واضح آرشیو وب فارسی:سایت ریسک: t=10563">بهترين اسلايد رندر شده خودتونو بفرستيد . mirdamadi 23 ارديبهشت 1383, 00:57هركسي فقط 1 فريم از بين تمام كارهاي 3d اي كه انجام داده انتخاب كنه و بفرسته تا راجع بهش بحث كنيم و بهترين كار رو انتخاب كنيم . البته اين مساله كه از يك هنرمند بخواهيم بهترين كارش رو انتخاب كنه خيلي سخته . ولي اين كار رو بكنيد . mirdamadi 23 ارديبهشت 1383, 01:53براي شروع خودم اوليش رو ميفرستم . اين اولين رندري است كه من آخر هاي سال 2001 با Brazil ورژن 0.2.26 كه بتا ورژن بود گرفتم . با يك دستگاه PIII-500 , 256 RAM حدود 14 ساعت رندرش طول كشيد .Post Process هم نشده. Omid 605 23 ارديبهشت 1383, 10:26حذفش كردم! ايشالا تو يه تاپيكه ديگه در خدمتتون خواهيم بود. mirdamadi 23 ارديبهشت 1383, 11:52آقا اميد . دستت درد نكنه . كار قشنگيه . ولي با توجه به topic نظر به اينه كه هر 3d كار فقط يك فريم از بين كارهاش بعنوان بهترين كارش بفرسته . منتظر ديدن بهترين فريم كار شما و بقيه دوستان هستيم . Saeid Taheri 24 ارديبهشت 1383, 15:45mirdamadi جان كارتون واقعا عاليه ! اگر محبت كنين در اين رابطه مقالتي هم ارسال كنيد ممنون ميشيم . من تا به حال كار حرفه اي نداشتم ولي خوب اگه رندري از كارم گرفتم ديدم شايد قابل توجه بود ميزارم اينجا ! با تشكر موفق باشيد . mirdamadi 29 ارديبهشت 1383, 15:15آقا سعيد . ممنونم . انشا لله فرصت بشه حتما . ولي كوشن اين 3D كارهاي اين forum پس ؟؟؟ Nima_3dman 01 خرداد 1383, 04:10سلام به دوستان. براي اولين post اين كارم رو فرستادم... ببخشيد ولي هنوز ناكامل .وقت تكميلش رو ندارم. :) mirdamadi 05 خرداد 1383, 18:31كار خوبيه . modelingesh رو خودت كردي يا از plugin هاي max مثل facegen استفاده كردي ؟ در ضمن back كارت هم خيلي قشنگه . در كل اگه راجع به كارت توضيح هم بدي خيلي خوبه . راجع به modeling. textures and post process . Nima_3dman 06 خرداد 1383, 01:16با سلام دوباره بله، راجع به اين کار بايد بگم که کلاً همه چيزش کار خودمه. Modeling: با "Editable Spline"ساختم و بد از تکميل آن رو به"Low ploy" تبديلش کردم و جزييات دادم و در آخر Mesh smooth دادم. Texturing : سه تا عکس از جهات مختلف یه صورت رو تو Photoshop ترکيب کردم، مو ها رو حذف کردم و بد مثل آدم کچل موی ريز براش ساختم. Background: يه عکس هست که تو Photoshop با فيلتر های مختلف ترکيب کردم تا بدرخشه ، و رنگ آن را تغيير دادم تا سبز فسفری زيبا به دست بياد. Rendering هم با Brazil 1.0.3 هست .(Max 5) در ضمن آقای mirdamadi کار شما هم خيلی زيباست، جلوه caustic هم بکار بردید یا نه ؟ mirdamadi 06 خرداد 1383, 03:00آقا نيما دستت درد نكنه . اگه يكي دوتا shut از مراحل modeling كار هم بفرستي كه عاليه . در مورد كار بالا هم بله. caustic light داره ولي بدون قابليت تنظيم photon. چون ورژن بتاي برزيل بود. Nima_3dman 07 خرداد 1383, 13:43نميدونم چرا نميتونم عکسی رو تو اين post بفرستم. همش بعد ارسال پيام : the page cannot be found می ياد و post رو ارسال نميكنه . فكر كنم admin اين forum اين كار رو كرده... riton 11 خرداد 1383, 23:05 دوستان اين هم يك لينك از نمونه كارهاي من خوشحال مي شم نظراتون رو بخونم mirdamadi 13 خرداد 1383, 21:28آقا نيما- فكر كنم دو سه دفعه ديگه بايد تلاش كني - گهگاهي از اين مشكلات تو forum ها پيش مياد. واما جناب riton - كارهاتونو ديدم . واقعا عاليه .فكر كنم يك جورهايي همكار هم هستيم . چون ما focus اصلي كارمون معماري 3d هستش - از اينكه با شما بيشتر آشنا بشيم هم خيلي خوشحال ميشم . چه خوب ميشه كه بهترين اسلايد كارتونو كه به نظر شما بهترين رندره براي ما بفرستين و راجع بهش توضيح بدين . Nima_3dman 14 خرداد 1383, 02:282 تا از نمونه ها (اميدوارم خوشتون بياد): mirdamadi 16 خرداد 1383, 11:15خيلي خوب شده- texture and mapping رو چيكار كردي ؟ Nima_3dman 18 خرداد 1383, 00:29متشکر، باشه گفتم براي اينکه اطلاعات رو بهتون بدم وکاملاً مفید هم باشه , يه screenاز کار و UV رو نشون بدم، بايد بدونيد به همين راحتی نيست و چند ساعت کار می خواهد و بايد قسمت های مختف object رو با انواع مختلف UVW map تکه تکه تنظيم کنيد و در پايان با Unwrap UVW انها رو به هم وصل کنيد و UV ها رو طوری تنظيم کنيد تا جايی خراب يا کشيده شده نباشه. در آخر هم UV رو مي بريد تو Photoshop و texture خودتون رو درست می کنيد. پايان
این صفحه را در گوگل محبوب کنید
[ارسال شده از: سایت ریسک]
[مشاهده در: www.ri3k.eu]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 330]