واضح آرشیو وب فارسی:سایت ریسک: سوالی در مورد متریال سیمی mjs3d 25 مرداد 1385, 13:00یادم می یاد زمانی که با مکس کار می کردم به راحتی می تونستم اجسام رو به صورت سیمی در بیارم و رندر می کردم اما از زمانی که با مایا کار می کنم نتونستم چنین کاری رو تو مایا انجام بدم اگه کسی بلده راهنماییم کنه؟ rasoolbatman 25 مرداد 1385, 13:46آقا منم این سوال رو دارم!خواهشاً اگه کسی باده بگه!مرسی rasoolbatman 25 مرداد 1385, 13:49بابا جون مادرتون عجله ایه! هرکی میدونه خواهشاً زود بگه....خیر ببینید! pouyaz123 25 مرداد 1385, 16:23ok too maya be rahaty nemishe in karo kard albate az VECTOR RENDERER mitoonin baraye in kar estefade konin valy bahal dar nemiad man khodam baraye inke model hamo ba WIREFRAME render begiram in karo mikonam 1.render your model (key frame konid CAMERA ro ke eshtebahan POSITIONESH taghirr nakone 2.now make a white lambert with WHITE INCENDESCENCE 3.go to WINDOW>SETTING/PREFERENCES>COLORS 4.make your back ground WHITE 5.GRID ro pak konid 6.shader LAMBER ro ke sakhteen bedinesh be modeletoon 7.hala bedoopne inke CAMERA ro taghir bedin ..berin too PLAY BLAST 8.set the COMPRESSION ro UNCOMPRESSED 9.set the DISPLAY SIZE ..4 barabare SIZE tooye RENDER SETTINGETOON 10.bad TURN ON WIRE FRAME ON SHADED 11.alan hame chee bayad too safhe sefid bashe begheir az WIREFRAME modeletoon 12.hala PLAYBLAST konid va filesho SAVE konid 13.berin too AFTER EFFECTS 14.rendere asly ro biarin bezarin to ye layer 15.file PLAYBLAST ro ham biarin rooye ye layer balaye layere ghably 16. sizesho dorost konid 15.roo layere wireframe RIGHT CLICK konin 16.go to BLENDING MODE>MULTIPLY 17.alan bayad wire frame khoob ro modeletoon dashte basgin midoonam ke in ravesh ye meghdar vahshatnak hast baraye dafe aval valy behtareen quality ro migirin baraye DEMO REEL elate inke too PLAY BLAST 4 barabar bozorgtar render migirim bekhatere ine ke..PLAYBLAST toosh ANTI ALIASING ro nemishe ADJUST kard. ye khoobye dige ham ke in ravesh dare ine ke mitoonin wireframe modeletoono ghabl as SMOOTH bendazin rooye Modele HIR RES ya masalan mitoonid modeletoono ba MENTAL RAY render begirin va roosh WIREFRAME bendazin Miladbat 25 مرداد 1385, 18:28از hardware render هم میشه استفاده کرد animation_pro 26 مرداد 1385, 11:48بابا این هم شد راه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟یه راه خیلی راحت:به مدلتون یه لمبرت بدین.مربع جلوی ترنسپرنسی رو بزنید GRID رو انتخاب کنید(از 2d textures).حالا رنگ بالایی رو سیاه و رنگ پایینی رو سفید کن.و رندر بگیر.بقیه ی تنظیمات با خودتون. pouyaz123 26 مرداد 1385, 11:54بابا این هم شد راه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟یه راه خیلی راحت:به مدلتون یه لمبرت بدین.مربع جلوی ترنسپرنسی رو بزنید GRID رو انتخاب کنید(از 2d textures).حالا رنگ بالایی رو سیاه و رنگ پایینی رو سفید کن.و رندر بگیر.بقیه ی تنظیمات با خودتون. rahet kamelan eshtebahe wireframe oonjory render nemishe mamali132002 26 مرداد 1385, 13:11فکر کنم این کمک کنه : Miladbat 26 مرداد 1385, 15:55تو این آموزش هم Hardware render استفاده شده بهترین روشه
این صفحه را در گوگل محبوب کنید
[ارسال شده از: سایت ریسک]
[مشاهده در: www.ri3k.eu]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 1289]