تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 20 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام حسین (ع):چیزى را بر زبان نیاورید که از ارزش شما بکاهد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1814724861




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

عكس‌ هاي جذاب خبري روز


واضح آرشیو وب فارسی:پرشین وی:



تصوير ديدني يك ماهيگير سريلانكايي در ساحل هابارادووا در جنوب اين جزيره كه به طريق سنتي ماهي مي گيرد.


ساكنان شهر لندن و حومه آن براي رفتن به سركارهاي خود روز چهارشنبه باز با اعتصاب كاركنان متروي لندن مواجه شدند.


طرفداران جنبش راست افراطي تي پارتي پيروزي نامزدهاي خود و نيز حزب جمهوريخواه را در انتخابات كنگره آمريكا جشن گرفته اند.نماد اين جنبش افراط گراي سفيدپوست پرچمي زرد رنگ با نقش مار چنبره زده است كه روي ان نوشته شده «پا روي دم من نگذار».


در هفته هاي اخير كماكان بارش باران هاي شديد در جنوب تايلند ادامه داشته كه سيلاب ناشي از آن بيش از 100 نفر را در اين كشور قرباني كرده است.دو كودك تايلندي به كمك تيوپ باد شده از سيلاب رد مي شوند.


باغ وحش شهر اوبرهاوزن در آلمان كه پل اختاپوس پيشگوي خود را در هفته گذشته از دست داد روز چهارشنبه پل دوم را به عنوان جانشين او به رسانه ها نشان داد.پل دوم در تانك آكواريوم پل پيشگو بر تخت آن مرحوم نشست!.


ساكنان پيرامون دامنه كوه آتشفشان مراپي در جزيره جاوه در اندونزي با افزايش فعاليت اين آتشفشان منازل مسكوني خود را ترك مي كنند.


مخالفان تبعيدي دولت نظامي برمه كه در شهر دهلي نو پايتخت هند اقامت دارند در اعتراض به انتخابات فرمايشي دولت نظامي كه در آخر هفته برگزار خواهد شد پرچم دولت نظامي را به آتش كشيده اند.


تصوير ديدني يك بچه فيل تازه متولد شده در ميان پاها و خرطوم مادرش در باغ وحش تارونگا در شهر سيدني استراليا.باك بون، نخستين فيل ماده اين باغ وحش است كه نوزادي را به دنيا آورده است.


منظره كنگره آمريكا در شهر واشنگتن و برگ هاي پاييزي. انتخابات ميان دوره اي آمريكا يك خزان واقعي براي حزب دمكرات بود. در اين انتخابات ، دمكرات ها اكثريت خود را در مجلس نمايندگان به نفع جمهوريخواهان از دست دادند اما كماكان موفق شدند اكثريت مجلس سنا را حفظ كنند.


يكي از ساكنان نزديك به كوه آتشفشان مراپي در جزيره جاوه در اندونزي به فوران خاكسترهاي آتشفشاني نگاه مي كند. تاكنون بيش از 30 نفر بر اثر گازهاي آتشفشاني و خاكسترها جان خود را از دست داده اند.





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: پرشین وی]
[مشاهده در: www.persianv.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 279]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن