تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 28 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):ياران مهدى جوان‏اند و ميان‏سالى در ميان آنان نيست.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

آراد برندینگ

سایبان ماشین

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ووچر پرفکت مانی

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

ثبت نام کلاسینو

خرید نهال سیب سبز

خرید اقساطی خودرو

امداد خودرو ارومیه

ایمپلنت دندان سعادت آباد

موسسه خیریه

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1806925070




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

تفاوت تعداد فريم -


واضح آرشیو وب فارسی:سایت ریسک: t=21706">تفاوت تعداد فريم ملیحه 05 آبان 1383, 04:52سلام من يك مشكل با يك انيميشن و صدا دارم. موزيك به اندازه 160 فريم هست و مووي كليپ به اندازه 20 فريم. چه كدي بنويسم كه انيميشن بعد از 160 فريم ثابت بماند. البته نميخواهم از كپي استفاده كنم با حلقه هاي لوپ لطفا بگين. موفق باشيد. webkhan 10 آبان 1383, 20:25شما مي تونيد نوع صدا رو از حالت Stream به Event تبديل كنين.در اينصورت صدا مستقل از تعداد فريم مي باشد. poorkooshki 11 آبان 1383, 07:15سلام ***** اگه منظورتون كپي نكردن انيميشن 20 فريمي تا 160 فريمه : كاري كه انجام مي ديد اينه كه انيميشتون رو در يه movieclip قرار مي ديد و سپس به فريم 160 رفته و كليد F5 رو مي زنيد . در اين حالت از كپي كردن انيميشن خودداري شده ولي انيميشن به حركت خودش بطور پشت سر هم ادامه مي ده تا وقتي كه توسط دستور ()stop اون رو نگهداريم. // frame 160 stop(); my_movieclip.stop(); stopAllSounds(); راه ديگه براي حل اين مشكل استفاده از دستور currentframe است . // over movieclip onClipEvent (enterFrame) { if (_parent._currentframe == 160) { _root.stop(); this.stop(); stopAllSounds(); } } راه ديگه اي هم براي انجام اين كار استفاده از آبجكتهاي صدا مي باشد . موفق باشيد.




این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: سایت ریسک]
[مشاهده در: www.ri3k.eu]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 1701]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن