تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 28 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام محمد باقر(ع):چیزی با چیزی نیامیخته است که بهتر از حلم با علم باشد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1816449943




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

معرفي مي‌كنيم؛ 10 هكر مشهور دنيا


واضح آرشیو وب فارسی:ايران: معرفي مي‌كنيم؛ 10 هكر مشهور دنيا
ويليام نپستر: اوايل سال ۲۰۰۱ شركت نورتون آنتي ويروس اعلام كرد سيستمي ‌طراحي كرده كه مي‌تواند تمام ويروس‌هاي دنياي مجازي را شناسايي و غيرفعال كند. شب همان روز پيامي ‌روي سيستم مركزي شركت نورتون ظاهر شد كه نوشته بود: «لطفاً حرف خود را پس بگيريد.» نورتون به آن پيغام جواب نداد و دوباره اعلام كرد كه از كل اينترنت محافظت مي‌كند.صبح روز بعد هيچ سيستمي‌ به اينترنت متصل نمي‌شد و دنياي مجازي به صورت كامل از كار افتاده بود. اين بزرگ‌ترين هك ثبت شده در تاريخ است. هكر گمنام
آن-كه البته با نام‌هايي چون ويليام نپستر يا ساترال هم از او ياد مي‌كنند- اعلام كرد ويروسي در اينترنت پخش كرده كه آن را از كار بيندازد.او اين كار را فقط براي رقابت با شركت نورتون انجام داده تا ديگر هيچ شركتي ادعاي امنيت كامل نكند. هكر گمنام، شب همان روز اعلام كرد فقط به خاطر اين‌كه مي‌خواهد تنها دخترش در آينده دنياي شادتري داشته باشد اينترنت را دوباره راه‌اندازي مي‌كند ولي فقط ويروس را غيرفعال مي‌كند.
ريچارد متيو استالمن: او از دشمنان سرسخت مايكروسافت است. استالمن درحالي كه نماينده مايكروسافت در كنفرانس و در حال توضيح دادن همين مثلاً قوي‌ترين سيستم امنيتي بود به شبكه نفوذ كرد و در مقابل همه حضار و تنها درمدت ۸ دقيقه، نرم‌افزار را هك كرد و در فهرست سياه مايكروسافت قرار گرفت.
ديويد اسميت: او خالق مليساست. مليسا در عرض يك هفته به ۸۰ سرور مختلف دسترسي پيدا كرد و اطلاعات آنها را براي افراد مختلف ارسال مي‌كرد و سپس رمز عبور ايميل را براي ديويد اسميت مي‌فرستاد.
رابرت موريس: سال ۱۹۸۸ يك كرم اينترنتي طراحي كرد. ويژگي اين كرم اين بود كه نيازي به دانلودشدن نداشت و فقط با بازكردن يك سايت به سيستم كاربر منتقل و در عرض يك ساعت آنقدر تكثير مي‌شد كه حافظه رم را پر مي‌كرد.
ولاديمير لوين: او با پيدا كردن يك حفره امنيتي در سيستم بانك موفق شد به تمام حساب‌هاي موجود در اين بانك دسترسي پيدا كند. لوين هنوز در زندان است و به عنوان هكر عمر كوتاهي داشته ولي به علت حرفه‌اي عمل كردن، به او «جيمزباند هكرها» مي‌گويند.
جابز و وزنياك: آنها موفق شدند جعبه‌هاي كوچكي طراحي كنند كه به مردم اجازه مي‌داد بدون هزينه مدت ۷ دقيقه و ۴۳ ثانيه مكالمه رايگان داشته باشند.
كوين پولسن: او بيشتر هك‌هاي خود را از طريق تلفن همراه انجام داده است. پولسن بارها و بارها به شبكه‌هاي تلفني مانند AT&T نفوذ كرده و سيستم آنها را چند ساعت و حتي چند روز از كار انداخته است.
يان رومانوسكي: يكي ديگر از هكرهاي مخوف روسي است. رومانوسكي كه به نام مافيابوي نيز شناخته مي‌شود به سايت‌هايي مانند ياهو، اي بي، آمازون و... حمله كرده است.
گري مك نان: در سال ۲۰۰۲ يك پيغام عجيب روي صفحه اصلي سايت ارتش امريكا ارسال شد: «سيستم امنيتي شما مختل شد. من به تنهايي اين كار را كردم.» مك نان بعد از اين هك از اسكاتلند فرار كرد و تا به امروز پيدا نشده است.
جورج‌هاتز: بزرگ‌ترين هكر سال ۲۰۱۱ است.‌هاتز اسم مستعار است. او توانست با استفاده از روش ابداعي خودش تمام اطلاعات استفاده كنندگان از PS 3 از اسم گرفته تا شماره حساب و آدرس محل سكونتشان را دربياورد.

يکشنبه|ا|11|ا|تير|ا|1391





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايران]
[مشاهده در: www.iran-newspaper.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 1021]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن