog. اما با هیچکدومشون نشد که وقتی رندر میگیریم، تاثیره مه بر روی چمنها بیفته. (حالا نمیدونم مشکله مکس هستش یا من نتونستم) دوستان اگه به عکس رندر گرفته شده توسط دوستمون نارسیس توجه کنید کاملا واضح هستش که تاثیر مه روی چمنها بوجود نیومده: درهرصورت اگه کسی میدونه چطوری میشه اینکار رو کرد ممنون میشم به ما هم بگه. Milo 01 آبان 1386, 23:29من به پیشنهاد آقای hamed-ddd یک صحنه ساده ساختم فقط یک plane کشیدم و hair and fur را بهش اعمال کردم بگراند هم قرار ندادم و باز به پیشنهاد آقای ali3dtech از volume fog به جای fog استفاده کردم . ببینید در مواقعی که مقدار حجم چمنها زیاده تاثیر مه دیده نمی شه و تصویر خراب رندر گرفته می شه ... ولی زمانی که حجم چمنها رو کم می کنم کمی از مه ایجاد شده قابل رویت هستش . من چند تا عکس گذاشتم . ببینید ... فکر می کنم دلیلش همون چمنها باشند . باید یک راه حلی باشه که وقتی هم می خوایم از hair and fur استفاده کنیم و هم از مه مشکلی بوجود نیاد... i_lover3000 02 آبان 1386, 02:24سلام به بچه های مجید آنلاین می خواستم یه اتوران خیلی با حال بسازم واسه آموزش (ام اس پروژکت) گفتم گرافیک و انیمیشنشو با تری دی مکس بسازم چند وقتی هست تری دی مکس کار می کنم اما هر چی فکر می کنم نمی دونم که چی بسازم هر کی میتونه بهم کمک کنه فقط بگه چی بکشم خیلی ممنون :neutral: چند تا از نمونه کارامو گذاشتم Milo 05 آبان 1386, 17:06کارخای شما را دیدم دوست گرامی جناب i_lover3000 کارهارتون زیبا بودند ، ولی فکر کنم اگر سوالتون رو در یک تاپیک جداگانه در انجمن مطزح می کردید بهتر و زودتر نتیجه می گرفتید .... ولی باید دید شما برای چه کاری می خواهید انیمیشن بسازید ؟ نوشتید آموزش ام اس پروژکت ... راستش رو بخواهید من نمی دونم اینی که میگید چیه ؟ ولی اگر بیشتر توضیح بدید شاید بتونم یه ایده بهتون بدم . :wink:
این صفحه را در گوگل محبوب کنید
[ارسال شده از: سایت ریسک]
[مشاهده در: www.ri3k.eu]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 311]
صفحات پیشنهادی
سوال در مورد نوردهی -
سوال در مورد نوردهی Milo 07 مهر 1386, 12:06سلام : می بخشید من یک سوال داشتم ، من یک دشت ساختم که درخت و چمن و ... داره . یک نور مهتاب هم بالای این فضا قرار دادم .
سوال در مورد نوردهی Milo 07 مهر 1386, 12:06سلام : می بخشید من یک سوال داشتم ، من یک دشت ساختم که درخت و چمن و ... داره . یک نور مهتاب هم بالای این فضا قرار دادم .
سوال درباره دوربین sony dsc h10
شاید بعد از هزاران عکس یک مورد لازم شد که شرایط خاص خودش رو میخاد. و یه سوال دیگه.آیا هر چه زمان نوردهی بیشتر بشه در کاهش نویز هم تاثیر داره و یا فقط نور رو زیاد ...
شاید بعد از هزاران عکس یک مورد لازم شد که شرایط خاص خودش رو میخاد. و یه سوال دیگه.آیا هر چه زمان نوردهی بیشتر بشه در کاهش نویز هم تاثیر داره و یا فقط نور رو زیاد ...
سوال در مورد بنر
سوال در مورد بنر-na.va23-04-2008, 05:45 PMسلام می خواستم بدونم بنر چیست ؟ ... از روبرو و توسط پروژكتور نوردهي ميشود برخلاف فلكس كه در پشت آن مهتابي روشن ...
سوال در مورد بنر-na.va23-04-2008, 05:45 PMسلام می خواستم بدونم بنر چیست ؟ ... از روبرو و توسط پروژكتور نوردهي ميشود برخلاف فلكس كه در پشت آن مهتابي روشن ...
@@@چند تا سوال در باره دوربینهای دیجیتالی@@@
چند تا سوال در باره دوربینهای دیجیتالی@@@-بهنازی24-06-2007, 05:03 PMبا سلام ... ولی در مشخصات از زوم خبری نیست و نوشته که مثلا در مورد Canon EOS 400D یا ... 2- دوربین سونی بازه ی نوردهی وسیع تری رو پشتیبانی می کنه یعنی از 1/4000 ...
چند تا سوال در باره دوربینهای دیجیتالی@@@-بهنازی24-06-2007, 05:03 PMبا سلام ... ولی در مشخصات از زوم خبری نیست و نوشته که مثلا در مورد Canon EOS 400D یا ... 2- دوربین سونی بازه ی نوردهی وسیع تری رو پشتیبانی می کنه یعنی از 1/4000 ...
سوال در مورد عکاسی در شب -
6 جولای 2009 – سوال در مورد عکاسی در شب --سوال در مورد عکاسی در شب yakoza 15 تير ... ديناميکي گسترده • نوردهي طولاني مدت عالي • مود Live view صفحه نمايش با ...
6 جولای 2009 – سوال در مورد عکاسی در شب --سوال در مورد عکاسی در شب yakoza 15 تير ... ديناميکي گسترده • نوردهي طولاني مدت عالي • مود Live view صفحه نمايش با ...
ایکس پی -
FashisT 02 بهمن 1384, 22:20یوسف نوردهی و پرسپکتیوش رو که میشه با فتوشاپ هم .... ToFaN 03 بهمن 1384, 14:53آقای توفان در مورد سوال اولتون لازم نیست شما حتما ...
FashisT 02 بهمن 1384, 22:20یوسف نوردهی و پرسپکتیوش رو که میشه با فتوشاپ هم .... ToFaN 03 بهمن 1384, 14:53آقای توفان در مورد سوال اولتون لازم نیست شما حتما ...
شبیه سای معماری V_RAY art انزوای ژاپنی -
... در این حالت باید نوردهی شما اونقدری بوده باشه که پشت درخت به وضوح قابل مشاهده باشه، در حالی که اینطور نیست و این موارد با تناقض دارن ... در مورد درخت بگم میتونین از ترفند Opacity برای برگها استفاده کنین. ... ( توانایی کشش(خمشی) چوب در راستای تارها 30 برابر حالت عمود بر تارهاست ) در مورد نویز دیوار. .... سوال در مورد کتاب sql - ...
... در این حالت باید نوردهی شما اونقدری بوده باشه که پشت درخت به وضوح قابل مشاهده باشه، در حالی که اینطور نیست و این موارد با تناقض دارن ... در مورد درخت بگم میتونین از ترفند Opacity برای برگها استفاده کنین. ... ( توانایی کشش(خمشی) چوب در راستای تارها 30 برابر حالت عمود بر تارهاست ) در مورد نویز دیوار. .... سوال در مورد کتاب sql - ...
کاغذ های مورد استفاده پرینتر hp deskjet 5650 -
اونچه كه در مورد سوال شما اهميت پيدا مي كنه همين مساله است. چون نقاط بسار ريز هستند استفاده از كاغذهايي كه مخصوص اين كار نيستند مي تونه باعث بخش شدن مركب بشه ...
اونچه كه در مورد سوال شما اهميت پيدا مي كنه همين مساله است. چون نقاط بسار ريز هستند استفاده از كاغذهايي كه مخصوص اين كار نيستند مي تونه باعث بخش شدن مركب بشه ...
سوالات ومشاوره خريد دوربين عكاسي ديجيتال كانن (تا 350 هزار ...
در مورد این حدود بودجه ای که شما میخواید هزینه کنید در این تاپیک چندین بار ... یعنی میاد برحسب موقعیت سوژه، یه سری پارامترها مثل فلاش و فوکوس و نوردهی و اینا رو ...
در مورد این حدود بودجه ای که شما میخواید هزینه کنید در این تاپیک چندین بار ... یعنی میاد برحسب موقعیت سوژه، یه سری پارامترها مثل فلاش و فوکوس و نوردهی و اینا رو ...
نام عکس: حیات و ممات -
راستی یه سوال نور دهی این اثر زیبای شما اتوماتیک بود یا دستی. ... در مورد عکس : ISO - 100 1/60 Sec نوردهی انشاالله عکس های بیشتری هم خواهم گذاشت (البته اگه قابل ...
راستی یه سوال نور دهی این اثر زیبای شما اتوماتیک بود یا دستی. ... در مورد عکس : ISO - 100 1/60 Sec نوردهی انشاالله عکس های بیشتری هم خواهم گذاشت (البته اگه قابل ...
-
گوناگون
پربازدیدترینها