تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 24 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):از حسـد ورزى به یکـدیگـر بپـرهیزیـد، زیـرا ریشه کفـر، حسـد است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815409858




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

معرفی 3 کتاب معجون عشق ، رز گمشده ، سه گانه یوسف علیخانی | دانلود کتاب


واضح آرشیو وب فارسی:نودهشتیا: معرفی ۳ کتاب معجون عشق ، رز گمشده ، سه گانه یوسف علیخانی توی این مطلب قصد معرفی چند کتاب از نشر آموت رو داریم .
معرفی 3 کتاب معجون عشق ، رز گمشده ، سه گانه یوسف علیخانی
نام اولین کتاب معجون عشق می باشد . «معجون عشق» شامل مجموعه‌ای از گفت‌وگوهای یوسف علیخانی با نویسندگان موسوم به عامه‌پسند و پرمخاطب منتشر شد. علیخانی در این کتاب با ر.اعتمادی، فهیمه رحیمی، امیر عشیری، پری‌نوش صنیعی، نازی صفوی، مریم ریاحی، حسن کریم‌پور، تکین حمزه‌لو، مریم جعفری، فریده شجاعی، مژگان مظفری، سیمین شیردل، مهرنوش صفایی و نرگس جورابچیان گفت‌وگو کرده است.   دومین کتاب رمان رز گمشده می باشد . رمان “رز گمشده” نوشته سردار اُزکان با ترجمه بهروز دیجوریان از سوی نشر آموت برای دومین‌بار منتشر شد. این اثر که یکی از پرفروش‌ترین کتابهای اروپا در سالهای اخیر بوده و تا کنون به بیش از ۴۰ زبان زنده دنیا ترجمه شده است پس از استقبال خوبی که در کشور از آن به‌عمل آمد پس از چند ماه از اولین انتشارش به چاپ مجدد رسید.   سومین کتاب سه گانه ی یوسف علیخانی می باشد . سه‌گانه‌ی یوسف علیخانی با این عنوان‌ها همراه است: چاپ چهارم «قدم‌بخیر مادربزرگ من بود» (نامزد جایزه‌ی کتاب سال)، چاپ پنجم «اژدهاکشان» (برنده‌ی جایزه‌ی جلال آل احمد و نامزد جایزه‌ی هوشنگ گلشیری) و چاپ چهارم «عروس بید» (برنده‌ی جایزه‌ی کتاب سال حبیب غنی‌پور و نامزد جایزه‌ی کتاب فصل)   برای خوانندن توضیحات بیشتر ، دیدن جلد کتابها و نحوه ی خرید به ادامه ی مطلب مراجعه کنید.
معرفی 3 کتاب معجون عشق ، رز گمشده ، سه گانه یوسف علیخانی
معجون عشق منتشر شد «معجون عشق» شامل مجموعه‌ای از گفت‌وگوهای یوسف علیخانی با نویسندگان موسوم به عامه‌پسند و پرمخاطب منتشر شد. علیخانی در این کتاب با ر.اعتمادی، فهیمه رحیمی، امیر عشیری، پری‌نوش صنیعی، نازی صفوی، مریم ریاحی، حسن کریم‌پور، تکین حمزه‌لو، مریم جعفری، فریده شجاعی، مژگان مظفری، سیمین شیردل، مهرنوش صفایی و نرگس جورابچیان گفت‌وگو کرده است. به گفته‌ی نویسنده‌ی کتاب، محور این گفت‌وگوها درباره‌ی شیوه‌های نوشتن آثار پرمخاطب سال‌های گذشته و بررسی دلایل پرفروش شدن کتاب‌هایی چون کفش‌های غمگین عشق، اتوبوس، جاسوسه چشم‌آبی، سهم من، دالان بهشت، همخونه، باغ مارشال، افسون سبز، گل‌های شب‌بو، پروین، آرام، ماهک، عشقه و به وقت بهشت است.   علیخانی در مقدمه کوتاه آغاز کتاب «معجون عشق» نوشته است: «به تیراژهای اندک بسیاری از رمان‌ها و مجموعه داستان‌ها فکر می‌کردم و بعد تیراژهای فراوان و تجدید چاپ‌های خیره‌کننده کتاب‌هایی که به دستم می‌رسید. برایم جالب بود که چطور می‌توان این اندازه بی‌انصاف بود که اصطلاح «ادبیات عامه‌پسند» را برابر کرد با «ادبیات مبتذل» بدون توجه به مغز کلمات که «عامه‌پسند» یعنی «مردم‌پسند» و ادبیات عامه‌پسند مساوی می‌شود با ادبیات مردم‌پسند.» کتاب «معجون عشق» در ۳۴۲ صفحه با قیمت ۷۵۰۰ تومان به وسیله نشر آموت منتشر شده و در نمایشگاه کتاب تهران عرضه می‌شود. پیش‌تر، مجموعه‌های داستان «قدم‌بخیر مادربزرگ من بود»، «اژدهاکشان» و «عروس بید» از علیخانی منتشر شده‌اند.  
معرفی 3 کتاب معجون عشق ، رز گمشده ، سه گانه یوسف علیخانی
رز گمشده منتشر شد رمانی به زیبایی «شازده کوچولو» ، «کیمیاگر» و «جاناتان مرغ دریایی»   رمان “رز گمشده” نوشته سردار اُزکان با ترجمه بهروز دیجوریان از سوی نشر آموت برای دومین‌بار منتشر شد. این اثر که یکی از پرفروش‌ترین کتابهای اروپا در سالهای اخیر بوده و تا کنون به بیش از ۴۰ زبان زنده دنیا ترجمه شده است پس از استقبال خوبی که در کشور از آن به‌عمل آمد پس از چند ماه از اولین انتشارش به چاپ مجدد رسید. برخی منتقدان “رز گمشده” را یک موفقیت جهانی و آن را همپایه آثار مطرحی چون کیمیاگر و شازده کوچولو دانسته‌ و نویسنده‌اش را به‌خاطر درک فوق‌العاده‌اش از طبیعت انسان ستوده‌اند.   کتاب “رز گمشده” با شمارگان ۱۶۵۰ نسخه در ۲۲۴ صفحه و به قیمت ۵۰۰۰ تومان منتشر شده است.  
معرفی 3 کتاب معجون عشق ، رز گمشده ، سه گانه یوسف علیخانی
سه‌گانه‌ی یوسف علیخانی منتشر شد سه‌گانه‌ی یوسف علیخانی با این عنوان‌ها همراه است: چاپ چهارم «قدم‌بخیر مادربزرگ من بود» (نامزد جایزه‌ی کتاب سال)، چاپ پنجم «اژدهاکشان» (برنده‌ی جایزه‌ی جلال آل احمد و نامزد جایزه‌ی هوشنگ گلشیری) و چاپ چهارم «عروس بید» (برنده‌ی جایزه‌ی کتاب سال حبیب غنی‌پور و نامزد جایزه‌ی کتاب فصل). بیشتر داستان های علیخانی به زبان های «آلمانی» ، «انگلیسی»، «عربی» ، «ترکی» و «فرانسه» ترجمه شده اند. به تازگی «سالی علاءالدین سید» دانشجوی فوق لیسانس زبان و ادبیات فارسی دانشگاه الازهر ِ قاهره، با موضوع «سه گانه یوسف علیخانی» پایان نامه خود را ارائه داده است. سه‌گانه‌ی یوسف علیخانی با قیمت ۱۰ هزار تومان به وسیله نشر آموت منتشر شده است.   برای تهیه این کتابها جدا از مراجعه به کتابفروشی های معتبر در سراسر کشور، می توانید با پخش ققنوس (تلفن: ۶۶۴۰۸۶۴۰) و نشر آموت (تلفن: ۸۸۸۲۷۱۴۰ – ۰۹۳۶۰۳۵۵۴۰۱) تماس بگیرید. یا به سایت نشر آموت مراجعه کنید . http://www.aamout.com





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: نودهشتیا]
[مشاهده در: www.98ia.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 9154]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن