تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 17 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام محمد باقر(ع):دانشمندی که از علمش سود برند ، از هفتاد هزار عابد بهتر است .
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ووچر پرفکت مانی

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1805346632




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

2 مدال طلا و نقره برای تکواندو نوجوانان


واضح آرشیو وب فارسی:تبیان: 2 مدال طلا و نقره برای تکواندو نوجوانان
سه سهمیه المپیک برای تکواندو ایران
تکواندوکاران اوزان چهارم و پنجم کشورمان موفق شدند یک مدال طلا و یک مدال نقره را در رقابتهای نوجوانان جهان بدست آوردند.به نقل از مهر، پنجشنبه و در روز دوم از رقابتهای نوجوانان جهان که در ازمیر جریان دارد، تکواندوکار وزن چهارم تیم ملی ایران  با شکست نماینده مکزیک به عنوان قهرمانی جهان و مدال طلا دست پیدا کرد. امیر یارانی پس از آنکه به ترتیب برابر "فیلا واکیس " از قبرس، "مصطفی کین" تکواندوکار ترک تبار تیم ملی آلمان و "جوش بی لی" از انگلستان به پیروزی دست یافت، "سامی العنزی " تکواندوکارعربستانی را در مرحله یک چهارم نهایی  با نتیجه 5 بر 2 شکست داد و در مرحله نیمه نهایی هم "ساناپوم " از تایلند را در یک مبارزه برتر 4 بر صفر شکست داد. تکواندوکار وزن چهارم کشورمان در دیدار نهایی هم با شکست " خورخه والاس " از مکزیک  به عنوان قهرمانی این دوره از مسابقات دست پیدا کرد تا یک مدال طلا را برای تکواندو ایران به ارمغان بیاورد.همچنین مهدی بالازاده، نماینده وزن پنجم تكواندوی نوجوانان ایران هم روزگذشته (جمعه) به مدال نقره این وزن دست یافت. در مسابقه پایانی این وزن بالازاده با نتیجه 2 بر یک مقابل حریف كره‌ای مغلوب شد و به مدال نقره قناعت كرد.
تهران نایب قهرمان تکواندو پایتخت های جهان
وی در اولین مبارزه خود تکواندوکار مولداوی را شکست داده بود و در مبارزات بعدی با نتایج مشابه 3 بر2 از سد تکواندوکارانی از کشورهای اردن و روسیه گذشت و به مرحله یک چهارم نهایی این مسابقات راه یافت که در این مرحله هم حریف خود از کانادا را مغلوب کرد.ضمن اینکه محمدرضا سبک پا نماینده کشورمان در وزن ششم این رقابت ها که پس از برتری برابر "جوئین چی" از اوکراین، در مبارزه دوم با نتیجه  8 بر یک "این لیو" از چین را شکست داده بود، در مبارزه سوم با نتیجه 2 بر صفر مغلوب حریف کره ای شد تا از گردونه مسابقات کنار برود.در وزن اول پسران رضا صفری در دور نخست نماینده مولداوی را 5 بر2 از پیش رو برداشت. وی سپس "کمال قحطان" از عراق را 3 بریک از پیش رو برداشت ولی در مبارزه سوم خود 5 بر2 به استرالیا باخت و حذف شد. در وزن دوم نیز میثم باقری که مدال برنز آسیا را در اختیار دارد در اولین مبارزه خود 7 بر صفر صربستان را شکست. وی در دور دوم مقابل نماینده تایلند که سال قبل در کنار او روی سکوی سوم آسیا ایستاده بود در یک مبارزه انتقاد آمیز 7 بر صفر شکست خورد و حذف شد.
خوش جمال فکری تکواندو کار تیم ملی بانوان ایران
در بخش دختران و در وزن اول پروین کشاورز در مبارزه نخست خود 5 بر2 به چین باخت و حذف شد. در وزن دوم محدثه موسوی دور اول انگلیس را 6 بر شکست داد. وی در بازی دوم خود 10 بر5 حریفی از یونان را از پیش رو برداشت ولی در دور سوم مقابل"میسوتوچونگ" تکواندوکار کره الاصل تیم کانادا 3 بریک مبارزه را واگذار کرد و از جدول کنار رفت. شیما خلیل ارجمندی تکواندوکار وزن پنجم تیم تکواندو دختران کشورمان اولین دیدار خود را واگذار کرد و از گردونه رقابت ها حذف شد. وی برابر تکواندوکاری از ازبکستان قرار گرفت و در یک مبارزه نزدیک با حساب یک صفر بازنده شد.مهین اسماعیل نژاد نماینده کشورمان در وزن ششم بانوان هم در دور اول با نتیجه 4 بر یک برابر حریفی از صربستان شکست خورد و خیلی زود حذف شد.در پایان روز سوم، تیم ملی تكواندوی كره جنوبی با كسب 5 مدال طلا و یك برنز در صدر قرار دارد و تیم‌های ملی ایران با یك طلا و یك نقره، تایلند 2 نقره و یك برنز، روسیه یك نقره و یك برنز در رده‌های بعد قرار گرفتند.





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: تبیان]
[مشاهده در: www.tebyan.net]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 685]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن