تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 29 شهریور 1403    احادیث و روایات:  انبر مناسب دستگاه تسمه کش اگر نگاهی به یک یخچال یا اجاق گازی که در کارتن است بیندازید، تسمه هایی د...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1816742298




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

برهانى: حرف زدن از كم كارى بازيكنان، بى اخلاقى است


واضح آرشیو وب فارسی:ابرار: برهانى: حرف زدن از كم كارى بازيكنان، بى اخلاقى است
آرش برهانى مهاجم استقلال در واكنش به انتقادات از خط حمله اين تيم گفت: با همين نفرات سال گذشته دوم شديم و امسال به مقام قهرمانى جام حذفى رسيديم. او در آستانه بازى با الريان قطر در گفت و گويى درباره شرايط استقلال صحبت هاى زير را مطرح كرد:
• از بازى با الريان شروع كنيم.
- بازى مهم و حساسى داريم. از ابتداى فصل همه بازى هاى استقلال حساس و حياتى بودند اما ديدار با الريان حساسيت ديگرى دارد. ما بايد ببريم و از گروه صعود كنيم و اين صعود حق ماست. اميدوارم بتوانيم با پيروزى به آنچه كه شايسته اش است برسيم. من مطمئنم كه استقلال حذف نمى شود. فردا فضايى به وجود مى آيد كه اگر گل نزنيم حيف است.
• با اين شرايط بيشتر كار استقلال در بازى مقابل الريان روى دوش مهاجمان است...
- فقط همين بازى نيست كه چنين مسئله اى حاكم است. هرگاه استقلال خوب نتيجه گرفته همه چيز عالى بوده، كار دفاعى و كار هجومى خوب بوده اما هر وقت استقلال نتيجه نگرفته همه انتقادات به سمت خط حمله بوده است. حتى گاهى اوقات شده كه اسم مهاجمان هم در اين انتقادها آورده شده است. به همين دليل براى بازى فردا مسئوليت ما سنگين تر است و اميدوارم بتوانيم گلزنى كنيم. البته مهم نيست كه حتما مهاجمان گل بزنند، مهم اين است كه با حملات زياد به گل برسيم.
• پرويز مظلومى بعد از بازى با شهردارى تبريز در انتقاد به وضعيت هجومى استقلال، گفت نمى تواند از كره مريخ بازيكن بياورد.
- استقلال با همين مهاجمان سال گذشته با وجود همه هرج و مرجى كه قبل از فصل وجود داشت، توانست به مقام دوم برسد. امسال هم با همين مهاجمان توانست قهرمان جام حذفى شود و از مرحله پلى آف ليگ قهرمانان آسيا عبور كند و با تمام كم و كاستى ها در همين ليگ با همين مهاجمان مدعى قهرمانى است.
• خيلى ها معتقدند مهاجمان استقلال از نظر آمارى وضعيت جالبى ندارند.
- شايد آمار مهاجمان خوب نباشد اما وقتى مى خواهيم عملكرد مهاجمان را بررسى كنيم بايد خيلى مسائل را در نظر بگيريم و به دنبال دلايل آن برويم. من كه مهاجم هستم براى اينكه در موقعيت گلزنى قرار بگيرم بايد خيلى تلاش كنم و شايد گاهى اوقات به دليل اين تلاش زياد موقع ضربه نهايى، جان لازم يا تمركز نداشته باشم. من همان آرش برهانى هستم كه فصل گذشته با وجودى كه تعداد بازى هاى كمترى داشتم ۱۴ گل زدم و يا در يك فصل آقاى گل شدم. امسال فقط به گل نزدن ها نگاه شد و كسى به دنبال دلايلش نرفت. كسى نگفت كه چرا در خط هافبك تغييراتى ايجاد شد و اين ناهماهنگى هايى را به وجود آورد و شرايط را براى مهاجمان سخت كرد. درست نبود درحالى كه تيم در صدر جدول بود، اين همه انتقاد روى مهاجمان باشد. اين همه هجمه به لحاظ روحى ما را به هم مى ريزد و نمى گذارد درست تصميم بگيريم. بايد در مورد خود من بررسى شود كه چرا سال قبل ۱۴ گل زدم و اما امسال ۶ گل، بررسى نشد كه در فصل هاى گذشته موقعيت گل بيشترى داشتم اما امسال موقعيت هايم كمتر بود. اگر مشكل من فنى است، پس چطور در سال هاى گذشته آقاى گل شدم؟ يك بازيكن يكدفعه اين همه دچار افت نمى شود. اين باور غلط است كه يك مهاجم فقط بايد گل بزند. پس پاس هاى گلى كه داده ام يا فضاهاى گلى كه براى ديگران فراهم كرده ام چه مى شود؟ هميشه سعى مى كنم نفر اول باشم ولى متاسفانه همه فقط به آن ضربه اى كه گل مى شود نگاه مى كنند. نمى دانم چرا مهاجمان براى هافبك ها موقعيت گل ايجاد مى كنند كسى نمى بينند اما در حالت عكس آن تعريف و تمجيد وجود دارد. اين را بگويم بين هافبك ها و مهاجمان استقلال تعامل خوبى است و اگر من اين صحبت را مى كنم فقط براى اين است كه عده اى حرف هايى مى زنند و ذهن هوادار را مشغول مى كنند.
• در بازى با شهردارى تبريز وقتى موقعيتى را از دست دادى هواداران ناراحت شدند و انتقاد كردند.
- من اگر صحبتى مى كنم و اين درد دل ها را مى گويم بخاطر همين هواداران است، آنها هميشه يار و ياور بازيكنان استقلال هستند. هوادار به اين زودى موفقيت هاى يك بازيكن را فراموش نمى كند. هواداران مى دانند كه من همان آرش برهانى هستم كه آقاى گل شدم. من و هوادار نبايد از هم جدا باشيم. ما در خوشحالى و غم و غصه هم شريكيم. به همان اندازه كه تماشاگر از باخت استقلال ناراحت مى شود من هم ناراحت مى شوم و چه بسا ناراحتى من بيشتر است. فكر نمى كنم هيچ هوادارى به خاطر شهردارى تبريز تا ۶ صبح بيدار باشد اما من بخاطر ناراحتى ام از اين بازى تا صبح بيدار بودم چون نمى توانستم فكرم را آزاد كنم. ما همه از يك خانواده هستيم. در اين ۶ سال هواداران كاملا من را شناخته اند. اگر اين حرف ها را زدم به خاطر اين است كه شايد عده اى تا صحبت هاى اشتباه خود ذهن هوادار را مشغول كنند. استقلال يك خانواده بزرگ است كه هوادارانش هم جزئى از آن هستند.
• بازيكنان استقلال مقابل شهردارى تبريز كم كارى كردند؟
- به نظر من اين روزها بازيكنان همه از جان مايه مى گذارند. در ۱۰ روز سه بازى سخت انجام داديم. ابتدا در امارات با آن آب و هوا دوندگى زيادى داشتيم و اگر آن گل را نمى خورديم اميدوارتر به صعود بوديم. خود طرف هم متوجه نشد كه چه مدلى به ما گل زد. سپس به تهران آمديم و بعدش به بوشهر رفتيم و يك بازى حساس و سخت را انجام داديم كه متاسفانه حساسيت ها و خستگى نگذاشت تمركز لازم را داشته باشيم. بعد هم با همان شرايط مقابل شهردارى تبريز قرار گرفتيم. مسلم است كه بازيكن خسته مى شود و اگر از فضا هم بازيكن بياورند زير اين فشار روحى و جسمى پودر مى شود. گاهى اوقات فشار روحى از فشار بدنى مخرب تر است. ما هم انتظار داشتيم از اين بازى ها امتياز بگيريم اما نشد. اصلا بحث كم كارى در ميان نيست و اين بى انصافى و غير اخلاقى است كه چنين حرفى زده شود.
• بعد از بازى با شهردارى تبريز خبرى منتشر شد كه يكى از بازيكنان پس از پايان بازى به يك مهمانى شبانه رفته و تصور اين بود كه اين بازيكن تو باشى.
- اصلا چنين حرف هايى درست نيست. آنهايى كه چنين خبرهايى را منتشر مى كنند مى خواهند موقعيت و شخصيت بازيكن را خراب كنند و اين كارها اخلاقى نيست. به نظرم كسانى هستند كه در اين فوتبال كثافت كارى مى كنند و همين حرف ها به همين كثافت كارى ها برمى گردد. هيچكدام از بازيكنان استقلال با شرايط روحى نمى توانستند حتى با خانواده خود به يك رستوران بروند چه برسد به يك مهمانى. من خودم بعد از بازى تا ساعت يك بامداد با يكى از مسئولان تيم صحبت مى كردم.
• براى فصل آينده و تمديد قرارداد با استقلال چه تصميمى گرفتى؟
- اتفاقاتى كه در اين چند وقت اخير افتاده از لحاظ روحى و روانى شرايطم را خراب كرده و كار به جايى رسيده كه بعضى وقت ها به خودم مى گويم فوتبال به چه قيمتى؛ به قيمت از دست رفتن آبرو يا تحمل كردن انتقادات مغرضانه يا تحمل حرف هايى كه شايد هيچ وقت فكرش را نمى كردم؟ اين ها همه من را ناراحت كرده و شرايط من را به جايى رسانده كه حتى نمى توانم در موردش فكر كنم چه برسد به اين كه در اين شرايط بخواهم تصميم بگيرم. خيلى ها مى دانند كه من استقلال را روى سرم مى گذارم و نامش را روى قلبم حك كردم اما همه بدانند آنهايى كه ادعاى استقلالى بودن مى كنند، نمى توانند از آرش برهانى استقلالى تر باشند.
• ... و صحبت پايانى؟
- صادقانه مى گويم اگر اين صحبت ها را انجام دادم براى رفع سوء تفاهم است. حرف من اين است وقتى صحبتى مى كنيم توپ را به زمين ديگرى نيندازيم و هر كس مسئوليت كار خودش را بپذيرد. من خودم از آمارم راضى نيستم اما براى استقلال ثانيه اى كم نگذاشتم و همه تلاشم را كردم.

چهارشنبه|ا|13|ا|ارديبهشت|ا|1391





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ابرار]
[مشاهده در: www.abrarnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 76]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن