تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):لباس پاكيزه غم و اندوه را مى برد و موجب پاكيزگى نماز است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821249490




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

مصاحبه با مجریان کودک فوق برنامه


واضح آرشیو وب فارسی:تبیان: مصاحبه با مجریان کودک «فوق برنامه»محمدمتین حیدری‏نیا دوازده سال دارد و به شدت به کارهای فنی علاقه‏مند است و می‏خواهد مهندسی بخواند.
محمد متین حیدرنیا
 - محمدمتین در چه فیلم‏هایی بازی کرده‏ای؟* در فیلم‏های «رز سرخ»، «مدیوم کلاس»، «مسیر عشق» و سریال‏های «یه جور دیگه» و «پنجمین خورشید».- محمد چه‏طور شد به فوق برنامه دعوت شدی؟* با کارگردان فوق برنامه در فیلم «شادونه و شبح سیاه» کار کرده بودم و حالا از اینکه اجرا را نیز تجربه می‏کنم خوشحالم. این برنامه فضایی گرم و صمیمی دارد. وقتی می‏بینم که بچه‏ها شاد هستند من هم خوشحال می‏شوم.محمدمتین حیدری‏نیا در جشنواره فیلم کودک و نوجوان برنده لوح تقدیر و یک سکه طلا شد. او به برنامه کودک علاقه خاصی دارد و این روزها هم سریال «مسافران» را تماشا می‏کند. «متین» بسیار انتقاد‏پذیر است و می‏گوید: * همیشه نظر اطرافیان و دوستانم را راجع به کارهایم می‏پرسم. وقتی می‏گویند خوب است انرژی مثبت می‏گیرم و وقتی دوستانم می‏گویند کارم ضعیف بوده توی دلم فکر می‏کنم که چرا بد بازی کردم و تلاش می‏کنم جبران کنم.محمد متین به بچه‏ها می‏گوید که صبور باشند و زود از هر چیزی ناراحت نشوند.  سهند جاهدی کلاس سوم راهنمایی است و قصد دارد در آینده کارگردان بشود.
سهند جاهدی
- سهند چه طور شد به «فوق برنامه» دعوت شدی؟* در خانه نشسته بودم که تلفن زنگ زد. کارگردان فوق برنامه از من دعوت کرد. من هم امتحان بازیگری دادم و قبول شدم.- برای شرکت در برنامه چه‏طور آماده می‏شوی؟* متن را همان روزی که به دستم می‏رسد یکی، دوبار می‏خوانم. و روز بعد را استراحت می‏کنم. سعی می‏کنم گفتگو‏ها را موقع تمرین دسته‏جمعی به خاطر بسپارم. اجرای زنده اوایل برایم سخت بود. اما حالا دیگر راحت‏تر شده. ضمن اینکه عمو پورنگ هم خیلی کمکم می‏کند.- در چه فیلم‏هایی بازی داشته‏ای؟* نقش پوریا در «مدرسه ما» و تله فیلم‏های «مهمان‏خانه‏ای در برف» و «جست‏وجو در مه» را بازی کرده‏ام.سهند جاهدی به فیلم‏های سینمایی علاقه‏مند است. ورزش مورد علاقه‏اش فوتبال است و سعی می‏کند فوتبال تیم‏های خارجی را تماشا کند. برای همین در «فوق برنامه» هم دایم از ورزش حرف می‏زند.
سهند جاهدی
سهند به بچه‏ها می‏گوید: «اعتماد به نفس داشته باشید.»  امیرمحمد کلاس سوم راهنمایی است و طی این‏ سال‏ها که در کنار عموپورنگ بوده کلی تجربه به ‏دست آورده و برای خودش یک مجری تمام عیار شده است.
امیر محمد
- امیرمحمد از اینکه در کنار چند مجری دیگر قرار گرفته‏ای، چه احساسی داری؟* فرصت خوبی است تا با دیگران اجرا داشته باشم. بالاخره برنامه باید تنوع داشته باشد. مردم خیلی فهیم هستند و وقتی مرا در کنار دیگران می‏بینند فرصت مقایسه پیدا می‏کنند. من هم اصلاً حسادت نمی‏کنم.- آیا در اجرا به متن وابسته هستی؟* در برنامه‏های قبلی زیاد به متن وابسته نبودم. موضوع را می‏گرفتم و اگر هنگام اجرا چیزی یادم می‏رفت، در همان چهارچوب مطلب دیگری جایگزین می‏کردم. اما در مجموعه جدید، نود درصد به متن وابسته‏ام و ده درصد از خودم جمله می‏سازم . چون بچه‏ها را در نظر می‏گیرم. اگر مطلب دیگری بگویم آنها قاتی می‏کنند.- آیا اجرایت نسبت به قبل تغییر کرده است؟* روزهای اول اگر عمو پوررنگ چیزی را آرام به من می‏گفت، متوجه نمی‏شدم اما الان با یک اشاره کوچک زود می‏فهمم. برای همین اجرایم تغییر کرده و بهتر از قبل شده است.- اوقات فراغت خودت را چگونه می‏گذرانی؟* کمی می‏خوابم. گاهی استخر می‏روم و گاهی هم پلی‏استیش بازی می‏کنم.امیرمحمد کتاب می‏خواند و از مجموعه داستان‏های کوتاه خوشش می‏آید. او از هم اکنون به فکر آینده‏اش است و تلاش می‏کند. اما دقیقاً نمی‏گوید که قصد دارد چه کاره بشود!امیرمحمد به بچه‏ها می‏گوید: «من همه بچه‏ها را دوست دارم و از لطف‏شان سپاسگزارم، اما اگر مرا دیدند که کمی خسته بودم، درکم کنند.» سروش کودکانتتظیم:بخش کودک و نوجوان ******************************************** مطالب مرتبطگفتگو با خاله نرگس گپی با مجریان کودک مصاحبه گپی با نیما مصاحبه با بازیگر خردسال:نیکی نصیریان





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: تبیان]
[مشاهده در: www.tebyan.net]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 6232]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن