تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 24 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام محمد باقر(ع):كوتاه كردن ناخن، از آن رو لازم است كه پناهگاه شيطان است و فراموشى مى آورد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815550722




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

ده فرمان


واضح آرشیو وب فارسی:تبیان: ده فرمان
اعتماد به نفس
در کتاب لطفا گوسفند نباشید به اهتمام محمود نامنی در بخش اعتماد به نفس یگانه طریق موفقیت می خوانیم:ده فرمان برای اعتماد به نفس1- برای موفقیت باید کاری بکنید و مدتی در انجام آن خیلی ناموفق باشید! باید پیش از آن که واقعا موفق شوید شکست را تجربه کنید.2- اگر برای کار جدیدی با تلاش برای تحقق رویایتان منتظرید تا احساس اعتماد به نفس بیابید، تا ابد در انتظار خواهید ماند، همین حالا شروع کنید! و هراس از این که آن چه را که می خواهید هرگز به دست نیاورید شدیدتر می شود. پس همین حالا شروع کنید!3- خود را به صورت مشروط دوست نداشته باشید! مثلا با خود بگویید: اگر کارم درست شود، اگر پستی بگیرم، اگر بدهکار نباشم، اگر در دانشگاه قبول شوم و ... همه اینها را خط بکشید خودتان را همانطور که هستید دوست بدارید!4- اعتماد به نفس حقیقی به آن معنا نیست که هیچ نگرانی ندارید، اعتماد به نفس واقعی یعنی، ایمان به خود علی رغم ترس هایتان!5- اعمان به نفس را با خود بینی اشتباه نگیرید! اعتماد به خود یعنی، خود را باور داشتن، خودبینی یعنی، لزوم اثبات برتری خود نسبت به دیگران6- باور به توانایی های خود در عبور از موانع را داشته باشید.7- باور به توانایی خود برای درخواست کمک از دیگران!8- افراد موفق را پیدا کنید و از آن ها بیاموزید!9- باور به توانایی های خود در بیان احساسات خود!10- باور به توانایی خود در ایجاد ارتباط معنی دار و محبت آمیز با دیگران برای خرید کتاب لطفاً گوسفند نباشید! کلیک کنید. 
اعتماد به نفس
 تنظیم: حاجی محمد علیبرای خرید کتب روانشناسی کلیک کنید.برای خرید کتب خانواده کلیک کنید.برای بازدید و خرید از فروشگاه اینترنتی کلیک کنید. 





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: تبیان]
[مشاهده در: www.tebyan.net]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 274]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن