تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 14 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):برترین عبادت مداومت نمودن بر تفکر درباره خداوند و قدرت اوست.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820853759




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

BBC و تحریف سخنان رهبر انقلاب


واضح آرشیو وب فارسی:عصر ایران: BBC و تحریف سخنان رهبر انقلاب تحریف سخنان رهبر انقلاب به عنوان شخصیت اول کشور که آرشیو سخنان ایشان به‌راحتی قابل دسترس برای عموم علاقمندان می‌باشد، اقدامی بسیار غیرحرفه‌ای و شاخدارتر از دروغ‌های قبلی این رسانه بریتانیایی است.

سایت فردا نوشت: سایت اینترنتی بی.بی.سی فارسی در گزارشی در مورد وضعیت آرش میراسماعیلی نقل قولی را از رهبر انقلاب ذکر کرده که از اساس فاقد صحت و احتمالا حاصل تخیلات پیچیده خبرنگار این رسانه بریتانیایی است. به گزارش "فردا"، خبرنگار این شبکه در ابتدای این گزارش آورده است: «آرش میراسماعیلی، کسی که پنج سال قبل به زعم آیت‌الله خامنه ای، رهبر ایران، یار و همراه مسلمانان سراسر جهان بود و مدال طلایش را از "دست حضرت مهدی دریافت می کرد"، اینک حتی اجازه ورود به مجمع انتخاباتی فدراسیون جودو را هم ندارد.» این خبرنگار برای مستندسازی گزارش خود و یا احتمالاً استفاده ناشیانه از تاکتیک پاورقی‌نویسی برای نقل خود از رهبر انقلاب در پی‌نویس این گزارش بخش‌هایی از متن سخنان رهبر انقلاب در يکشنبه 25 مرداد 83 در دیدار با مسئولان وزارت امور خارجه و نمايندگی های جمهوری اسلامی ايران در خارج از کشور را اینگونه آورده است:‌ «مسابقه ندادن آرش ميراسماعيلی مقابل حريف رژيم اشغالگر قدس، نمونه ای بديع در تاريخ اسلام است. آقای ميراسماعيلی به عنوان يک ورزشکار مسلمان باعث سرافرازی ملت ايران شد. او قطعا در جوار حضرت حق، از دست ملائکه مدال طلا خواهد گرفت. بنده از طريق آقای مشکينی اطلاع حاصل کردم که اين جوان ورزشکار به پاس خدمتی که به اسلام کرده است، مدال طلای خود را از دست حضرت مهدی عجل الله تعالی فرجه شريف دريافت خواهد کرد.» این درحالی است که صرف نظر از نامتناجس بودن سخنان نقل شده توسط بی.‌بی‌.سی با سخنان رهبر انقلاب در طول سالیان متمادی، مراجعه به پایگاه رسمی دفتر رهبری نیز حکایت از جعل فاحش سخنان ایشان توسط این بنگاه خبری دارد. در سخنان رهبر معظم انقلاب اسلامی، در ديدار مسوولان وزارت امورخارجه و روسای نمايندگی های جمهوری اسلامی ايران در خارج از كشور، هیچ صحبتی از آرش میراسماعیلی و یا هر قهرمان ورزشی دیگر به میان نیامده و از کل عبارت مورد ادعای بی.بی.سی هیچ اثری موجود نیست. بنگاه خبری بی.بی.سی که در 30 سال گذشته نقش جدی در فعالیت رسانه‌ای غرب علیه انقلاب اسلامی داشته، تنها 6 ماه قبل از انتخابات ریاست‌جمهوری دهم اقدام به تاسیس شبکه خبری فارسی نمود. این شبکه با استفاده از تاکتیک‌های پیچیده رسانه‌ای نقش مهمی در شایعه‌پردازی و القای مطالب غیرواقعی به مخاطبان خود در حوادث پس از انتخابات داشت. با این حال تحریف سخنان رهبر انقلاب به عنوان شخصیت اول کشور که آرشیو سخنان ایشان به‌راحتی قابل دسترس برای عموم علاقمندان می‌باشد، اقدامی بسیار غیرحرفه‌ای و شاخدارتر از دروغ‌های قبلی این رسانه بریتانیایی است. چند روز قبل شبکه خبری فرانس24 نیز در پی جعل تصویر مربوط به برخورد با اغتشاشگران روز عاشورا و استفاده از تصویری مربوط به قمه‌زنی شیعیان عراق، مجبور به عذرخواهی از بینندگان خود شد.





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: عصر ایران]
[مشاهده در: www.asriran.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 212]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن