تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 23 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام محمد باقر(ع):خداوند عزوجل کسی را که در میان جمع ، بدون ناسزاگویی شوخی کند، دوست دارد .
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815352833




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

معاون آموزش متوسطه وزارت آموزش و پرورش درساري: سند تحول بنيادي به عنوان يك حادثه عظيم در سيستم آموزشي مي باشد


واضح آرشیو وب فارسی:ايلنا: معاون آموزش متوسطه وزارت آموزش و پرورش درساري: سند تحول بنيادي به عنوان يك حادثه عظيم در سيستم آموزشي مي باشد
با ارائه سند تحول بنيادي از اول مهر ماه سال 91 در راستاي توسعه برنامه پنجم در افق 1404 نظام آموزشي متحول خواهد شد .
ساري - ايلنا: سحرخيزان در جلسه شوراي آموزش و پرورش استان مازندران ضمن تبريك فرا رسيدن ايام شعبانيه گفت: شوراي آموزش و پرورش استان مازندران جزوء 10 استان برتر و 8 بين شوراها را به خود اختصاص داده است.

به گزارش ايلنا از ساري ،وي استاندار مازندران را براي آموزش و پرورش مازندران يك پشتوانه دانست و گفت: طاهايي براي تعالي آموزش و پرورش تلاش مثمر ثمري انجام داده است كه در بين استانداران در سيستم آموزش و پرورش سرآمد است.

معاون وزير از سند تحول بنيادي به عنوان يك حادثه عظيم در سيستم آموزشي خبر داد گفت: با ارائه سند تحول بنيادي از اول مهر ماه سال 91 در راستاي توسعه برنامه پنجم در افق 1404 نظام آموزشي متحول خواهد شد.

وي خاطر نشان كرد: مازندران با 32 اداره آموزش وپرورش جلوتر از برنامه تعيين شده است.

سحرخيزان با اشاره به اينكه پايه ششم در سال تحصيلي 91 با حضور معلمان توانمند و با تجربه كه اكثر آنها معلمان پايه پنجم بودند شروع به كار خواهد كرد.

معاون آموزش متوسطه وزارت آموزش و پرورش ياد آور شد : آموزش منابع درسي به معلمان پايه هاي دوم و ششم تا پايان تير ماه انجام خواهد شد و مردادماه ماه آمايش آموزش و پرورش خواهد بود.

وي توسعه آموزش فني حرفه اي را از ديگر برنامه وزارت آموزش و پروش اعلام كرد و گفت: درس كار و فني و حرفه اي و تفكر پژوهش از كتب و دروس جديد در پايه ششم مي باشد.

سحرخيزان در ادامه اظهار داشت : نگاه تربيتي در اين برنامه موج مي زند و مهر ماه امسال با ورد پايه ششم حال و هواي جديدي به خودش مي گيرد.

اين مقام مسئول با بيان اينكه مازندران در همه جبهه ها پيشگام و پيش قدم بوده است ادامه داد: انتظار ما از استان اين است كه همچنان كه در دفاع مقدس و ارزشهاي انقلاب در نوك پيكان بودند در بحث فرهنگ و اجراي سند تحول بنيادي هم پيشگام باشند.

وي در پايان ترويج مدارس قرآني را از ديگر برنامه هاي وزارت آموزش و پرورش دانست و در ادامه افزود: اين مدارس با يك نگاه متفاوت نسبت به مدارس قرآني كه براي اوقات فراغت بوده در نظر گرفته شده است و در ادامه تصريح كرد: در سال تحصيلي جاري حضور روحانيون در مدارس پررنگ تر خواهد شد.
پايان پيام/

پنجشنبه|ا|1|ا|تير|ا|1391





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايلنا]
[مشاهده در: www.ilna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 146]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن