تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 30 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام رضا (ع):ایمان یک درجه بالاتر از اسلام است, و تقوا یک درجه بالاتر از ایمان است و به فـرزنـد...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1817170157




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

رئيس سازمان بسيج سازندگي:امسال 15 هزار مدرسه در كشور مرمت و بهسازي مي‌شوند


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: رئيس سازمان بسيج سازندگي:امسال 15 هزار مدرسه در كشور مرمت و بهسازي مي‌شوند
خبرگزاري فارس: رئيس سازمان بسيج سازندگي گفت: امسال افتتاحيه طرح هجرت 3 در حوزه دانش‌آموزي، 31 خردادماه برگزار مي‌شود و طي آن 15 هزار مدرسه در كشور بهسازي، مرمت مي‌شود.


مجيد خراساني امروز در گفت‌وگويي به مناسبت سالروز تاسيس جهاد سازندگي به فرمان رهبر كبير انقلاب اسلامي و در آستانه آغاز اردوهاي تابستاني طرح‌هاي هجرت 3 و اردوهاي جهادي، ضمن گراميداشت سالروز تاسيس اين نهاد انقلابي و اظهار تاسف از انحلال آن در دولت اصلاحات، تشكيل بسيج سازندگي به فرمان مقام معظم رهبري را جايگزين جهاد سازندگي دانست.

وي به يك دهه تلاش شبانه‌روزي جوانان در مناطق محروم كشور اشاره كرد و افزود: اعلام رضايت مقام معظم رهبري در سال 89 از عملكرد 10 ساله جهادگران بسيج سازندگي، كارنامه موفق جوانان در احياي اين نهاد به عنوان جايگزين جهاد سازندگي را نشان داد.

رئيس سازمان بسيج سازندگي به بخشي از بيانات مقام معظم رهبري در شهريور 89 در ديدار با جهادگران، يك دهه پس از تشكيل بسيج سازندگي اشاره كرد و افزود: رهبر فرزانه انقلاب در آن ديدار فرمودند " اين حركت عظيم بسيج سازندگي و اردوهاي جهادي كه به طور رسمي 10 سال است آغاز شده است، البته اين را من بايد اقرار كنم كه اين كار اول از خود جوان‌ها آغاز شد، خود جوان‌هاي دانشجو و دانش‌آموز در بخش‌هاي مختلف اين حركت را آغاز كردند، در سال 79 گزارش اين حركت زيبا و پرشكوه به ما رسيد و منجر شد به اينكه پيام بسيج سازندگي به قاطبه جوانان كشور داده شود، يعني اين يك حركت خودجوش مردمي است درست مثل جهاد سازندگي در آغاز انقلاب، جهاد سازندگي هم همينطور بود."

خراساني آمادگي 3 هزار گروه جهادي در دانشگاه‌ها، مساجد و محلات براي حضور در مناطق محروم را از برنامه‌هاي امسال بسيج سازندگي عنوان كرد و گفت: حدود 2 ميليون نفر از جهادگران در دانشگاه‌ها، مدارس، حوزه‌هاي علميه، مساجد و محلات براي طرح‌هاي هجرت 3 و حركت‌هاي جهادي در سال 91 اعلام آمادگي كردند.

وي ادامه داد: علاوه بر كارهاي متنوع عمراني، منابع طبيعي و آبخيزداري، ساخت مساجد و مدارس در طول سال و كمك به آباداني كشور در مناطق محروم از ابتداي تيرماه، 2 ميليون نفر از جهادگران آماده خدمت رساني در 20 هزار نقطه كشور بوده و سال جديد شاهد ابتكارات و تحول اساسي در اين عرصه‌ها خواهيم بود.

رئيس سازمان بسيج سازندگي تاكيد كرد: علاوه بر اردوهاي جهادي 15 روزه در مناطق محروم، يك ميليون نفر از مساجد و محلات سراسر كشور در قالب اردوهاي سازندگي و خدمت رساني يك روزه تمرين كار و تلاش و خدمت رساني مي‌كنند.

خراساني با اشاره به تخصصي شدن و قشر محور شدن حركت‌هاي جهادي و هجرت، گفت: امسال افتتاحيه طرح هجرت 3 در حوزه دانش‌آموزي، 31 خردادماه با همكاري وزارت آموزش و پرورش، بسيج دانش‌آموزي و بسيج سازندگي برگزار مي‌شود و طي آن 15 هزار مدرسه در سراسر كشور بهسازي، مرمت و زيباسازي مي‌شود.

وي از آغاز اردوهاي جهادي طلاب با همكاري بسيج طلاب و مركز حركت‌هاي جهادي بسيج سازندگي در سراسر كشور از چهارم تيرماه در خراسان رضوي خبر داد.

رئيس سازمان بسيج سازندگي زمان آغاز اردوهاي جهادي مساجد، محلات و اردوهاي يك روزه سازندگي و خدمت‌رساني را دهم تيرماه در مراسمي ملي در استان قزوين همزمان با سراسر كشور اعلام كرد.

خراساني همچنين به برگزاري اردوهاي جهادي دانشجويي با محوريت بسيج دانشجويي به شكل سراسري در اواسط تيرماه امسال اشاره كرد و افزود: در مجموع امسال، 4 ميليون نفر در طرح‌هاي هجرت 3 و اردوهاي جهادي در 20 هزار نقطه كشور حضور مي‌يابند كه 2 ميليون نفر از اين تعداد جهادگراني هستند كه خدمات ارائه مي كنند و 2 ميليون نفر ديگر نيز جواناني هستند كه در روستاها به شكل هدفمند اوقات فراغت آنها غني‌سازي شده و در طرح‌هاي متنوع هجرت 3 و جهادي حضور خواهند داشت.

انتهاي پيام/غ10

يکشنبه|ا|28|ا|خرداد|ا|1391





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 91]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن