تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 28 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):بهترين اعمال، خداشناسى است، زيرا با وجود علم و معرفت، عمل، كم يا زياد تو را سود مى...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1816459033




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

بهار را در دست بگيريد


واضح آرشیو وب فارسی:برترینها: راهنمای خرید کیف بهار را در دست بگيريد مجموعه‌اي از زيباترين كيف‌هايي كه با الهام از طبيعت مي‌توانند ظاهر شما را با فصل‌بهار هماهنگ‌ كنند



پروانه‌اي باشيددر بهار كيف‌هاي رنگ روشن خيلي طرفدار پيدا مي‌كنند. اين نمونه با الهام از طبيعت، گل‌هاي رنگي و تكه‌دوزي شده زيبايي خاصي دارد. همانطور كه مي‌بينيد، يك پروانه پارچه‌اي زيبا هم به بند كيف آويزان است. شما هم مي‌توانيد به يك كيف پارچه‌اي يك گل بزرگ يا يك پروانه (كه نشانه‌اي از بهار است) آويزان كرده و آن را بهاري‌تر كنيد.

پرنده قشنگم!ديده‌ايد براي توصيف فصل بهار از آواز بلبل‌ها و نشستن پرنده‌ها بر سر شاخه‌ها كمك مي‌گيرند؟! تكه‌دوزي‌هاي روي اين كيف درست مثل همين توصيف است. شاخه‌ها روي پارچه رويي كيف نقاشي  و پرونده‌ها روي آن‌ها با تكه‌هاي پارچه، تكه‌دوزي شده‌اند. يك گل پارچه‌اي خوشرنگ هم به دسته كيف آويزان شده است. با چنين كيفي يك كفش نارنجي يا سبز هماهنگي فوق‌العاده‌اي پيدا مي‌كند.

نخ‌دوزي‌ بهارانهيك پارچه با نقش و نگار پيدا كنيد و بدهيد براي‌تان يك كيف ساده بدوزند. حالا مي‌توانيد با نخ‌هاي مخصوص نخ‌دوزي، لابه‌لاي نقش و نگارها را نخ‌دوزي كنيد، درست مثل همين كيف. گل‌هاي ريز كه در بهار شكوفه مي‌زنند مانند گل‌هاي همين كيف هستند. حالا كه بهار است، براي هماهنگي با اين كيف، سراغ رنگ سردي مثل خاكستري (زمينه كيف) نرويد. نارنجي و سرخابي روي كيف انتخاب بهارانه‌تري هستند.

قوي زيبا نميرد!اين كيف، به شكل مستقيم از طبيعت بهره گرفته است. همان‌طور كه مي‌بينيد، با يك طرح ساده و با استفاده از دسته كيف، يك قوي زيبا طراحي شده كه باعث مي‌شود كيف شما، كيفي خاص باشد. به هرحال به دليل اين‌كه اين كيف، يك نمونه فانتزي است، براي دختران نوجوان و جوان بهتر است. خب قبول كنيد، يك خانم ميانسال چنين كيفي دست نگيرد، بهتر است.

يك دشت گلگل‌هاي خوشرنگ و ترو‌تازه، بهترين نماد بهار هستند. براي همين است كه طراحي يك تكه از پوشش با گل‌ها،‌ كاملا يادآور بهار است. اين گل‌هاي رنگي همگي روي اين كيف طراحي شده‌اند تا شما بتوانيد براي هماهنگي آن، بهترين انتخاب را داشته باشيد. اگر يك كيف ساده داريد، مي‌توانيد با تكه چرم‌هاي رنگي‌، گل سفارش بدهيد و كنار هم روي يك كيف قرارشان دهيد.

تا شقايق هست...يك پيشنهاد بدهيم؟ شما خودتان هم مي‌توانيد رنگ پارچه بخريد و روي تكه‌هاي پارچه تمرين كنيد و كم‌كم روي كيف، كفش‌هاي پارچه‌اي، شال و تي‌شرت‌هاي‌تان را نقاشي كنيد. اگر خوب دقت كنيد مي‌بينيد اين كيف يك كيف ساده است اما يك شاخه گل شقايق روي آن نقاشي شده و به همين راحتي تبديل به كيفي جديد شده است كه جان مي‌دهد براي بهار.

يك دوخت وارونهدسته‌هاي چوبي اين كيف، كافي است تا يادآور طبيعت باشد. به طور كامل كيف‌هاي حصيري و چوبي براي فصل‌هاي گرم سال مناسبند. اين كيف دقيقا از روي درخت طراحي شده است. تركيب سبز و قهوه‌اي مثل تركيب تنه و برگ درختان  است. البته طراحان با خوش‌ذوقي تمام با پارچه كيف، يك گل چندپر درشت را روي آن جا داده‌اند تا بهاري بودنش چند برابر شود.

يك پيك‌نيك بهاريروزهاي بهاري جان مي‌دهد براي رفتن به پيك‌نيك. هوا نه خيلي سرد است كه يخ بزنيد و نه خيلي گرم كه داغ كنيد. اين كيف كه روي آن ميوه‌هاي فصل طراحي شده‌اند، جان مي‌دهد براي يك پيك‌نيك خانوادگي در دل طبيعت. پارچه زمينه كيف همان چهارخانه معروف آشپزخانه است و به‌دليل اين‌كه اين كيف حسابي جا دارد، مي‌توانيد بخشي از وسايل پيك‌نيك را در آن جا دهيد.

تكه‌دوزي‌هاي بي‌ربط!كيف‌هاي كوچك براي مهماني‌ها مناسب‌ترند. اين كيف هم شبيه كيف‌هاي كتابي است كه سايزي بين كيف پول و يك كيف عادي دارد. به‌دليل رنگ‌آميزي و طرح‌هاي شاد روي آن براي دخترهاي جوان‌تر و نوجوان مناسب‌تر است. اين پروانه‌ها با پارچه روي چرم زرد رنگ طراحي شده‌‌اند. مي‌بينيد پارچه‌ها خيلي هم با هم هماهنگي ندارند اما كنار يكديگر، زيبايي خارق‌العاده‌اي را رقم زده‌اند.

مامان در بهار!مامان‌ها هم مي‌توانند در بهار كيفي بهاري دست بگيرند. اين كيف، كيف وسايل نوزاد است كه غرق گل‌هاي ريز، درشت و رنگي شده است. اگر يك مامان خوش‌ذوق هستيد براي بهار و تابستان اين كيف را همراه داشته باشيد تاهمسر و نوزادتان به شما و سليقه‌تان افتخار كند!

قلاب خوش‌سليقگياين روزها به كافي‌شاپ‌ها و رستوران‌هاي خوب و خوشنام كه مي‌رويد، مي‌توانيد با خيال راحت، كيف‌هاي‌تان را به قلاب‌هايي آويزان كنيد كه مخصوص اين كار است؛ قلاب‌هايي كه روي ميز، محكم‌ قرار مي‌گيرند. قلابي كه از آن آويزان است، دسته‌كيف را محكم مي‌گيرد. اين قلاب‌ها در اصل شما را از دردسر نجات مي‌دهند. هميشه در مهماني‌ها و رستوران‌ها، خانم‌ها كيف‌ها را يا روي صندلي جداگانه مي‌گذارند كه عموما از خودشان دور است يا كنار پاي‌شان، اما اين قلاب‌هاي كيف با طرح‌هاي منحصربه فردي كه دارند، مي‌توانند خوش‌سليقگي شما را نشان دهند. در فروشگاه‌هاي لوازم منزل و بعضي كيف‌فروشي‌ها مي‌توانيد اين قلاب‌ها را تهيه كنيد. اين چند نمونه را ببينيد و لذت ببريد. باز نشر اختصاصی: Bartarinha.ir





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: برترینها]
[مشاهده در: www.bartarinha.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 9765]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن