تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 14 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):خداوند از نادانان پيمان نگرفته كه دانش بياموزند، تا آنكه از عالمان پيمان گرفته كه به...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1804510328




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

آغاز روز شمار بهره برداري از آب نماهاي منطقه 15


واضح آرشیو وب فارسی:باشگاه خبرنگاران جوان: آغاز روز شمار بهره برداري از آب نماهاي منطقه 15
با هدف زيبايي منظر شهري و تلطيف هوا سه آبنماي جديد تا پايان خرداد ماه سال جاري در محدوده منطقه 15 به بهره برداري مي رسد.


به گزارش خبرنگار اجتماعي باشگاه خبرنگاران، در راستاي اجراي اين آبنماها سه نقطه به عنوان فضاهايي كه بيشترين تردد را داشتند انتخاب و عمليات احداث آنها از شهريور ماه سال گذشته شروع شده است. در همين خصوص ساسان مسعودي معاون فضاي سبز شهرداري منطقه 15 گفت: عمليات احداث آبنماهاي مذكور تاكنون 75 درصد پيشرفت فيزيكي داشته است كه با توجه به پيش بيني به عمل آمده تا پايان خرداد ماه سال جاري به طور رسمي به بهره برداري مي رسد.
مسعودي اظهار داشت: يكي از اين آبنماها در ابتداي بلوار ابوذر، مقابل كلينيك دندانپزشكي، ضلع شرق پايانه خاوران واقع شده كه در عرصه اي با مساحت سه هزار و 50 متر مربع در حال احداث است كه شامل يك هزار و 350 متر مربع آبنما، 500 متر مربع فضاي سبز و يك هزار و 200 متر مربع شبكه معابر و دسترسي مي باشد.
در ادامه نادر لطفي رئيس اداره فضاي سبز منطقه در خصوص مشخصات آبنماي ديگر گفت: آبنماي ديگر در فضايي به مساحت كل يك هزار و 910 متر مربع در تقاطع خيابان خاوران، نبرد، ابتداي بوستان اميد در حال احداث است.
لطفي خاطر نشان كرد: از متراژ كل آبنماي خاوران نبرد حدود 320 متر مربع آبنما، يك هزار و 560 متر مربع شبكه معابر و 30 متر مربع فضاي سبز اختصاص يافته است.
سيد سعيد دادگستر معاون اداره زيبا سازي در تشريح مشخصات آبنماي ميدان امام رضا (ع) اظهار داشت: در راستاي ساماندهي ميدان امام رضا (ع) ، محوطه اين ميدان به مجموع مساحت يك هزار و 520 متر مربع شامل 150 متر مربع آبنما، 625 متر مربع شبكه معابر و 745 متر مربع فضاي سبز باز پيرايي مي شود.
دادگستر گفت: اين آبنما با توجه به نام گذاري ميدان به نام امام هشتم (ع) طراحي و الهام گرفته از معماري ايراني- اسلامي و شباهت به گنبد بارگاه امام رضا (ع) دارد و با تركيبي از اعداد هشت كه برگرفته از هشتمين امام شيعيان است در حال احداث است.
*تكميل بزرگراه هاي فرا منطقه اي اولويت مهم شهرداري است
تكميل سه بزرگراه فرا منطقه اي شامل بزرگراههاي امام علي (ع) ، شهيد شوشتري و دولت آباد از اولويت هاي مهم شهرداري است.
به گزارش خبرنگار اجتماعي باشگاه خبرنگاران، شريفي معاون امور مناطق شهرداري تهران ضمن بيان اين مطلب يادآور شد: تكميل سراي محلات، بهسازي بوستان هاي منطقه ، تقاطع امام رضا (ع)-دولت آباد، مجموعه هاي ورزشي، شبكه حمل و نقل عمومي، تعريض افسريه، بازگشايي برخي محورها و همچنين بحث بافت فرسوده كه از جمله اولويت هاي شهرداري در چند سال اخير بوده از جمله مواردي است كه منطقه بايد به دنبال تكميل و بهره برداري از آنها باشد.
شريفي در ادامه همچنين به مواردي نظير تكميل طرح هاي نيمه تمام، تعيين اولويت در اجراي طرح ها، كيفيت در اجراي كار، پرهيز از انجام كار بدون مطالعه و پژوهش ، مديريت بر هزينه ها، تشكيل كميسيون فني و عمراني منطقه تاكيد كرد.
در ادامه سيد جلال حسيني معاون حمل و نقل و ترافيك شهرداري منطقه 15 با اشاره به شتاب گرفتن عمليات اجرايي بزرگراه دولت آباد گفت: سازمان مهندسي و عمران شهرداري تهران در سال جاري فشار كاري را در اين محور زياد مي كنند و عمده ترين كار ما اجراي تقاطع امام رضا (ع) و اتصال رمپ هاي ورودي و خروجي به بزرگراه شهيد شوشتري است كه با اتصال بزرگراه امام رضا (ع) به بزرگراه شهيد شوشتري، بار ترافيكي ميدان و محور بسيج به شكل چشم گيري كاهش مي يابد.
حسيني با تاكيد بر اينكه اجراي عمليات تقاطع امام رضا (ع) در فاز يك و دو و اتصال به بزرگراه شهيد شوشتري تسريح پيدا مي كند اظهار داشت: به ياري خداوند در سال جاري اتصال محور ياد شده و عمليات بزرگراه شهيد شوشتري تا پل هاي هجرت به اجرا در مي آيد.
در همين راستا سيد حميد موسوي معاون شهر سازي و معماري منطقه از روان شدن ترافيك سه محور اصلي منطقه خبر داد و افزود: با تكميل طرح هاي در دست اجرا ترافيك سه محور اصلي شامل بسيج، آزادگان و امام رضا (ع) كاهش مي يابد.
موسوي در تشريح طرح هاي ياد شده خاطر نشان كرد: بزرگراه دولت آباد كه به نام بزرگراه شهيد كاظم نجفي رستگار نام گذاري شده است، در منطقه به سرعت در حال اجرا مي باشد.
عليرضا حلاجيان معاون فني و عمران منطقه ادامه داد: بزرگراه مذكور با اتصال شهر ري به شهرك رضويه، مشيريه و محور امام رضا (ع) و همچنين با وصل شدن به بزرگراه شهيد شوشتري از طريق تقاطع غير هم سطح و ورزشگاه تختي نقش موثري در كاهش بار ترافيكي محدوده ايفا مي كند.
حلاجيان با اشاره به تعريض پل تسمه نقاله يادآور شد: پل تسمه نقاله كه در محدوده حريم منطقه 15 واقع شده به جهت اينكه حالت قيف داشت مشكلات ترافيكي را به وجود مي آورد كه طرح تعريض آن در دست اجرا است.
ابوالفضل رفيعي معاون اداره اجتماعي و فرهنگي منطقه 15 در ادامه به تشريح اقدامات منطقه در راستاي اشاعه فرهنگ صحيح ترافيك پرداخت و گفت: طرح اعزام مربي به مراكز آموزشي در راستاي هدف مذكور و تردد امن و بي خطر كودكان در منطقه اجرا و تاكنون مربيان مجرب به 34 مركز شامل 30 مدرسه و چهار مركز آموزش مانند سراي محلات اعزام شده و در مجموع بيش از 12 هزار كودك را تحت آموزش ترافيك قرار داده اند.
رفيعي در ادامه ياد آور شد: اشاعه فرهنگ صحيح ترافيكي براساس برنامه ريزي هاي آموزشي كه در پارك ترافيك منطقه و همچنين اعزام مربي به مدارس و مراكز اجرا مي شود، ايده متفاوتي است كه زندگي امن را براي كودكان فراهم مي كند.
ارسلان رمضاني جانشين معاون اجتماعي و فرهنگي منطقه در خصوص مشخصات طرح مذكور يادآور شد: اين طرح با هماهنگي و برنامه ريزي به عمل آمده با مدارس و اعزام مربي به مدارس و برگزاري كلاس هاي آموزشي تئوري دو ساعته به صورت رايگان اجرا مي شود.
رمضاني خاطر نشان ساخت: اين طرح در واقع طرح ابتدائي پارك ترافيك است و كودكان در ادامه با بازديد از اين پارك، آموزشي تكميلي تر را به صورت عملي فرا مي گيرند./ز

دوشنبه|ا|18|ا|ارديبهشت|ا|1391





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: باشگاه خبرنگاران جوان]
[مشاهده در: www.yjc.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 2176]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن