تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 28 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):خوش اخلاقى در بين مردم زينت اسلام است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1816436002




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

معرفی ورزشهای سنتی ایران به جهانیان


واضح آرشیو وب فارسی:تبیان: معرفی ورزشهای سنتی ایران به جهانیان
غلامرضا جعفری رئیس فدراسیون ورزشهای روستایی و عشایری
رئیس فدراسیون ورزشهای روستایی و عشایری ایران گفت: در تلاش هستیم ورزشهای سنتی ایران را به عرصه های جهانی معرفی كنیم. به گزارش گروه ورزشی تبیان ؛ غلامرضا جعفری در نشستی در محل این فدراسیون افزود: مسابقات کشتی ساحلی را برای اولین بار برگزار کردیم که فدراسیون کشتی که خود متولی اصلی این رشته پرطرفدار است این کار را انجام نداد هر چند ما برای فدراسیون کشتی احترام زیادی قائل هستیم و همچنین در تلاش هستیم تا مسابقات والیبال ساحلی را نیز برگزار کنیم و در این راستا با رئیس فدراسیون والیبال صحبتهایی انجام داده ایم که ایشان نیز از آن استقبال کردند.  وی با اشاره به رشته تیراندازی هنگام سواركاری گفت: این نوع ورزش در كشور ژاپن نیز رواج دارد بنابراین می توانیم بهتر در جهت ترویج آن عمل كنیم. جعفری با بیان رشد قابل توجه اعتبارات این فدراسیون خاطرنشان كرد: در سال 84 اعتبارات این فدراسیون هشتاد میلیون بود كه سال بعد به 200 میلیون تومان رسید. این مبلغ در سال 86 پانزده میلیارد ریال شد كه یازده میلیارد آن از ناحیه بند ج تبصره چهار بود البته این مبلغ با توجه به حجم بالای كار در این فدراسیون چندان قابل توجه نیز نیست.
کشتی با چوخه
رئیس فدراسیون ورزشهای روستایی و عشایری در ادامه گفت: در مسابقات كره جنوبی كه با حضور رشته های مختلف برگزار شد، فرصت مناسبی بود تا ورزشهای سنتی ایران را به جهانیان معرفی كنیم که در این میان خوشبختانه تیم آلیش به 2 مدال با ارزش دست یافت.جعفری با اشاره به این موضوع که 60 هزار روستا در سطح کشور وجود دارند و این مسئله حجم کار ما را افزایش داده است ، افزود : قبول داریم با این حجم بالای کاری در ارتباط با اطلاع رسانی فعالیت هایمان قوی کار نکرده ایم اما در نظر داریم در ادامه راه این ضعف خود را به خوبی برطرف کنیم.وی اضافه کرد : قرار است در پنج هزار و چهارصد روستایی كه جمعیتی بالای هزار نفر دارند فضاهای ورزشی مناسب ساخته شود كه هر یك مبلغ دویست میلیون تومان هزینه خواهد داشت. در این میان طرح ساخت هزار باب فضای ورزشی برای روستاها از سوی دولت به تصویب رسیده است تا اختلاف میان شهر و روستا به حداقل برسد.
کشتی با چوخه
رئیس فدراسیون در پاسخ به اینكه چرا ورزش روستایی به معاونتی در سازمان تربیت بدنی تبدیل نمی شود، اظهار داشت: توسعه ورزش روستاها نیاز به بازنگری خاصی دارد و در این خصوص برخی از نمایندگان مجلس در پیشنهادی به رئیس جمهوری درخواست تشكیل این معاونت را داده اند اما برای ایجاد یك معاونت باید یكی دیگر حذف شود و این نیاز به وقت و بررسی بیشتر دارد. جعفری ادامه داد: سرانه ورزش روستایی اكنون كمتر از یك دهم مترمربع است و سعی به افزایش مطلوب آن داریم. از طرفی المپیاد ایرانیان مختص ورزش شهری است و در صحبتی كه با آقای"علی آبادی" رئیس سازمان تربیت بدنی داشتیم قرار است كه المپیادی ویژه ورزش روستایی تشكیل دهیم.جعفری در پایان تصریح كرد: با اینكه اكنون اولین دوره بازیهای ساحلی در اندونزی جریان دارد اما ما در ایران دو دوره از این مسابقات را برگزار كرده ایم. در همین راستا در پیشنهادی به فدراسیونها از آنها خواسته ایم تا بخشهای ساحلی خود را به فدراسیون ما منتقل كنند تا فدراسیون روستایی و عشایری متولی آنها باشند. 





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: تبیان]
[مشاهده در: www.tebyan.net]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 326]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن