تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 30 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):هر كس زياد شوخى كند، نادان شمرده مى شود.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1816878832




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

مبعلی: مراقب امارات باشید


واضح آرشیو وب فارسی:تبیان: مبعلي: مراقب امارات باشيد
ايمان مبعلي:فولاد يقه تيم‌هاي مدعي ليگ 85 را مي‌گيرد
هافبک ايراني تيم الشباب امارات درباره علت جدايي از اين تيم در حالي که اميد زيادي به قهرماني دارد، گفت: سه فصل خوب را در الشباب سپري کردم و در شرايط خوبي هم از اين تيم جدا مي‌شوم. از همان ابتدا فصل اين را گفته بودم که در پايان فصل از اين تيم خواهم رفت و خوشحالم که اين تيم را در اوج وبه احتمال زياد با رسيدن به قهرماني ترک خواهم کرد. ايمان مبعلي در ادامه در پاسخ به اين سوال که از اول فصل صحبت از جدايي کرده بودي اما براي رفتن به اروپا نه ليگ امارات، گفت: من در همان موقع هم گفتم که در صورت يک پيشنهاد خوب از اروپا بسيار خوشحال مي‌شوم که به اروپا بروم و فوتبالم را در اروپا ادامه دهم اما پيشنهاداتي که از اروپا داشته و حتي همين حالا هم دارم قابل توجه نيست و تيمهاي قوي و صاحب نامي نيستند که بخواهم فوتبالم را در آنجا ادامه دهم. وي مقصد بعدي خود را باشگاه الوصل ناميد و گفت: با الوصل به توافقات اوليه رسيده‌ام و توافقات نهايي و امضا قرارداد را به بعد از پايان ليگ امارات موکول کرده ام که انشاالله بعد از قهرماني در ليگ قرارداد خود را با آنها ثبت خواهم کرد. هافبک ايراني تيم فوتبال الشباب امارات در مورد مدت و مبلغ قرارداد با باشگاه جديد خود مدت قرارداد خود را يکساله عنوان کرد و گفت مبلغ قرارداد من را فعلا کسي نمي‌داند و ارقام اعلام شده در روزنامه هاي اماراتي و ايراني صحيح نيست. ( اکثر رسانه هاي امارتي رقم قرارداد مبعلي با الوصل را يک ميليون و 200 هزار دلار اعلام کرده اند.)
ايمان مبعلي:فولاد يقه تيم‌هاي مدعي ليگ 85 را مي‌گيرد
وي در ادامه در مورد تيم ملي و دور ماندن دوباره از فهرست تيم ملي خاطرنشان کرد: من يک بازيکن حرفه اي هستم و بي شک حرفه اي هم فکر مي‌کنم. من اين را آموخته ام که در کار مربي چه باشگاهي و چه ملي دخالتي نکنم چرا که اين وظيفه يک فوتباليست نيست که در امر مربيگري دخالت داشته باشد. من در مورد عدم انتخابم در تيم ملي صحبت خاصي ندارم. حتما علي دايي براساس ايده و عقيده و اختياري که دارد بازيکنانش را انتخاب مي‌کند و اين حق يک سرمربي است که من هم به آن احترام مي‌گذارم. مبعلي ادامه داد: کارشناسان و فوتبالدوستان هميشه حامي من بوده اند اما بي شک علي دايي فاکتورهاي خاص خودش را براي انتخاب بازيکنان تيم ملي دارد که همه بايد به آن به احترام بنگرند. من در ليست اوليه دايي بودم اما در آن شرايط شانسي براي آزمايش و نشان دادن تواناييهايم نداشتم. وي در ادامه درمورد حضور کم لژيونرهاي ايراني شاغل در امارات در تيم ملي و سطح ليگ اين کشور گفت: اکثر کارشناسان و مردم ايران معتقدند که ليگ امارات ليگ ضعيفي است اما من با احترام به همه اين عزيران بايد بگويم كه ليگ امارات از ليگ‌هاي قوي قاره آسيا نيست اما با توجه به امکانات عالي از زمين گرفته تا مربيان طراز اول فوتبال دنيا و تمرينات به روز، نمي‌شود گفت كه ليگ ضعيفي است.
ايمان مبعلي:فولاد يقه تيم‌هاي مدعي ليگ 85 را مي‌گيرد
هافبک ايراني تيم فوتبال الشباب امارات افزود: سه سال پيش سه تا چهار بازيکن ايراني در ليگ امارات شاغل بودند اما در دو فصل اخير ما بيشترين و بهترين بازيکنان هر فصل ليگ و فوتبال ايران را در امارات مي‌بينيم که اين خود به نوعي باعث رشد و ارتقاي سطح ليگ اين کشور شده است، تا جايي که ما در اين فصل با يک رکورد - حضور يازده بازيکن ايراني در امارات روبرو بوديم. يک فوتباليست در هر ليگي که حضور داشته باشد به نظر من بايد تلاش خود را براي آمادگي بدني و حضور در ميدان انجام دهد. به نظر من يکي از دلايل اصلي ضعيف قلمداد کردن ليگ امارات ضعيف بودن و کم بودن روزنامه هاي ورزشي و کم بودن حاشيه هاي فوتبال در اين کشور نسبت به ايران است. وي همچنين در مورد بازي تيم ملي ايران و امارات در رقابت‌هاي مقدماتي جام جهاني 2010 گفت: تيم ملي امارات با هدايت "برنو متسو" که مدت زيادي بر روي اين تيم کار کرده است حسابي متحول شده و تيم ايران نبايد اين تيم را دست کم بگيرد. به نظر من تيمهاي ايران و امارات از شانس‌هاي اصلي اين گروه براي صعود به مرحله بعد هستند. مبعلي درباره شرايط اين تيم براي ديدار پاياني و سرنوشت ساز مقابل تيم الجزيره گفت: خدا را شکر تيم ما شرايط بسيار خوبي را براي ديدار مقابل تيم الجزيره دارد. ما بعد از پيروزي حياتي و سرنوشت ساز مقابل الوصل در هفته پيش تمرينات خوبي را انجام داده ايم و با توجه به اين كه هيچ بازيکن مصدوم و يا محرومي نداريم، اميدواريم تا در ديدار مقابل الجزيره که آنها هم تيم بسيار خوبي هستند به نتيجه لازم برسيم و با قاطعيت به مقام قهرماني دست يابيم.





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: تبیان]
[مشاهده در: www.tebyan.net]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 234]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن