تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 11 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):هرگز دل به باطل بودن حق و به حق بودن باطل يقين نمى كند.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819833713




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

ساخت دریا در مکس ؟ -


واضح آرشیو وب فارسی:سایت ریسک: t=36240">ساخت دریا در مکس ؟ kazem3d 26 مرداد 1384, 10:40:-? چه طور ميتوان در مكس دريا ساخت. kazem3d 26 مرداد 1384, 10:41چه طور ميتوان در مكس دريا ساخت modjtaba 26 مرداد 1384, 21:50Mitooni az DISLACEMENT baraye sheklesh estefade koni va az RATRACER MATERIAL baraye Shading estefade kony Ali3D 26 مرداد 1384, 22:19دوست عزیز سوالت خیلی کلیه و تو چند خط نمی شه به صورت کامل بهش اشاره کرد ولی شاید من از این راه می ساختمش Ripple رو به یه موضوع مثه جعبه یا استوانه نسبت می دادم و با متغییر هاش ور می رفت و متحرکش می کردمم تو Material editor هم یه Noise ُ به قسمت Bump ُ وارد می کردم و متحرکش می کردم نباید فراموش کنی که ساخت ماده ی دریا و نور پردازیه که می تونه دریا رو واقعی نشون بده mamali132002 28 مرداد 1384, 14:35فکر کنم noise رو از قسمت modifier به مدل بدیم بهتر بشه. Ghost 03 شهريور 1384, 14:41با سلام كاظم جان شما مي توانيد از اين لينك استفاده كني اگر نتونستي به خودم بگو يا ميل بزن تا ترجمه شدشرو برات بفرستم kazem3d 03 شهريور 1384, 20:35آقا خيلي ممنون :) hamed-ddd 13 شهريور 1384, 18:35سلام درست کردن دریا چند راه دارد که دوستان به انها اشاره کردند. یک راه دیگر استفاده از bumpمتریال است البته اگر دریا را برای نما دور میخواهی. با یک plane شروع کن . تعداد سگمنتهای انرا 20x20 یا بیشتر در نظر بگیر بعد مدیفایر نویز را اعمال کن تا سطحی با 7یا 8 تا پست بلندی(موجهای بزرگ)داشته باشی ولی نه زیاد. در کرکره maps در متریال ادیتور روی دکمه bump کلیک واز طرحهای موجود noise یا wave را انتخاب کن پارامترهای انها خصوصا tiling و size را دستکاری کن تا به نتیجه مطلوب برسی .البته بهتر است از یک متریال raytrace استفاده کنی تا انعکاس سطح دریا را داشته باشی مقدارbump بهتر است از 30 بیشتر باشد




این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: سایت ریسک]
[مشاهده در: www.ri3k.eu]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 4163]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن