تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 29 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):عقل راهنمايى مى  كند و نجات مى  دهد و نادانى گمراه مى  كند و نابود مى  گرداند.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1816866658




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

ديگر رسانه (از امضاي وزير براي قبولي كيلويي تا آسمان زر نريخته به سرش)


واضح آرشیو وب فارسی:شبکه خبر: ديگر رسانه (از امضاي وزير براي قبولي كيلويي تا آسمان زر نريخته به سرش)
نگاهي به اخبار برخي سايت ها و خبرگزاري هاي داخلي و خارجي.
امضاي حاجي بابايي براي قبولي كيلويي دانش آموزان (شفاف)

نظام آموزشي جديد با عنوان نظام " 3-3-6 " در حالي از سال تحصيلي آينده در كشور اجرا خواهد شد كه كارشناسان انتقادهاي بسياري به اين طرح وارد ساختند.
با پي گيري هايي كه در اين خصوص انجام شد و همكاري برخي مديران دلسوزي كه سرنوشت دانش آموزان از اصلي ترين دغدغه هاي آنها است ،به بخشنامه اي دست پيدا شد كه با امضاي افرادي چون حاجي بابايي، وزير آموزش و پرورش و محمود احمدي نژاد به عنوان رئيس عالي شوراي آموزش و پرورش مهر تاييدي به همه نظريه هايي زد كه مبني بر قبولي كپسولي دانش آموزان اول راهنمايي بود.

دستگيري هنجارشكنان در كنسرت مازيار فلاحي توسط ناجا (مهر)

نخستين شب كنسرت مازيار فلاحي در برج ميلاد با استقرار گشت ارشاد همراه شد.حضور ون هاي گشت ارشاد فضاي كنسرت فلاحي را تا حدودي تحت الشعاع قرار داده است. به صورتيكه اين كنسرت كه قرار بود ساعت 18 آغاز شود اما در اين ساعت برگزار نشد.
طبق مشاهدات ميداني ماموران نيروي انتظامي پس از تذكر، تعدادي از افرادي كه با پوشش نامناسب به اين محل آمده بودند را با ون هاي گشت ارشاد به كلانتري منتقل كردند.
اين حركت نيروي انتظامي با واكنش برخي از حاضران روبرو شد. اما با برخورد مناسب نيروهاي گشت ارشاد هيچ تنش و درگيري گزارش نشده است. در كنار مدعوين كنسرت مازيار فلاحي برخي از بازديد كنندگان برج ميلاد هم با برخورد گشت ارشاد مواجه شدند.

چرا وزير بازرگاني آمريكا به مرخصي رفت (خبرگزاري فرانسه)

جان بريسون وزير بازرگاني آمريكا دوشنبه شب به كاخ سفيد اطلاع داد: در پي دو سانحه رانندگي دچار ناراحتي شده است و نياز به مرخصي استعلاجي دارد.
جي كارني سخنگوي باراك اوباما رئيس جمهور آمريكا تأييد كرد بريسون شصت و هشت ساله به مرخصي استعلاجي مي رود اما به مدت زمان غيبت وي در هيئت دولت اشاره نكرد.
پليس كاليفرنيا تحقيقات خود را در باره دو سانحه رانندگي كه بريسون از آن صحبت كرده، آغاز كرده است.

مبارك با "سرم" زنده است (روسيا اليوم)

مسئولان امنيتي بيمارستان طره اعلام كردند: وضع جسماني حسني مبارك وخيم است و پزشكان دو بار به وي شوك برقي داده اند و با سرم زنده است.
منابع امنيتي مصري با اشاره به وخامت حال رئيس جمهوري مخلوع مصر از حضور فرزندانش در اتاق مراقبت هاي ويژه خبر دادند.
اين مسئولان مشخص نكردند كه آيا قلب مبارك از كار ايستاده است يا مشكل به سبب نامنظم بودن ضربان قلب وي است.

هنرپيشه معروف زن صداوسيما دستگير شد (فارس)

يك مقام آگاه با اشاره به برگزاري كنسرتي در برج ميلاد گفت: يكي از بازيگران زن مشهور صداوسيما با نام «ل - الف» به دليل بدحجابي دستگير شد.
اين مقام مسئول در معاونت اجتماعي پليس فاتب اظهار داشت:‌ كنسرتي در برج ميلاد در حال برگزاري است كه پليس امنيت اخلاقي مأموريت برخورد با بدپوشان اين كنسرت را برعهده دارد.

پانتا: هيچ داروي معجزه كننده اي براي اوضاع دردناك سوريه وجود ندارد (خبرگزاري فرانسه)

وزير دفاع آمريكا گفت:«اوضاع در سوريه از هر نظر، به طور غير قابل باوري پيچيده و دردناك شده است و هيچ معجزه اي نمي تواند اين اوضاع را بهبود بخشد».
وي افزود بشار اسد رئيس جمهور سوريه مرتكب خشونت هاي فاجعه بار شده است.

نخست وزير انگليس دختر 8 ساله خود را در ميكده جا گذاشت (آسوشيتدپرس)

نخست وزير انگليس "نانسي" دختر هشت ساله خود را در يك ميخانه جا گذاشته و فراموش كرده كه وي را با خود ببرد.
به گفته مقامات دولت انگليس، اين حادثه چندماه قبل و در ميخانه اي كه توسط دولتمردان مورد استفاده قرار مي گيرد و در غرب لندن قرار دارد، رخ داده است.

اعدام براي عامل تجاوز به دختر دانشجو در ميدان آزادي

قضات دادگاه كيفري استان تهران درباره اجراي حكم اعدام جواني در ملاء‌عام كه دختر دانشجويي را مورد تجاوز قرار داده‌ تصميم‌گيري خواهند كرد.
حكم اين جوان بعد از كش‌وقوس‌هاي فراوان سرانجام در هيات عمومي ديوان عالي كشور تاييد شد. مرد جوان متهم است سه سال قبل دختري به نام «سوگل» را ميان شمشاد‌هاي ميدان آزادي مورد آزارجنسي قرار داده‌است.

عربستان خواستار افزايش سقف توليد اوپك شد (رويترز)

به رغم كاهش اخير قيمت نفت، عربستان روز دوشنبه خواستار افزايش سقف توليد اوپك شد و به اين ترتيب خود را در مسير رويارويي با ديگر اعضاي اين سازمان قرار داد.
علي النعيمي وزير نفت عربستان در آستانه نشست روز پنجشنبه سازمان كشورهاي صادركننده نفت (اوپك) گفت: تحليل ما نشان مي‌دهد ما به سقف توليد بالاتر نسبت به سطح فعلي احتياج داريم.
اين سخنان وزير نفت عربستان برخلاف ارزيابي عبدالكريم اللعيبي رئيس عراقي اوپك است كه گفت: اوپك در حال حاضر توليد مازاد دارد.
عربستان به عنوان بزرگترين توليد كننده اوپك براي بهبود وضعيت اقتصادي جهاني توليد نفت خود را به 10 ميليون بشكه در روز(بالاترين رقم طي 30 سال گذشته) رسانده تا قيمت نفت را كاهش دهد.

جهان شاهد فرو ريختن كاخ رياض بر سر خاندان آل سعود خواهد بود (كوريره دلاسرا)

نشريه كوريره دلاسرا؛ با اين پيش بيني كه جهان شاهد فرو ريختن كاخ رياض برسر خاندان آل سعود خواهد بود؛ نوشت: پايان منابع انرژي عربستان سعودي تا حدود سه دهه ديگر به معني سقوط حاكمان اين كشور در كابوسي ناشناخته خواهد بود.

تعطيلي پرديس سينمايي زندگي تهران توسط پليس (ايسنا)

در پي فروش بليت مسابقات فوتبال جام ملت‌هاي اروپا (يورو 2012) در مجتمع فرهنگي « پرديس سينمايي زندگي» و اطلاع ماموران پليس تهران از اين امر، ماموران پليس اماكن با مراجعه به اين محل نسبت به پلمپ واحد مذكور، اقدام كردند و اين در حالي است كه سالن هاي سينما موظفند بليت پخش اين بازي ها را فقط به مردان بفروشند.
معاون اجتماعي نيروي انتظامي گفت: «هنگامي كه زنان و مردان با يكديگر به تماشاي فوتبال مي‌پرداند، وضعيت مناسبي نيست، مردان در هنگام بازي فوتبال هيجاني شده و بعضا فحش‌هاي ركيك داده يا شوخي‌هاي بدي انجام مي‌دهند.

با يارانه نقدي ۴كيلو شليل بخريد! (افكار)

داستان گراني همان گونه كه در روزها و ماه‌ها و سال‌هاي گذشته در جريان بوده همچنان ادامه دارد و گويي رنگ و بوي عادي پيدا كرده است.
امروز ديگر با يك اسكناس آبي ۲ هزار توماني در يك ميوه‌فروشي هيچ ميوه‌اي نمي‌توان خريد و حتي در خصوص برخي اقلام سبزي و تره‌بار هم اين موضوع صدق مي‌كند. كنكاشي در ميوه‌فروشي‌هاي سطح شهر حاكي از آن است كه با يارانه نقدي يك ماه مي‌توان ۴ كيلو شليل ۱۲هزار توماني خريد.

ردپاي كاركنان دستگاه‌هاي مختلف در زمين خواري بزرگ (مهر)

معاون دادستان تهران از زنداني شدن ۱۵ زمين خوار بزرگ تهران خبر داد و افزود: در يكي از پرونده هاي بزرگ زمين خواري تعدادي از كاركنان دستگاه هاي دولتي تهران شناسايي شدند كه پرونده در حال تحقيق است.

تلاش اوباما در سرعت بخشيدن سقوط بشار اسد (راشاتودي)

واشنگتن در نظر داردبا تسريع در اعمال منطقه "پرواز ممنوع"؛ به زودي نقش رسمي در برابر وقايع سوريه را به دست گيرد.
"باراك اوباما" از نيروي دريايي و هوايي آمريكا خواسته تا در ارايه طرحي كه به موجب آن دولت "بشار اسد" در سوريه سرنگون شود؛ سرعت بخشند.
اين گزارش حاكي است: اوباما اميدوار است تا در يك ابتكار عمل و در حملات هوايي كوتاه مدت عليه مواضع دولت سوريه؛ ارتش آمريكا بتواند با مورد حمله قرار دادن مركز فرماندهي ارتش سوريه؛ كنترل اسد بر اين كشور را از ميان بردارد.

پشت پرده تقدير صندوق بين الملي پول از هدفمندي يارانه ها (تابناك)

رئيس كل بانك مركزي با بيان اينكه بسياري از مسئولان اقتصادي ساير كشورها نسبت به آثار اجرايي هدفمندي يارانه ها در ايران نظرات مثبتي داشتند، تصريح كرد: ابراز خشنودي از نحوه اجرا و آثار هدفمندي يارانه ها در كشورمان توسط آنها مشوقي براي ما محسوب مي شود.
وي همچنين در يك اظهار نظر گفته است كه: بسياري از مسئولان اقتصادي ساير كشورها نسبت به آثار اجرايي هدفمندي يارانه ها در ايران نظرات مثبتي داشتند!
نگاهي به گزارش اين صندوق كه در جولاي سال 2011 انتشار يافته نشان ميدهد كه يكي از همكاران تهيه اين گزارش محمدرضا فرزين، يعني دبير ستاد هدفمندي يارانه ها بوده است!

«سزارين» آخرين راه است، نه اولين راه! (قدس آنلاين)

بيش از يك سوم زايمان هاي كشور به شيوه سزارين انجام مي شود كه خيلي بالاتر از استانداردهاي جهاني است. البته برخي صاحبنظران معتقدند آمار غيررسمي سزارين در كشور تا 5 برابر استانداردهاي جهاني مي رسد!

گداهايي كه با "405" برمي گردند! (مهر)

تسلسل واهي جمع آوري متكديان در استان لرستان به گونه اي است كه به گفته يكي از مسئولان تنها يك ربع بعد از جمع آوري برخي از متكديان آنها با 405 خود زودتر از مسئولان به سطح شهر برمي گردند.

شريعتمداري: آسمان زر نريخته به سرش، يا خودش دزد بوده يا پدرش! (كيهان)

حسين شريعتمداري در سرمقاله اي به عنوان "آسمان زر نريخته به سرش!" نوشته است:
1- تلخ است ولي واقعيت دارد و قابل انكار نيست كه گراني مهارگسيخته اين روزها و افزايش بي رويه و جهشي در قيمت بسياري از كالا و خدمات، بر دوش مردم، مخصوصا اقشار مستضعف كه به قول امام راحل (ره) و تاكيد پي در پي خلف حاضر او، «ولي نعمت مسئولان» هستند سنگيني مي كند و تلخ تر آن كه اراده محسوسي براي مقابله جدي و پي گير با اين غول كه افسار پاره كرده و به جان محرومان افتاده است، به چشم نمي خورد.

سه|ا|شنبه|ا|23|ا|خرداد|ا|1391





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: شبکه خبر]
[مشاهده در: www.irinn.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 60]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن