تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 30 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):كسى كه كارهاى خود را به خدا بسپارد همواره از آسايش و خير و بركت در زندگى برخوردار اس...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1816938599




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

فقط بايد تيم‌هاي حرفه‌اي در ليگ حاضر باشند؛ كريم ملاحي: فدراسيون فوتبال مصلحت انديشي را كنار بگذارد


واضح آرشیو وب فارسی:ايلنا: فقط بايد تيم‌هاي حرفه‌اي در ليگ حاضر باشند؛ كريم ملاحي: فدراسيون فوتبال مصلحت انديشي را كنار بگذارد
دولت وام‌هاي بلندمدت و كم‌بهره به باشگاه‌ها بدهد/پول‌ زيادي در فوتبال حيف و ميل مي‌شود/دست دلال‌ها و واسطه‌ها بايد قطع شود/فدراسيون فوتبال مصمم‌تر برخورد كند/فدراسيون بدون تعارف تيم‌هاي غيرحرفه‌اي را كنار بگذارد.


ايلنا: عضو اتحاديه فوتبال ايران گفت: فدراسيون فوتبال مصلحت انديشي و تعارف را در مقوله حرفه‌اي شدن باشگاه‌ها كنار بگذارد و به فكر آينده فوتبال باشد.

كريم ملاحي در گفت‌و‌گو با خبرنگار ايلنا با بيان مطلب فوق اظهار داشت: در جلسه‌اي كه بين اتحاديه فوتبال و فدراسيون برگزار شد به توافقات خوبي دست پيدا كرديم كه منجر به پويايي اتحاديه فوتبال خواهد شد.

وي ادامه داد: در خصوص بحث حرفه‌اي شدن و عدم حضور تيم‌هاي غير حرفه‌اي در ليگ فوتبال سال آينده هم در اين نشست تصميم گيري شد و اگر بخواهيم فوتبال را به اين سمت و سو، سوق بدهيم و فوتبال كشورمان را با برنامه‌هاي AFC هماهنگ كنيم، چاره‌اي جز اين امر نداريم.

ملاحي با بيان اينكه براي تحقق اين امر در دو بخش سخت افزاري و نرم افزاري بايد مشكلات حل شود، گفت: خوشبختانه در بخش سخت افزاري تا حدود زيادي مشكلات حل شده ولي در بخش نرم افزاري با مشكلات زيادي مواجه هستيم و ضعف‌هاي داريم كه از جمله مي‌توان به عدم امكانات مالي، نحوه اداره تيم‌ها و خلاء‌هاي قانوني اشاره كرد.

مديرعامل سابق باشگاه ابومسلم خاطرنشان كرد: از طريق اتحاديه، كميسيوني تشكيل داده‌ايم كه با نمايندگان مجلس جلساتي داشته باشيم و در خصوص خلاء‌هاي قانوني موجود به توافقاتي دست پيدا كنيم.

وي با بيان اينكه فرمول خصوصي شدن و تعريف درآمدزايي باشگاه‌ها در فوتبال روز دنيا وجود دارد ولي در ايران نيست، گفت: در فوتبال ما مشكلاتي از جمله عدم جلب بخش خصوصي در ورزش وجود دارد در حاليكه نگاه AFC به باشگاه‌ها اين است كه آن‌ها خصوصي اداره شده و از زير پوشش دولت‌ها خارج شوند تا بتوانند از فوتبال درآمدزايي كنند و اين مشكلي است كه بايد در فوتبال ايران حل شود.

ملاحي در خصوص پيشرفت‌هاي ايران درزمينه خصوصي سازي در فوتبال گفت: در طول ۴-۵ سال گذشته پيشرفت‌هاي زيادي داشته‌ايم و انگيزه ايجاد شده توسط AFC باعث شده تا اقدامات خوبي در زمينه بر طرف كردن مشكلات استاديوم‌ها صورت گيرد.

وي با بيان اينكه فدراسيون بايد بدون تعارف و ملاحظه تيم‌هايي را كه شرايط حرفه‌اي ندارند از ليگ بر‌تر كنار بگذارد، افزود: بايد شرايطي فراهم شود كه تنها تيم‌هايي كه شرايط حرفه‌اي دارند در ليگ بر‌تر اجازه فعاليت داشته باشند حتي اگر مجبور شويم ليگ بر‌تر را با تعداد تيم‌هاي كمتري برگزار كنيم. فدراسيون فوتبال اختيارات لازم را در اختيار دارد تا از توان و موقعيت خود استفاده كند و با اراده‌اي مصمم جلودار بحث حرفه‌اي شدن باشگاه‌ها شود.

مديرعامل سابق باشگاه پاس تهران با بيان اينكه AFC بر روي ترازهاي مالي باشگاه‌ها حساس است، خاطرنشان كرد: در فوتبال ما بسياري از باشگاه‌ها تراز مالي به روز ندارند و بدهي‌هاي آنها بيشتر از درآمدشان است و فدراسيون فوتبال بايد مصمم‌تر با باشگاه‌ها در اين بخش برخورد كند.

وي با بيان اينكه امسال اراده‌اي در فدراسيون براي تحقق عدم حضور تيم‌هاي غير حرفه‌اي در ليگ بر‌تر نيست، گفت: اميدوارم اين اراده هر چه زود‌تر محقق شود و مجموعه‌اي كه توان اين كار را داشته باشند به وجود آيد و با اصلاح قوانين راهكارهايي براي ورود بخش خصوصي به فوتبال پيدا شود.

ملاحي وضعيت بليت فروشي و تبليغات پيراموني زمين را در حال حاضربهتر از گذشته دانست و اذعان داشت: براي اين چنين مسائل و به طور كل درآمدزايي باشگاه‌ها بايد عزم جدي در مجلس و صدا و سيما براي حل مشكلات به وجود آيد. دولت بايد با اختصاص وام‌هاي بلندمدت و كم بهره به باشگاه‌ها زمينه‌اي فراهم كند تا باشگاه‌ها خودكفا شوند و خودشان بتوانند درآمدهاي خود را مديريت كنند.

وي افزود: امروزه پول‌هاي زيادي در فوتبال وجود دارد ولي مقدار زيادي از آن حيف و ميل مي‌شود. دلال‌ها و واسطه گران بسياري از پول‌هاي تيم‌ها را بر باد مي‌دهند در صورتي كه اگر باشگاه‌ها خود پول در آورند دست بسياري از واسطه‌ها قطع خواهد شد و باشگاه‌ها با دقت بيشتري خرج خواهند كرد.

پايان پيام

چهارشنبه|ا|13|ا|ارديبهشت|ا|1391





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايلنا]
[مشاهده در: www.ilna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 34]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن