تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 28 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):سخن گفتن درباره حق، از سكوتى بر باطل بهتر است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1816520583




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

ساعی: در المپیك لندن شرکت نمی‌كنم


واضح آرشیو وب فارسی:تبیان: ساعي: در المپيك لندن شرکت نمي‌كنم
هادي ساعي
دارنده دو مدال طلاي بازي‌هاي المپيك گفت: ديگر براي المپيك ‌2012 لندن تلاش نمي‌كنم و مي‌خواهم اين بار براي رسيدن به كرسي‌هاي مجلس نهم تلاش كنم. به نقل از ايسنا، هادي ساعي با اشاره به تاثير تلاش، برنامه ريزي و هدف گذاري در موفقيتهاي ورزشي و سياسي خود در نشست فرهنگسراي رسانه گفت: هميشه در زندگي خود سعي كرده‌ام صادقانه رفتار كنم، حتي در زندگي سياسي، به نظر من صداقت همان سياست است. وي ادامه داد: هر انسان حق دارد از توانايي‌هايش استفاده كند و مطمئنا افرادي كه در المپيك موفقيت‌هاي زيادي كسب مي‌كنند افراد معمولي نيستند و توانايي‌هاي بالايي دارند. البته پس از انقلاب افراد سياسي زيادي وارد ورزش شده‌ا ند و حالا يكبار هم ورزشكاران به سياست راه پيدا كنند كه گمان نمي‌كنم اتفاق نامناسبي باشد، من ديگر براي المپيك ‌2012 لندن تلاش نمي‌كنم و مي‌خواهم اين بار براي رسيدن به كرسي‌هاي مجلس نهم تلاش كنم.
هادي ساعي
پرافتخارترين ورزشکار ايران در المپيک در ادامه به برنامه‌هاي ورزشي شوراي شهر اظهار داشت: زماني كه من، رسول خادم و عليرضا دبير به شوراي شهر راه يافتيم بودجه ورزش همگاني يك ميليارد بود ولي ما آن را به هشت ميليارد رسانده و امسال هم به ‌12 ميليارد افزايش خواهيم داد كه اين مساله‌اي است كه شوراي شهر براي بهبود امكانات ورزش همگاني مهيا كرده و در اين مدت هم ‌100 سالن ورزشي را براي خانم‌ها اختصاص داديم. وي اظهار كرد: در زمان حضور در اردوي آماده سازي المپيك پكن هفته‌اي دو روز در شوراي شهر حضور پيدا مي‌كردم. به مرور زمان لباس‌هاي رسمي و اداري خود را نيز به اردو منتقل كردم تا در خلال فراغت در شورا حاضر شوم. در‌40 روز آخر با گرفتن ماموريت ورزشي به صورت دائم در اردو بودم و اكثر كارها با مراجعه رييس دفتر من به اردو انجام مي‌شد. خبرنگاري با اشاره به انتخابات آتي كميته ملي المپيك نظر هادي ساعي را جويا شد كه وي پاسخ داد: انتخابات كميته ملي المپيك بسيار حساس بوده و آينده ورزش را رقم مي‌زند. هر چند قراخانلو و كفاشيان هم افراد ورزشي بوده و زحمات زيادي كشيدند اما معتقدم مسئولان جديد كميته ملي المپيك بايد كاملا تخصصي بوده و از داخل ورزش بيرون آمده باشند و با داشتن تجربه بالا و شناخت از مشكلات ورزشي بتوانند موفقيت ورزش را تضمين كنند.
هادي ساعي
وي تاكيد كرد: اگر مي‌خواهيم در المپيك لندن حضور موفق داشته باشيم بايد از امروز شروع كرد زيرا فردا دير است. امروز من پرافتخارترين ورزشكار هستم ولي دوست دارم اين ركورد زودتر شكسته شود و ورزشكاران ديگر به اين مهم نائل آيد. مرد طلايي كشورمان در رقابتهاي المپيك 2008 پكن در مورد ادامه فعاليت در جامعه تكواندو تاکيد کرد: از ناحيه زانو و دست به شدت آسيب ديده‌ام كه مي‌بايست زانوي خود را به تيغ جراحان بسپارم و در صورتي كه شرايط فيزيكي خوبي داشته باشم به فعاليتم در دنياي قهرماني ادامه مي‌دهم و در غير اين صورت هر كمكي كه بتوانم انجام خواهم داد و تجربياتم را در اختيار جوانان قرار مي‌دهم. ساعي در پاسخ به منتقداني كه زحمات فدراسيون تكواندو را ناديده گرفته‌اند، گفت: در تمامي تست‌هاي آمادگي جسماني كه در كميته ملي المپيك انجام شد اول شدم و در مجموع در اين رشته ورزشي داراي تخصص خاصي هستم ولي اين دليلي نمي‌شود كه زحمات فدراسيون تكواندو را ناديده گرفت چرا كه آنها با ايجاد يك بستر مناسب براي من باعث شدند كه بتوانم اين موفقيت را دوباره تكرار كنم.





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: تبیان]
[مشاهده در: www.tebyan.net]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 269]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن