تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 28 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):خداوند! زبان را عذابى دهد كه هيچ يك از اعضاى ديگر را چنان عذابى ندهد. زبان گويد...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1816405244




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

مديركل تعاون، كار و رفاه اجتماعي استان اردبيل:دستگاه‌ها در قرارداد پيمانكاري از مشاوره‌هاي كارشناسي استفاده كنند


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: مديركل تعاون، كار و رفاه اجتماعي استان اردبيل:دستگاه‌ها در قرارداد پيمانكاري از مشاوره‌هاي كارشناسي استفاده كنند
خبرگزاري فارس: مديركل تعاون، كار و رفاه اجتماعي استان اردبيل گفت: دستگاه‌هاي اجرايي مختلف در انعقاد قرارداد پيمانكاري خود بايد از مشاوره‌هاي لازم استفاده كنند و ما آماده هستيم با همراهي كارشناسان اين مشاوره‌ها را ارائه كنيم.


به گزارش خبرگزاري فارس از اردبيل، حسين منوري پيش از ظهر امروز در جلسه شوراي اداري استان به اهميت انعقاد قرارداد پيمانكاري اشاره كرد و اظهار داشت: اكثر دستگاه‌هاي دولتي اعتقاد دارند زماني كه كار به پيمانكار واگذار مي‌شود ديگر مسئوليتي ندارند در حالي كه قرارداد بايد طوري منعقد شود كه شركت‌هاي پيمانكاري مكلف به اداي وظيفه حقيقي باشند.

وي خاطرنشان كرد: برخي از پيمانكاران به دليل ضعف نظارت بر خلاف تعهدات خود عمل مي‌كنند در حالي كه آنها در حوادث ناشي از كار بايد ضمانت خسارت و پاسخگويي به مراجع را به خوبي انجام دهند.

مديركل تعاون، كار و رفاه اجتماعي استان اردبيل خطاب به مديران دستگاه‌هاي اجرايي توصيه كرد بر نحوه قراردادها نظارت داشته و حق و حقوق كارگران را فداي منفعت و خواسته پيمانكاران نكنند.

منوري يادآور شد:‌ در حوادث كار نيز بايد پيشگيري، حفاظت و ايمني دقيق مورد توجه قرار گيرد تا مبادا پيمانكاران از زير بار خسارت وارد شده و تامين ضرر و زيان فرار كنند.

اين مسئول بيان داشت:‌ هر اداره كه قراردادي با پيمانكاران مي‌بندد با تماس تلفني با اداره كل تعاون، كار و رفاه اجتماعي مي‌توانند از مشاوره همكاران ما و راهنمايي آنها استفاده كنند.

به گزارش خبرگزاري فارس از اردبيل، مديركل تعاون، كار و رفاه اجتماعي استان اردبيل در ادامه سخنان خود با ارائه اطلاعاتي از قانون كار جمهوري اسلامي ايران مصوب 69 و نحوه رسيدگي به پرونده‌ها در شوراي حل اختلاف، گفت: بر اساس قانون كارگر كسي است كه به هر عنوان برابر حقوق دريافتي و مزد مشخص كار انجام داده و ايفاي وظيفه مي‌كند.

منوري ادامه داد: اگر اين نيروي انساني مشمول استخدام رسمي و قوانين خاص نباشند نبايد حق و حقوق آنها تضييع شده و يا ناديده گرفته شود چرا كه هر كس در اداره‌اي شاغل است با احراز شرايط كاري بايد از حق و حقوق مسلم برخوردار شود.

وي با اشاره به دو نوع قرارداد شفاهي و كتبي افزود: هر چند در قانون بر دو نوع قرارداد شفاهي و كتبي تاكيد شده است اما دستگاه‌هاي اجرايي دقت كنند قرارداد كتبي را در اولويت قرار دهند تا مبادا نيروي انساني بر اساس گفته‌ها و اعلام شفاهي اميدوار به ادامه كار نبوده يا بخواهد شروط غير‌اجرايي را به پيش بكشد.

مديركل تعاون، كار و رفاه اجتماعي استان اردبيل به تفويض اختيار مسئولان به ويژه حوزه اداري، اجرايي و مالي اشاره كرد و گفت: اين تفويض اختيار تابع شرايطي است كه نبايد بدون رعايت موارد قانوني نسبت به آن اقدام كرد.

به گزارش خبرگزاري فارس از اردبيل، منوري در پايان سخنان خود تعيين تكليف نيروهاي شركتي، روز‌مزد و قراردادي را با توجه به تاكيدات دولت خدمتگزار ضروري اعلام كرد و اظهار داشت: در اين زمينه با حمايت استاندار اردبيل كارها و فعاليت‌هاي خوبي آغاز شده است.

انتهاي پيام/صا10

پنجشنبه|ا|21|ا|ارديبهشت|ا|1391





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 122]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن