تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 28 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):آن‏كه خدا را شناخت ، از او ترسيد و آن كس كه از خدا ترسيد ، ترس از خدا او را به عم...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1816441878




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

مهم: آموزش ساختن بيليارد -


واضح آرشیو وب فارسی:سایت ریسک: t=26758">مهم: آموزش ساختن بيليارد JJ15 09 دي 1383, 18:29ابتدا 2 لايه درست كنيد لايه ي 1 ==> پاييني لايه ي 2 ==> بالايي در لايه ي 2 > f6 را بزنيد و 2 فريم درست كنيد اكشن براي فريم اولي : bersaglio.color = random(256); fscommand("fullscreen", true); fscommand("allowscale", true); stop(); اكشن براي فريم دومي : gun = g1; gdu = g2; Mouse.hide(); parti = 0; b = 0; rid = 0; muovibersaglio = 0; ridb = 0; punteggio = 0; punteggio2 = 0; t = 0; turno = -1; stop(); در لايه ي شماره ي 1 > f5 را بزنيد و دو فريم درست مي كنيد البته با اف 5 اين اكشني لازم ندارد در لايه ي شماره 2 در فريم اول > 2 تا input text درست مي كنيم به نام هاي g1 و g2 كه اين ها اسم هاي بازيكن ها هستند و يك دكمه با اكشن on (release) { gotoAndPlay(2); } مي سازيم براي رفتن به فريم 2 . در لايه ي 2 فريم شما ره ي 2 > 4 تا dynamic text درست مي كنيم و اسم ها را به اين صورت ميگذاريم : gun gdu punteggio puntaggio 2 كه به ترتيب از بالا به پايين يعني : بازي كننده ي 1 بازي كننده ي 2 گل ها ي بازي كننده ي 1 گل هاي بازي كننده ي 2 (اين زبان ايتاليايي است . من در رم زندگي مي كنم ) بگذريم بعد در همان فريم و لايه (لايه ي شماره 2 فريم 2 )‌ يك خط با اندا زه ي 3 و نوع Solid مي كشيم و آن را به موو كليپ تبديل مي كنيم و اسم ان را potenza (يعني قدرت ) مي زاريم رنگ خط بهتره آبي تيره باشه بعد يك خط سفيد ديگر به اندازه ي 0.25 و نوع solid مي كشيم و آن را دقيقا در زير خط آبي (potenza ) قرار ميديم . يعد 1 توپ ديگر مي سازيم و آن را يه موو كليپ تبديل مي كنيم اسمش : bersaglio اكشنش را اضافه مي كنيم : onClipEvent (enterFrame) { if (_root.muovibersaglio == 1) { bxvel = Math.cos(this._rotation*(3.14/180))*_root.ridb; byvel = Math.sin(this._rotation*(3.14/180))*_root.ridb; this._x += bxvel; this._y += byvel; _root.ridb *= .99; _root.pb._height = _root.ridb*4; if (this.hitTest(_root.alt)) { this._rotation *= -1; this._y += 5; } if (this.hitTest(_root.bas)) { this._rotation *= -1; this._y -= 5; } if (this.hitTest(_root.sx)) { this._rotation = -180-this._rotation; this._x += 5; } if (this.hitTest(_root.dx)) { this._rotation = -180-this._rotation; this._x -= 5; } if (this.hitTest(_root.b 1) || this.hitTest(_root.b 2) || this.hitTest(_root.b 3) || this.hitTest(_root.b 4) || this.hitTest(_root.b 5) || this.hitTest(_root.b 6)) { buca = 1; _root.ridb = 0; this._visible = false; if (_root.turno == 1) { _root.punteggio++; } else { _root.punteggio2++; } this._x = 200+random(300); this._y = 100+random(400); _root.buca.gotoAndPlay(2); } if (Math.floor(_root.pb._height)<=0) { _root.muovibersaglio = 0; if (buca != 1) { _root.nib.gotoAndPlay(2); } } } } يك توپ ديگر هم درست مي كنيم كه توپ سفيد ما مي باشد توجه داشته باشيد كه بايد يك مثلث كوچك به سمت راست كامپيوتر ( به ترف ساعت كامپيوتر ) روي توپ مي كشيم و هر دو را به موو كليپ تبديل مي كنيم و اسم ball و اكشن زير را وارد مي كنيم براي توپ سفيدمان : onClipEvent (enterFrame) { if (Key.isDown(Key.ENTER)) { if (_root.parti == 0) { _root.b = 1; _root.t = 1; _root.rot = _root.potenza._width; if (_root.rid>=20) { _root.rid = 20; } else { _root.rid++; _root.potenza._width = Math.floor(_root.rid*4); } } else { if (_root.rid<=.2) { if (_root.t == 1) { _root.fallito.gotoAndPlay(2); _root.t = 0; } if (Key.isDown(Key.RIGHT)) { this._rotation += 5; } if (Key.isDown(Key.LEFT)) { this._rotation -= 5; } } xvel = Math.cos(this._rotation*(3.14/180))*_root.rid; yvel = Math.sin(this._rotation*(3.14/180))*_root.rid; this._x += xvel; this._y += yvel; _root.rid *= .99; if (this.hitTest(_root.alt)) { this._rotation *= -1; this._y += 5; } if (this.hitTest(_root.bas)) { this._rotation *= -1; this._y -= 5; } if (this.hitTest(_root.sx)) { this._rotation = -180-this._rotation; this._x += 5; } if (this.hitTest(_root.dx)) { this._rotation = -180-this._rotation; this._x -= 5; } // if (this.hitTest(_root.b 1) || this.hitTest(_root.b 2) || this.hitTest(_root.b 3) || this.hitTest(_root.b 4) || this.hitTest(_root.b 5) || this.hitTest(_root.b 6)) { _root.t = 0; _root.rid = 0; this._visible = false; if (_root.turno == 1) { _root.punteggio--; } else { _root.punteggio2--; } this._x = 200+random(300); this._y = 100+random(400); _root.bucasb.gotoAndPlay(2); } // _root.potenza._width = Math.floor(_root.rid*4); _root.rot = _root.rid; if (_root.muovibersaglio == 0) { if (this.hitTest(_root.bersaglio)) { _root.t = 0; _root.pcolpite++; _root.muovibersaglio = 1; _root.ridb = _root.rid; _root.rid = 0; _root.bersaglio._rotation = this._rotation; } } } } else { if (_root.b == 1) { _root.parti = 1; } // esegui tutto il resto if (_root.rid<=.2) { if (_root.t == 1) { _root.fallito.gotoAndPlay(2); _root.t = 0; } if (Key.isDown(Key.RIGHT)) { this._rotation += 5; } if (Key.isDown(Key.LEFT)) { this._rotation -= 5; } } xvel = Math.cos(this._rotation*(3.14/180))*_root.rid; yvel = Math.sin(this._rotation*(3.14/180))*_root.rid; this._x += xvel; this._y += yvel; _root.rid *= .99; if (this.hitTest(_root.alt)) { this._rotation *= -1; this._y += 5; } if (this.hitTest(_root.bas)) { this._rotation *= -1; this._y -= 5; } if (this.hitTest(_root.sx)) { this._rotation = -180-this._rotation; this._x += 5; } if (this.hitTest(_root.dx)) { this._rotation = -180-this._rotation; this._x -= 5; } // if (this.hitTest(_root.b 1) || this.hitTest(_root.b 2) || this.hitTest(_root.b 3) || this.hitTest(_root.b 4) || this.hitTest(_root.b 5) || this.hitTest(_root.b 6)) { _root.t = 0; _root.rid = 0; this._visible = false; if (_root.turno == 1) { _root.punteggio--; } else { _root.punteggio2--; } this._x = 200+random(300); this._y = 100+random(400); _root.bucasb.gotoAndPlay(2); } // _root.potenza._width = Math.floor(_root.rid*4); _root.rot = _root.rid; if (_root.muovibersaglio == 0) { if (this.hitTest(_root.bersaglio)) { _root.t = 0; _root.pcolpite++; _root.muovibersaglio = 1; _root.ridb = _root.rid; _root.rid = 0; _root.bersaglio._rotation = this._rotation; } } } } بعدسورا خ ها : در لايه ي 1 ( ژاييني ) 6 تا توپ سياه به عنوان سوراخ ها درست مي كنيم : اين توپ ها همه موو كليپ هستند و اسماشون از بالا از سمت چپ به را ست را مي زاريم b 1 b 2 b 3 b 4 b 5 b 6 در اين بازي ما 4 تا ديوار داريم كه توپ ها بيرون نرند بالا ترين خط (ديوار كه شما بايد بكشيد ) اين اسم : alt پايين ترين خط : bas ديوار هاي افقي : سمت چپي : sx سمت راستي : dx در لايه ي بالايي (2) در فريم دوم 4 موو كليپ مي سازيم كه اول همه ي فريم هاي 4 موو كليپ يك فريم خالي است و اكشن stop(); نام موو كليپ ها را nib bucasb fallito buca مي زاريم . در هر موو كليپ فريم اول خالي است و از فريم دوم تا فريم 120 ادامه مي ديم يعني اينكه شما روي 120 بايد f6 بزنيد و اكشني براي فريم 120 مي زنيم : _root.turno *= -1; _root.parti = 0; _root.b = 0; _root.ball._visible = true; gotoAndPlay(1); براي هر 4 موو كليپ رو آخرين فريم در موو كليپ Buca در فريم دومش و فريم 120 بنويسيد ؛ توي سوراخ رفت ؛ در موو كليپ fallito در فريم دومش و فريم 120 بنويسيد ؛ بازنده ؛ در موو كليپ bucasb در فريم دومش و فريم 120 بنويسيد ؛ اشتباه ؛ در موو كليپ nib در فريم دومش و فريم 120 بنويسيد ؛ توي سوراخ نرفت ؛ الان فلش را با swf ذخيره مي كنيد و آن را باز مي كنيد : با جهت هاي چپ و راست زاويه را عوض مي كنيد و با اينتر آن را رها مي كنيد (هر چي اينتر ار بيشتر بگيريد قدرت توپ بيشتر ميشه ) نمونه ي ماله من : click here () iman_flash 09 دي 1383, 22:30ممنون ولي كاش يه كم با سليقه تر مي‌نوشتيد كدها رو تو تگ كد ميذاشتيد... JJ15 10 دي 1383, 02:21باشه حتما amir_s 10 دي 1383, 15:15درست كردم اسكريپت ها رو براتون به حالت كد در اوردم ... كار خودتونه ؟ اگر منبع رو هم بگيد براي مقالات سايت ميفرستم ... Ghamnevis 10 دي 1383, 17:41ممنون آموزش جالبي بود.. خسته نباشيد سايان Mikhak 11 دي 1383, 09:33جالب بود ولي منبع رو بگي جالبتر ميشه ----------- سينا




این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: سایت ریسک]
[مشاهده در: www.ri3k.eu]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 4950]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن