تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 22 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):هر كس زياد شوخى كند، نادان شمرده مى شود.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815038663




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

سایت رییس‌جمهوری هنوز رحیمی را دکتر می‌داند


واضح آرشیو وب فارسی:عصر ایران: سایت رییس‌جمهوری هنوز رحیمی را دکتر می‌داند محمدرضا رحیمی پیش‌تر در نامه‌ای به بخش اداری - مالی نهاد ریاست‌جمهوری در پاسخ به درخواست ارائه مدارک تحصیلی‌اش برای محاسبه حقوق و مزایا، از این امر استنکاف کرده بود. الف: «معاون اول رييس جمهور در پيامي روز ملي گينه بيسائو را به نخست وزير، دولت و ملت گينه بيسائو تبريك گفت. دكتر محمدرضا رحيمي در اين پيام ابراز اميدواري كرد ...»عبارات بالا بخش‌هایی از یکی از اخباری است که در پایگاه اطلاع‌رسانی رسمی ریاست‌جمهوری اسلامی ایران (www.president.ir) منتشر شده است.



نکته قابل توجه در این خبر و برخی اخبار دیگر مربوط به آقای رحیمی که از سوی رسانه‌های رسمی دولتی انتشر یافته است، استفاده از عنوان دکتر برای محمدرضا رحیمی است.  

    علاوه بر سایت رییس‌جمهور، سیستم پیامک ریاست‌جمهوری نیز در انتشار اخبار از عنوان دکتر برای رحیمی استفاده می‌کند.   الیاس نادران نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی پیش‌تر با ارائه مدارک و مستنداتی در خصوص مدرک دکترای محمدرضا رحیمی و نیز مکاتبه وی با یک دانشگاه جعلی، مدرک دکتری وی را زیر سوال برده و در عین حال تخلفات وی را محدود به جعل مدرک دکترا ندانسته بود. وی در گفتگو با الف به این موارد اشاره کرده و خواستار انتشار آن‌ها از سوی مراجع ذیربط شده بود. محمدرضا رحیمی پیش‌تر در نامه‌ای به بخش اداری - مالی نهاد ریاست‌جمهوری در پاسخ به درخواست ارائه مدارک تحصیلی‌اش برای محاسبه حقوق و مزایا، از این امر استنکاف کرده بود.برخی از نمایندگان مجلس شوری اسلامی از جمله زاکانی، نادران، حیدرپور، توکلی و ... بارها نسبت به مدرک دکترای رحیمی سوال کرده بودند. با این حال اصرار بدنه اطلاع‌رسانی و پایگاه‌های اطلاع‌رسانی دولت و ریاست جمهوری در استفاده از عنوان دکترا برای معاون اول رئیس‌جمهور قابل تامل به نظر می‌رسد.در کنار این مساله، نکته جالب توجه دیگری که به نظر می‌رسد، انتشار بی‌سابقه اخباری مانند تبریک کشور مالی به مناسبت انتخاب رحیمی از سوی مجموعه اطلاع‌رسانی دولت است. الف در هفته‌های گذشته از نصب بیلبوردهای تبریک متعدد ناشناس به اسم "مردم" در شهرهای مختلف و انتشار آگهی‌های تبریک متعدد باهمین سیاق در روزنامه‌های سراسری به مناسبت انتصاب رحیمی خبر داده بود.





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: عصر ایران]
[مشاهده در: www.asriran.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 156]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن