تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 19 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):براى كسب بلند مرتبگى از وطن خود دور شو و سفر كن كه در مسافرت پنج فايده است: برطرف ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1814587414




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

عنابستاني:توسعه ورزش دانشجويي در دولت نهم و دهم رشد خوبي داشته است


واضح آرشیو وب فارسی:مهر: عنابستاني:توسعه ورزش دانشجويي در دولت نهم و دهم رشد خوبي داشته است
توسعه ورزش دانشجويي در دولت نهم و دهم رشد خوبي داشته است
شهركرد - خبرگزاري مهر: استاندار چهارمحال و بختياري گفت: توسعه ورزش دانشجويي در دولت نهم و دهم رشد خوبي داشته است.

به گزارش خبرگزاري مهر، علي اصغر عنابستاني با اشاره به گام هاي بلند دولت نهم و دهم در توسعه زير ساخت هاي ورزشي در كشور، گفت: ورزش دانشجويي و دانشگاهي در دولت نهم و دهم روند روبه رشد و مطلوبي داشته است.

وي افزود: ورزش و تحصيل در كنار هم لازم و ضروري است و مسابقات ورزشي دانشجويان باعث ايجاد شادابي و نشاط در سطح دانشگاهها مي شود.

وي تصريح كرد: سلامتي و نشاط جامعه براي هموار شدن مسير توليد و خودكفايي مهم است و ورزش بايد عاملي براي همبستگي و شادابي و نشاط در جامعه است.

عنابستاني افزود: نشاط و سلامتي يك جامعه عامل موثري براي رسيدن به خود كفايي و توليد ملي است و بيشترين تلاش مسئولان در سال 91 در راستاي تحقق پيام مقام معظم رهبري و شعار امسال خواهد بود و ورزش به عنوان عامل مهم و موثر براي تامين سلامتي و ايجاد روحيه خود باوري مولفه مهمي براي رسيدن به خود كفايي و توليد ملي است.

دو طرح طوبي در كارگروه امور زير بنايي چهارمحال و بختياري تصويب شد

معاون عمراني استاندار چهارمحال و بختياري گفت: دو طرح طوبي در امور زير بنايي و شهرسازي چهارمحال و بختياري تصويب شد.

محمودعيدي بيان داشت: اجراي طرح طوبي در 15هكتار از اراضي شهر جونقان با 801 ميليون ريال اعتبار، مطالعه و تصويب شد و زمينه اشتغال شش نفر را به طور مستقيم فراهم مي كند.

وي اظهار داشت: تصويب طرح طوبي در فلارد از توابع شهرستان لردگان با 840 ميليون ريال اعتبار، از ديگر مصوبات كارگروه امور زيربنايي و شهرسازي چهارمحال و بختياري است.

عيدي تصريح كرد: اجراي اين طرح در 16.5هكتار از اراضي فلارد، زمينه اشتغال مستقيم هشت نفر را فراهم مي كند.

پليس راه گوشكي شهرستان لردگان مردادماه سالجاري افتتاح مي شود

معاون امور عمراني استانداري چهارمحال وبختياري از افتتاح پليس راه گوشكي تا مردادماه خبر داد.

محمود عيدي بيان داشت: ساختمان پليس راه گوشكي به پيشرفت فيزيكي ۶۰ درصد رسيده است.

وي تصريح كرد: پنج ميليارد ريال اعتبار براي احداث و تجهيز اين پليس راه هزينه شده است.

عيدي اظهار داشت: پليس راه موقت لردگان - بروجن در مسير گندمان نيز تا مردادماه سالجاري افتتاح مي شود.

معاون امورعمراني استاندار چهارمحال و بختياري ادامه داد: با توجه به پر تردد بودن محور ارتباطي بروجن - لردگان و آمار بالاي تصادفات در اين مسير، استقرار بخش مغز و اعصاب در لردگان و تجيهز آن به دستگاه سي تي اسكن ضروري است.

سرپرست جديد كانون اصلاح و تربيت زندانهاي چهار محال و بختياري منصوب شد

طي حكمي از سوي مديركل زندانهاي استان چهارمحال و بختياري علي اصغر زارع بعنوان سرپرست جديد كانون اصلاح و تربيت استان تعين شد.

در بخشي از حكم انتصاب سرپرست جديد كانون اصلاح و تربيت استان از سوي مديركل زندانهاي چهارمحال و بختياري آمده است:

اصلاح و تربيت مجرمين و بزهكاران و فراهم ساختن بستر و زمينه هاي لازم براي بازگشت سعادتمندانه خطارفته گان مجاهدتي است كه با همت و تلاش و اخلاص بدست مي آيد. فرصت مغتنم خدمتگزاري كوتاه و غيرقابل تكرار است و اين فرصت بايد متضمن به برنامه و دستورالعمل باشد.

توجه لازم به قوانين و برنامه هاي تحول و توسعه در بخش اجرايي و قضايي و آيين نامه اجرايي و الويتهاي ابلاغي سازمان زندانهاي كشور بمنظور دست يابي به نظام منضبط و مقتدر زندانباني اسلامي، حزم و عزم جازم و رفق و مدارا و تعامل عزتمند مي طلبد.

هفت هزار مرخصي به زندانيان چهار محال و بختياري اعطا شده است

مديركل زندانهاي استان چهارمحال و بختياري در تشريح عملكرد خدمات قضايي ارائه شده به زندانيان در طول سال 90، گفت: در راستاي اجراي دستورات و تأكيدات رياست محترم قوه قضائيه، رسيدگي به حقوق شهروندي زندانيان و برنامه اصلاحي و تربيتي سازمان زندانهاي كشور بيش ازهفت هزار و 380 مورد مرخصي در سال گذشته به زندانيان واجد شرايط اين استان اعطا شد.

علي نظري گفت: اعطاي اين مرخصي به زندانيان زندانهاي استان به منظور كمك به تحكيم مباني و روابط خانوادگي و اجتماعي زندانيان، رفع مشكلات ضروري فردي، خانوادگي و قضائي، بازتواني اجتماعي و فراهم نمودن زمينه بازگشت مجدد به جامعه و همچنين مشاركت فعال در برنامه‌هاي اصلاحي، تربيتي، فرهنگي و ورزشي، حرفه‌آموزي و اشتغال، به زندانيان در چهارچوب قوانين و مقررات و با عنايت به كسب امتيازهاي لازم ويژه اعطاي مرخصي صورت گرفته است.

© 2003 Mehr News Agency .

چهارشنبه|ا|20|ا|ارديبهشت|ا|1391





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 145]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن