تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 29 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):برترین عبادت مداومت نمودن بر تفکر درباره خداوند و قدرت اوست.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1816615598




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

Vegas Pro؛ فيلم‌سازي در خانه‌


واضح آرشیو وب فارسی:تبیان: Vegas Pro؛ فیلم‌سازی در خانه‌  اشاره : Vegas Pro نرم‌افزاری قدرتمند و حرفه‌ای در زمینه ویرایش ویدیو و ساخت DVD است. Vegas بر لزوم استفاده از نرم‌افزاری واحد و منعطف برای ویرایش و ساخت ویدیو تأكید دارد. نرم افزاری كه با قابلیت تطبیق‌پذیری عالی از تمامی مراحل ساخت و ویرایش ویدیو پشتیبانی نماید.  امكان پخش و نمایش بلادرنگ ویرایش‌های انجام شده، ویرایش غیرمخرب و پشتیبانی بدون محدودیت از قابلیت‌های Undo/Redo (انجام مجدد/خنثی كردن)، برخی از قابلیت‌های مفیدی هستند كه در تسریع و تسهیل عملیات ویرایش به كاربر كمك می‌كنند.بسیاری از مجموعه‌های نرم‌افزاری معروف در زمینه ویرایش ویدیو اعتقاد چندانی بر لزوم انسجام و یكپارچگی انواع نیازهای ویرایشی در قالب یك نرم‌افزار واحد ندارند. از این رو برای هر بخش از ویرایش (ویدیو، صوت و جلوه های ویژه) نرم‌افزار جداگانه و مستقلی را ارائه می‌دهند. به عنوان مثال Adobe Creative Suite نرم‌افزار SoundBooth را برای ویرایش صدا، Premiere Pro را برای ویرایش ویدیو و After Effects را برای افزودن عنوان‌بندی و دیگر جلوه‌های بصری اختصاص داده است. این نوع تقسیم‌بندی بیشتر برای شركت‌های فیلم‌سازی و تولیدات ویدیویی بزرگ مناسب است.
Vegas Pro 8
چون در این محصولات هر كسی تنها مسئولیت یك بخش را بر عهده دارد. اما برای كاربران خانگی حرفه‌ای و شركت‌های فیلم‌سازی كوچك، Vegas محصول مناسب‌تری است. چون تمام ابزارها و امكانات مهم و مورد نیاز را در قالب یك نرم‌افزار یكپارچه ارائه كرده است و این ویژگی كار ساخت ویدیو را (حتی برای یك نفر) بسیار ساده و روان می‌كند. نسخه جدید این نرم‌افزار مجهز به ابزار عنوان‌بندی جدیدی است كه كار تنظیم ابعاد فونت و فواصل میان كلمات و كاراكترها، حركت متن در امتداد مسیرها و منحنی‌های مختلف و افزودن افكت‌های متنی مختلف را بسیار ساده و آسان كرده است. همچنین می‌توانید افكت‌های عنوان‌بندی را ذخیره كنید و یا افكت‌هایی را كه طراحی كرده‌اید، به اشتراك بگذارید. در مجموع قابلیت‌ها و امكانات عنوان‌بندی در ویرایش جدید نرم‌افزار در قیاس با نسخه‌های پیشین آن بهبود و پیشرفت محسوس و قابل ملاحظه‌ای داشته است.ویژگی اسكریپت‌نویسی در این نرم‌افزار به كاربران آشنا با برنامه‌نویسی امكان می‌دهد توابع اجرایی جدیدی را به Vegas اضافه نمایند. اسكریپت‌های Vegas بسیار شبیه به كدهای زبان برنامه‌نویسی C است. با این وجود كاربران ناآشنا با برنامه‌نویسی نیز می‌توانند به سرعت اسكریپت‌نویسی در Vegas را فرا بگیرند.Vegas از فرمت‌های مختلف HD همچون HDV ،AVCHD و دوربین‌های XDCAM پشتیبانی می كند و همچنین به خوبی عملیات كدگذاری ویدیو برای دیسك‌های Blu-ray را انجام می‌دهد. اما نشانی از HD DVD در آن دیده نمی‌شود. گرچه از توقف تولید HD-DVD  مطلع هستید.  مزایاتسهیل عملیات ویرایش به واسطه تجمیع انواع ویرایش‌ها (ویدیو، صوت و جلوه‌های ویژه) در یك نرم‌افزار، افكت‌های آماده متعدد، كیفیت مناسب در ویرایش صدا، انعطاف و تطبیق‌پذیری بالای رابط كاربری و پشتیبانی از همه فرمت‌های اصلی HD. معایبنیاز به داشتن تجربه برنامه‌نویسی برای استفاده از قابلیت اسكریپت‌نویسی. منبع: نشریه عصر شبکه مطالب مرتبط:HD-DVD مبارزه را به Blue-ray واگذار می‌كندتبدیل فیلم به فرمت دلخواه شما!





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: تبیان]
[مشاهده در: www.tebyan.net]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 337]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن