واضح آرشیو وب فارسی:سایت ریسک: (((((( یک طرح لیبل )))))) miladgraphic 12 شهريور 1385, 00:04سلام این یک طرح لیبل هست که برای خودم طراحی کرده بودم . طرح لیبل برای آلبوم جاده ابریشم 2005 از کیهان کلهر هست . این هم لینک : () خوب همین دیگه . چطوره ؟؟؟؟ موفق باشید . GFX Master 12 شهريور 1385, 01:38میلاد اینهم کار خوبیه منتها نمیدونم چرا سبک کارای تو همگی ادم رو چند سال برمیگردونه عقب! البته این بد نیستا خودش یه سبک خیلی خوبیه منتها به نظر من به روز بودن هم خیلی بد نیست. الان تو همین کار میشد متنها رو بهتر چید. یا طرز نوشتنشون میشد title رو یکمی بزرگتر از این گرفت و دو خط پایینی رو arrange بهتری داد تا کاملا از لحاظ ترکیب وسط قرار بگیرن. ولی خوب با توجه به موضوع و مضمون کتاب میشه گفت که مناسبه. موفق باشی سارا miladgraphic 12 شهريور 1385, 10:14سلام چند تا مورد به ذهنم رسید : یکی اینکه مگر هر جا نستعلیق ، شکسته نستعلیق یا هر خط کلاسیک بکار برده بشه ، نشون از کلاسیک بودنه کل اثرهست ؟ منظورم نقش هم هست . پس ترکیب بندی و فرم و رنگ و بافت و غیره چی ؟فکر نکنم صرف 1 یا 2عنصر مشخص کننده باشه . توی همین کار اون اسبهایی که چپ و راست هستند از روی نقش گلیم گرفتم . حالا نقوش گلیم ما آخر مدرنیته هست . یا خطوط بالا و پایین از روی طرح دوش انداز قشقائیان هست که حقیقتا مدرنیته از سرو روش می باره . یک چیز دیگه اینکه در طرحهای سنتی ما بافت آنچنان استفاده نمیشد یا بهتره بگم ، اصلا استفاده نمی شده . توی کارای مدرن هست که گفته میشه برای القای حس بهتر بجای اینکه بیایی بافت رو بکشی ، خودشو بگذار . که توی بکگراند اینکار گذاشتم . اما درباره title :من برای اینکه زود آپلود بشه ، یه ذره کارم رو کوچیکتر گذاشتم . اما یک چیز کلی هم در نظرم بود . وقتی که نویسنده ، آهنگساز یا هر کسی که خیلی معروف باشه اثری بوجود آورده و قرار هست طرحی براش ، طراحی بشه ، میان اسم رو بزرگ میگذارن . حتی بزرگتر از نام اثر . چون ملت فقط با دیدن نام او سازنده اثر به بزرگ بودن کار پی میبرن . در ضمن سارا خانم این طرح جلد کتاب نیست . لیبل CD هست . موفق باشید . GFX Master 12 شهريور 1385, 10:45همه حرفهای شما درباره مدرنیته و کلاسیک درست و محترم ولی توی طراحی یکسری اصول و قواعد هست که باید رعایتشون کرد. بعنوان مثل چیدمان عناصر چه توی طرح کتاب و چه توی لیبل سی دی و اینکه چه طرح میخواد مدرن باشه یا کلاسیک تفاوت زیادی ایجاد نمیکنه. مگر اینکه بخوایم مثلا یه تفاوت بزرگ یا یه هنجار رو به بیننده یا خواننده گوشزد کنیم. مثلا درباره یه کار اجتماعی یا یه هنجار اجتماعی بیایم و اسم کتاب یا ... رو بصورتی بنویسیم که بیشتر القاء کننده موضوع باشه نمیدونم منظورم رو متوجه شدی یا نه؟! در کل من اصلا منکر اینجور کارها نیستم که هیچ خیلی هم اینجور کارها رو که به نظر من تلفیقی از مدرنیته و کلاسیک هست رو دوست دارم. بقول یکی از استادامون که میگفت این تلفیقهای بین مدرنیته و کلاسیک هست که باعث پیوند امروز به دیروز میشه. موفق باشی سارا hamid ir 12 شهريور 1385, 11:14میلاد خیلی زیبا شده.من سبک کاراتو به شخصه خیلی دوست دارم miladgraphic 12 شهريور 1385, 11:27چیدمان عناصر چه توی طرح کتاب و چه توی لیبل سی دی و اینکه چه طرح میخواد مدرن باشه یا کلاسیک تفاوت زیادی ایجاد نمیکنه چیدمان یا ترکیب بندی های قدیم تاکید بر یک مرکز خاص داشتند . اما چیدمانهای امروزی تاکید بر پخش بودن دارن . منظورم اینه که در آثار قدیمتر، سعی میشد نگاه بیننده رو به یک مرکز خاص هدایت کنند و جهت بدهند . اما امروز میگن کل کار باید دیده بشه . در اینجا 1 استثنا وجود داره . حضور Anomaly یا غرابت . که مثلا در یک صفحه سفید یک نقطه سیاه یک گوشه میگذاریم . که بحث غرابت جداست . ( نظر شخصی من اینه که زمانی یک طراح از غرابت استفاده می کنه که دیگه هیچی به ذهنش نرسه یا اینکه بخواهد یک چیز رو خیلی تابلو عنوان کنه .یعنی اینکه من غرابت رو اصلا چیدمان نمی دونم . البته این یک نظر شخصیه هاااا ) در کل چیدمانهای امروزی با قبل فرق کرده . موفق باشی. GFX Master 12 شهريور 1385, 11:38چیدمان یا ترکیب بندی های قدیم تاکید بر یک مرکز خاص داشتند . اما چیدمانهای امروزی تاکید بر پخش بودن دارن . در کل چیدمانهای امروزی با قبل فرق کرده . کاملا موافقم. farzadbb 13 شهريور 1385, 23:33پير شي ننه ! خيلي خوبه . من همه ي کاراتو دوست دارم.
این صفحه را در گوگل محبوب کنید
[ارسال شده از: سایت ریسک]
[مشاهده در: www.ri3k.eu]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 301]