تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 29 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام محمد باقر(ع):هیچکس تا زبانش را نگه ندارد از گناهان در امان نیست.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1816696338




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

اخبار كوتاه از فوتبال


واضح آرشیو وب فارسی:کيهان: اخبار كوتاه از فوتبال
ايران در سيد يك جام ملت هاي آسيا
با مشخص شدن سيدبندي مرحله مقدماتي رقابت هاي جام ملت هاي آسيا ايران در سيد يك قرار گرفت. اين اتفاق در حالي افتاده است كه اين رقابت ها از مهر ماه سال جاري و با حضور كشورهايي كه در رده بندي فيفا در پايين ترين سطح قرار دارند آغاز مي شود. در مرحله بعدي كه به صورت گروهي برگزار مي شود، طبق سيدبندي تيم هاي مطرح تر براي صعود به مرحله نهايي رقابت هاي جام ملت هاي آسيا وارد مسابقات مي شوند. در سيدبندي رقابت ها براي قرعه كشي مرحله گروهي، تيم ملي كشورمان به همراه قطر، ازبكستان، اردن و عراق در سيد يك قرار گرفته است. اين سيدبندي بر اساس نتايج تيم ها در مقدماتي جام جهاني و رده بندي تيم ها در جدول ماهانه فيفا لحاظ شده است. رقابت هاي جام ملت هاي آسيا 2015 به ميزباني استراليا برگزار مي شود و اين كشور به همراه ژاپن و كره جنوبي به عنوان تيم هاي اول تا سوم اين مسابقات در سال 2011 و كره شمالي قهرمان چلنج كاپ 2012 به همراه قهرمان اين رقابت ها در سال 2014 به صورت مستقيم راهي جام ملت ها مي شوند.
ارجاع پرونده مديرعامل شهرداري تبريز به بازرسي كل كشور
دبير هيئت رسيدگي به تخلفات فوتبال ايران از ارسال پرونده مديرعامل باشگاه شهرداري تبريز و شهرداري اين شهر به بازرسي كل كشور خبر داد. عليپوراظهار داشت: به دليل اتفاق هاي رخ داده در ليگ يازدهم در تيم فوتبال شهرداري تبريز و جابجايي مربيان و مبالغ پرداختي به بازيكنان در اين تيم، پرونده مير معصوم سهرابي مديرعامل باشگاه شهرداري تبريز و همچنين شهرداري اين شهر كه تيم زير نظر آنها فعاليت مي كرد، به بازرسي كل كشور ارجاع شد تا اين نهاد در مورد آنها تصميم گيري كند. تيم شهرداري تبريز فصل گذشته با وجود تعويض سه مربي به ليگ دسته اول سقوط كرد. همچنين در پي انتخاب فراز كمالوند سرمربي پيشين تيم هاي پاس همدان و تراكتورسازي به عنوان سرمربي فصل آينده شهرداري تبريز عليپور گفت: كمالوند تا اطلاع ثانوي حق همكاري با هيچ باشگاهي را ندارد.
اليويرا براي مذاكره با تراكتورسازي به ايران آمد
گزينه سرمربيگري تيم فوتبال تراكتورسازي ديشب وارد ايران شد. با توجه به منتفي شدن حضور پرويز مظلومي در تيم تراكتورسازي مسئولان اين باشگاه بار ديگر تصميم گرفتند تا با گزينه خارجي خود وارد مذاكره شوند و در همين راستا ديشب الويرا سرمربي سابق بنفيكا وارد ايران شد تا با باشگاه تراكتورسازي مذاكره كند. در حالي كه رسانه هاي مختلف خبر از عقد قرارداد باشگاه تراكتورسازي با اين سرمربي را داده اند محمد حسين جعفري عنوان كرد: من هيچ جا نگفته ام كه در جلسه با الويرا مي خواهيم قرارداد امضا كنيم او به ايران مي آيد تا با او مذاكره كنيم و شايد با او به توافق نرسيم.
پيرواني سرمربي جديد ابومسلم
غلامحسين پيرواني سرمربي تيم فوتبال ابومسلم خراسان شد. باشگاه ابومسلم با صدور اطلاعيه اي اعلام كرد كه اين مربي شيرازي در فصل آينده هدايت مشكي پوشان خراساني را بر عهده خواهد داشت.تركيب مديريتي اين باشگاه نيز دستخوش تغييراتي شد كه در مهمترين آن ها سيد هاشم حسيني، رئيس سابق هيات فوتبال استان خراسان رضوي به عضويت هيات عامل درآمد و سرپرست تيم بزرگسالان شد.
مذاكره سپاهان با طالبي و مدافع استراليايي
مدير تيم فوتبال سپاهان از مذاكره با فرشيد طالبي و يك مدافع ملي پوش استراليايي براي جايگزيني سيدجلال حسيني و محسن بنگر خبر داد. رسول خوروش ضمن بيان مطلب فوق گفت: براي حضور پرقدرت در مسابقات ليگ و ليگ قهرمانان آسيا با يك مدافع ملي پوش استراليايي مذاكره كرديم كه نامش را تا زمان توافق نهايي اعلام نمي كنيم. همچنين پس از جذب علي احمدي در انديشه به خدمت گرفتن فرشيد طالبي نيز هستيم زيرا اين دو به همراه ذوب آهن تا فينال ليگ قهرمانان آسيا عملكرد بسيار خوبي داشتند.مدير فني سپاهان در مورد وضعيت رحمان احمدي هم اظهار داشت: روز گذشته با رحمان احمدي مذاكره كرديم اما از لحاظ مالي با وي به توافق نرسيديم. در شرايطي كه دروازه بان خوبي به نام صادقي داريم و دو دروازه بان جوان ديگر هم در تركيب تيم ما حضور دارند پرداخت هزينه سنگين براي گلر ديگر كار درستي نبود.
يركوويچ جدا مي شود،صادقي و انصاري فرد فردا امضا مي كنند
مديرعامل باشگاه استقلال با تائيد خبر مذاكره با اميرحسين صادقي گفت: با اين بازيكن نيز مذاكرات خوبي انجام داديم و روز يكشنبه(فردا)قراردادمان را نهايي خواهيم كرد. علي فتح الله زاده در ادامه ازآخرين مذاكرات با كريم انصاري فر خبر داد و گفت: از نظر من انصاري فرد 90 درصد استقلالي است و تمام امضاهاي مربوط به اين بازيكن انجام شده و روز يكشنبه(فردا) پس از صحبت نهايي قرارداد او را رسمي خواهيم كرد.وي همچنين از جدايي يركوويچ خبر داد و گفت: اين بازيكن فصل آينده با ما نخواهد بود. ساموئل نيز پيشنهاد بالايي به ما داده و در صورتي كه رقمش را پايين بياورد او را مي خواهيم.فتح الله زاده در پايان گفت: منصور پورحيدري به عنوان رئيس كميته فني و مديرفني تيم انتخاب شده است.

شنبه|ا|20|ا|خرداد|ا|1391





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: کيهان]
[مشاهده در: www.kayhannews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 87]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن