تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 8 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع): با علما معاشرت كن تا علمت زياد، ادبت نيكو و جانت پاك شود.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1813048932




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

وزیر خارجه اسراییل: اعراب به ما گفته اند که از ایران می ترسند!


واضح آرشیو وب فارسی:عصر ایران: وزیر خارجه اسراییل: اعراب به ما گفته اند که از ایران می ترسند! بهترین راه برای بازداشتن ایران از فعالیت هسته ای، اعمال تحریم های شدید و کشنده است... قطعنامه های تحریمی شورای امنیت ملل متحد کافی نیستند. باید تحریم های کشنده تر و شدیدتری علیه ایران وضع شود.

عصر ایران – در حالی که هیلاری کلینتون وزیر امور خارجه ایالات متحده در سخنان اخیر خود در سنای آمریکا از اعمال تحریم های " فلج کننده " به همراه آغاز مذاکرات با ایران سخن گفت، " آویگدور لیبرمن " همتای اسراییلی وی نیز از این ایده پشتیبانی کرد. به گزارش عصر ایران ،لیبرمن در مصاحبه ای با روزنامه اتریشی " کلین زیتونگ " با اشاره به اینکه اسراییل قصد حمله به ایران را ندارد افزود:" حتی اگر تحریم های بین المللی علیه دولت محمود احمدی نژاد ،ایران را از فعالیت های هسته ای اش بازندارد اسراییل قصد حمله به تاسیسات هسته ای ایران راندارد" . وزیر خارجه تندروی اسراییل که رهبر حزب افراطی " اسراییل خانه ما " است که منتقد جدی حضور اعراب در اسراییل و تشکیل کشور مستقل فلسطینی است؛ در ادامه با اشاره به موثر بودن تحریم های شدید و فلج کننده علیه ایران گفت : " صحبت از حمله ای نظامی در کار نیست. اسراییل نمی تواند با ابزار نظامی تمامی معضلات بین المللی خود را حل کند . پیشنهاد من برای حل و فصل پرونده هسته ای ایران این است که ایالات متحده به عنوان تنها ابرقدرت جهان مسئولیت حل و فصل این پرونده را به عهده بگیرد" . این سخنان وزیر خارجه اسراییل در حالی بیان شد که در ماه های اخیر و همزمان با مطرح شدن احتمال گفت و گوهای دو جانبه تهران – واشنگتن برای حل پرونده هسته ای و دیگر مشکلات موجود در روابط دو جانبه ایران و آمریکا ، مقامات اسراییلی و برخی از لابی های مطرح صهیونیستی در آمریکا به اشکال مختلف نگرانی خود را از استراتژی جدید دولت اوباما در قبال ایران بیان می کردند. لیبرمن در این مصاحبه افزود:" بهترین راه برای بازداشتن ایران از فعالیت هسته ای ، اعمال تحریم های شدید و کشنده است. ...قطعنامه های تحریمی شورای امنیت ملل متحد کافی نیستند . باید تحریم های کشنده تر و شدیدتری علیه ایران وضع شود ، این تحریم ها در مورد لیبی کارگر شد و باید ایران را هم منزوی کنیم ...تنها راه ممکن برای حل مساله این است. لیبرمن در ادامه بار دیگر موضوع را به سخنان اخیر محمود احمدی نژاد رییس جمهوری اسلامی ایران در اجلاس ضد نژاد پرستی در ژنو کشاند و با اشاره به غیر قابل پذیرش بودن این سخنان ادعا کرد:" فعالیت های هسته ای ایران نه تنها برای اسراییل بلکه برای کل منطقه و جهان یک معضل است .نگرانی  کشورهای عربی منطقه اخیرا نه درباره فلسطین بلکه درباره فعالیت های اتمی ایران است ! و در این زمینه با ما گفت و گوهایی داشته اند . امروزه کشورهای عربی منطقه معتقدند که موجودیت آنها نه از سوی اسراییل بلکه از سوی ایران مورد تهدید قرار دارد!". اسراییل تنها کشور دارای ده ها کلاهک هسته ای در منطقه است و پیمان منع تکثیر سلاح های هسته ای را امضاء نکرده است .  با این وجود مقامات تل آویو مدعیان اصلی در مخالفت با فعالیت های هسته ای جمهوری اسلامی ایران شده اند.





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: عصر ایران]
[مشاهده در: www.asriran.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 347]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن